Har i også et roderum?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2011

morethanperfect

Dinna88 skriver:

Neej, bestemt ikke! 

Urgh, det må være træls. Så har I det nok som jeg har det med mit værelse - jeg maaaaaaaaaaaangler plads! Men så er vejen frem flotte opbevaringskasser til de knapt så vigtige ting

Hehe .. Ja og skuffer .. Som vi kun har to af ... :/ .. Ej vi skal ha noget større , ingen tvivl om det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

Klumpe-dumpe

Carina1977 skriver:

Ja øhh jeg har altså haft et roderum i et stykke tid...mit soveværelse

Når man lige havde et eller andet man skulle have af vejen, så røg det derind. Mit soveværelse blev næsten et opbevaringsrum

Nu har jeg så endelig fået ryddet op derinde, og fået kasseret det som jeg egentlig ikke behøvede. jeg har også fået ryddet op ude i min garderobe. Vi har sådan en hylde ovenover garderoben derude, hvor der lå bunker af tøj, der skulle kasseres....det fik jeg så også styr på.

Det tog mig kun 1 time at ordne alt det her, hvorfor havde jeg dog ikke gjort det noget før?

Men hvor føler man sig bare lettet og meget bedre tilpas, efter man har fået ryddet ud i alt sådan noget.

Mit høje energi-niveau skyldes nok at jeg faldt i søvn kl. 22 igår og vågnede først igen, da vækkeuret ringede kl. 6.30 imorges

Ja... Det er også mit soveværelse det pt. er blevet total rodeværelse... Jeg mangler simpelthen opbevaringsplads til dronningens tøj, utrolig som det barn er shopoholic, og hun bliver ved med at købe/få tøj...  + alt det tøj hun er vokset ud af, også står derinde i sækkevis. (jæs jæs, det ER meningen, det skal sorteres og det der kan sælges skal tages billeder af, og andet ned til genbrug, men altså 6 sortesække tager tid)

Og det "tragiske" er faktisk, at efter det er blevet rodeværelse, har jeg bare sovet SÅ dårligt, jeg bliver simpelthen stresset af, at der roder omkring mig, når jeg skal put-sove......

MEN MEN MEN, nu får jeg gæster i næste weekend, altså det er IKKE fordi de skal spise i soveværelset, MEN inden da, SKAL det cleanes totalt!!!

Anmeld

16. marts 2011

Dinna88

morethanperfect skriver:

Hehe .. Ja og skuffer .. Som vi kun har to af ... :/ .. Ej vi skal ha noget større , ingen tvivl om det

Øv øv. Så håber jeg I finder noget  Det kan virkelig være en stressfaktor, hvis der er rodet/proppet!

Jeg er heldigvis den med tingene af mig og min kæreste. Han ejer ikke meget andet end de nødvendinge ting såsom tøj haha. Så når vi flytter sammen, så er det vist også mig der styrer det der. 

Anmeld

16. marts 2011

Carina1977

Dinna88 skriver:

Haha, boede jeg ikke hjemme, så ville jeg ikke have et. Jeg skal have 100 % styr på tingene, fordi jeg er vokset op i et hjem hvor der ikke var det!
Men min mor har. Rydder vi op derhjemme, og der er blevet en smule rodet, så ryger det IND på hendes værelse, hvis jeg finder noget, som jeg ikke ved hvor skal være. Og det irriterer mig!  jeg kan slet ikke ha' med det at gøre.  

Hehe gid jeg var ligesom dig  det er så også kun mit soveværelse, der har været brugt som opbevaring, og kun det ene hjørne af rummet. Kan ikke ha rod ellers. Ville være direkte flov, hvis der rodede rundt omkring, og man så fik gæster. Har det i det hele taget elendigt, hvis jeg sidder i rod. Tror jeg fik nok dengang jeg boede sammen med min søns far. Han var et enormt rodehoved, og jeg kunne kun lige nå at få ryddet op i ét rum, før han havde rodet i et andet rum. Så jeg lavede ikke andet end at rydde op. Så dengang levede jeg i rod i 4½ år, fordi jeg simpelthen bare ikke kunne følge med i al hans rod.

