Har i også et roderum?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2011

lollandpigen

Herhjemme er det Jonas' kommende værelse der er rode værelset... Alt det som vi måske kan bruge senere ryger derind....

Tænker tit hvad gør vi dog når han ikke skal sove i vores soveværelse mere og skal bruge værelset til hans værelse??....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

Klumpe-dumpe

Carina1977 skriver:

God fornøjelse  

Her var det også tøj der primært rodede, men der lå også legetøj jeg skulle have hevet ned i kælderen, nogle gamle hylder, nogle gamle blade. det var pænt stablet over i det ene hjørne, så det var jo ikke fordi det så katastrofalt ud...men alligevel dejligt at få styr på.

Nu står der kun mine lukkede kasser med vigtige papirer derinde + en madras der kan klappes sammen og min kørestol. Men ellers så er det ryddeligt

Jeg har også en plan om, at det tøj dronningen har, som stadig er for stort, smide det i poser med str. på. og så få det på loftet. Men jeg har bare en tendens til at glemme det.... Jeg havde 3 posertøj, som jeg fandt under sengen i str. 62, helt nyt, stadig med prismærker på, men det fandt jeg så først, da hun var vokse ud af det.  Så skal ha´fundet på et eller andet smart, så jeg HUSKER det på loftet.

Men det lyder til dit værelse er blevet super opryddet, og de ting der nu står der, er jo nødvendigheder fra tid til anden.

Anmeld

16. marts 2011

Carina1977

- skriver:

Nej, men vi er i forvejen i lille lejl.

5 mennesker i 3 værelses lejl, så lidt rod ER meget rod. PLUS legetøj

Så ville gerne af med det, men hvor skal man snart smide det hen...

Åh ja....det er heller ikke meget plads til 5 mennesker. Vi bor kun 1 voksen + 1 barn i en 3-værelses. Så vi har jo noget mere plads, når nu vi kun er 2. Har i planer om at flytte i noget større?

Anmeld

16. marts 2011

Carina1977

lollandpigen skriver:

Herhjemme er det Jonas' kommende værelse der er rode værelset... Alt det som vi måske kan bruge senere ryger derind....

Tænker tit hvad gør vi dog når han ikke skal sove i vores soveværelse mere og skal bruge værelset til hans værelse??....

Har i ikke et kælderrum eller et loft?

Anmeld

16. marts 2011

Carina1977

Rose <3 skriver:

Jeg har også en plan om, at det tøj dronningen har, som stadig er for stort, smide det i poser med str. på. og så få det på loftet. Men jeg har bare en tendens til at glemme det.... Jeg havde 3 posertøj, som jeg fandt under sengen i str. 62, helt nyt, stadig med prismærker på, men det fandt jeg så først, da hun var vokse ud af det.  Så skal ha´fundet på et eller andet smart, så jeg HUSKER det på loftet.

Men det lyder til dit værelse er blevet super opryddet, og de ting der nu står der, er jo nødvendigheder fra tid til anden.

Det er en god ide, det med at skrive størrelser på poserne. Det gjorde vi også. Måske du kunne gøre det til en vane, at hver gang hun skifter til en ny størrelse, at så tager du lige et kig oppe på loftet, inden du suser ud og køber tøj

Anmeld

16. marts 2011

Carina1977

- skriver:

Har vi haft længe...

Men har også den der, vil ikke flytte i hvad som helst bare fordi vi vil flytte.

Altså vi har det fint her og klarer os lidt endnu, så nøjes med at kigge videre

Ja man skal jo også føle sig tilpas, der hvor man flytter hen. Så jeg kan sagtens forstå dig. Håber dog at jeres drømmebolig dukker op

Anmeld

16. marts 2011

Hvem?

Carina1977 skriver:

Ja øhh jeg har altså haft et roderum i et stykke tid...mit soveværelse

Når man lige havde et eller andet man skulle have af vejen, så røg det derind. Mit soveværelse blev næsten et opbevaringsrum

Nu har jeg så endelig fået ryddet op derinde, og fået kasseret det som jeg egentlig ikke behøvede. jeg har også fået ryddet op ude i min garderobe. Vi har sådan en hylde ovenover garderoben derude, hvor der lå bunker af tøj, der skulle kasseres....det fik jeg så også styr på.

Det tog mig kun 1 time at ordne alt det her, hvorfor havde jeg dog ikke gjort det noget før?

Men hvor føler man sig bare lettet og meget bedre tilpas, efter man har fået ryddet ud i alt sådan noget.

Mit høje energi-niveau skyldes nok at jeg faldt i søvn kl. 22 igår og vågnede først igen, da vækkeuret ringede kl. 6.30 imorges

Det havde vi indtil for nogle dage siden, vi har et stort rum ved siden af køkkenet, som vi skal til at lægge til køkkenet, så sku det jo ryddes, og hold da op det var dejligt, så nu er der tota orden i hele hytten

Anmeld

16. marts 2011

quar20

Nej det har vi ikke og det tillader jeg hellere ikke vi har..

Jeg er vokset op i det værste gang rod og L***..!! Ja faktisk vil jeg sammenligne med programmet storsamleren der kørte på tv3. - For at JEG er tilpas så er der ryddet op, støvsuget og tørt støv af.. - Folk kalder mig fanatisk men hvis de havde set bare en brøkdel af hvad jeg levede ville de forstå hvorfor det så er så vigtigt at jeg har det pænt og rent..!!

Mine børn får lov at lege og tumle alt de overhovedet vil.. Legetøj frem og tilbage - men HVER AFTEN inden Tino blir langt ind rydder vi op efter dagen og det er blevet til en vane nu, så nu hjælper han også med at sætte hans legetøj tilbage på deres pladser..

Ja en veninde så en dag vores klædeskabe.. I GUDER råbte hun.. OGSÅ HER har du brugt linial og vatterpas...!!  - Nej men jeg kan bare godt li det ligger lige, og pænt..

Anmeld

16. marts 2011

Klumpe-dumpe

Carina1977 skriver:

Det er en god ide, det med at skrive størrelser på poserne. Det gjorde vi også. Måske du kunne gøre det til en vane, at hver gang hun skifter til en ny størrelse, at så tager du lige et kig oppe på loftet, inden du suser ud og køber tøj

ja det var måske en ide... og så bukser i en poser m. str. og bluser/kjoler i en anden pose m. str. for hun vokser slet ikke ens, med trøjer og bukser....

God ide, til oprydningen i næste uge :P

Anmeld

16. marts 2011

Carina1977

SanneBoe skriver:

Det havde vi indtil for nogle dage siden, vi har et stort rum ved siden af køkkenet, som vi skal til at lægge til køkkenet, så sku det jo ryddes, og hold da op det var dejligt, så nu er der tota orden i hele hytten

Uhh lækkert med et nyt køkken

Ja det er en total dejlig følelse man får bagefter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.