Så generelt kan jeg ikke holde rod ud overhovedet længere....får det elendigt.

Anmeld

16. marts 2011

morethanperfect

Dinna88 skriver:

Øv øv. Så håber jeg I finder noget  Det kan virkelig være en stressfaktor, hvis der er rodet/proppet!

Jeg er heldigvis den med tingene af mig og min kæreste. Han ejer ikke meget andet end de nødvendinge ting såsom tøj haha. Så når vi flytter sammen, så er det vist også mig der styrer det der. 

Det lyder dejligt for dig .. 

Anmeld

16. marts 2011

Carina1977

- skriver:

Soveværelset er også opbevaringsrum her og ellers har vi et rodebord i køkkenet, det simpelthen forfærdeligt...

Hehe det er også så nemt bare lige at smide det ind på soveværelse...så ligger man bare døren, og så kan det jo ikke ses

men så længe det er et rum, hvor gæster ikke kommer, så kan jeg ikke se noget galt i det. Selvfølgelig skal det ikke tage overhånd.

Anmeld

16. marts 2011

mamiolvi

vores gæste værelse er rode rummet her i huset.. Jeg går stres af rod, men derinde må det godt rode...
MEN til okt får vi en skøn lille bebs(forhåbentlig) så må vi bruge gæsteværesle til baby værelse...

Anmeld

16. marts 2011

Carina1977

CarinaSB skriver:

Vi har et tøj værelse som er vores rode rum. Det er der hvor vi smider alt ind vi ikke skal bruge .. Det er helt vildt så rodet der er derinde . Men det er jo ikke et sted hvor der kommer nogen ind så det er ikke noget folk ser .. Men jeg skal have taget mig sammen til at rydde det op på et tidspunkt .. 

Ja det er med at holde det nede

Det gør jeg også, for det kan jo nemt blive for voldsomt, hvis man bare fortsætter med at læsse ting derind.

Anmeld

16. marts 2011

Carina1977

lisesp83 skriver:

Ihh sikke et ømt punkt. haha

Her er mit rodeværelse, vores soveværelse.

Det skyldes nok, at vi intet klædeskab har, så tøjet ligger i bunker på gulvet. Det ser så rodet ud. Og jeg lukker øjnene hver gang jeg skal derind. Frygteligt, i know..

Nå men næste køb: KLÆDESKAB..

God ide  

Anmeld

16. marts 2011

Carina1977

Rose <3 skriver:

Ja... Det er også mit soveværelse det pt. er blevet total rodeværelse... Jeg mangler simpelthen opbevaringsplads til dronningens tøj, utrolig som det barn er shopoholic, og hun bliver ved med at købe/få tøj...  + alt det tøj hun er vokset ud af, også står derinde i sækkevis. (jæs jæs, det ER meningen, det skal sorteres og det der kan sælges skal tages billeder af, og andet ned til genbrug, men altså 6 sortesække tager tid)

Og det "tragiske" er faktisk, at efter det er blevet rodeværelse, har jeg bare sovet SÅ dårligt, jeg bliver simpelthen stresset af, at der roder omkring mig, når jeg skal put-sove......

MEN MEN MEN, nu får jeg gæster i næste weekend, altså det er IKKE fordi de skal spise i soveværelset, MEN inden da, SKAL det cleanes totalt!!!

God fornøjelse  

Her var det også tøj der primært rodede, men der lå også legetøj jeg skulle have hevet ned i kælderen, nogle gamle hylder, nogle gamle blade. det var pænt stablet over i det ene hjørne, så det var jo ikke fordi det så katastrofalt ud...men alligevel dejligt at få styr på.

Nu står der kun mine lukkede kasser med vigtige papirer derinde + en madras der kan klappes sammen og min kørestol. Men ellers så er det ryddeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.