Hvad tænker du når du ser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2011

wamse

Dusty skriver:

En ung mor- med synlige tatoveringer, pircinger, stort sort og pink hår, korte nederdele og en stor hund?

Dømmer du folk på deres stil, eller er du ligeglad bare børnene ser glade, pæne og sunde ud?

Kom frisk,. vil hører jeres meninger

Jeg lægger selvfølgelig mærke til en meget farverig person, men nu er jeg jo selv sådan. Jeg oplever bestemt at jeg får blikke, når folk ser mine meget tydelige tatoveringer. Men hvorvidt folk dømmer mine evner som mor fordi jeg ser ud som jeg gør, det lader jeg andre bryder deres hoveder med  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

B&J

jeg dømmer ikke det er hendes valg hvordan hun ser ud bare hun er glad for stilen og hendes barn har det godt

Anmeld

16. marts 2011

Dinna88

quar20 skriver:

haha griner Dinna

Du er en ROCKER Du så farlig er du

Haha, I know! Man skal holde sig fra mig, jeg tæsker ALLE! 

Anmeld

16. marts 2011

quar20

Dinna88 skriver:

Haha, I know! Man skal holde sig fra mig, jeg tæsker ALLE! 

ja ihvertfald mig

Anmeld

16. marts 2011

Dinna88

quar20 skriver:

ja ihvertfald mig

Ohh yeah! Det kan du lige tro!

Anmeld

16. marts 2011

Musen5

Lige bort set fra den store hund (som jeg ikk må have hvor jeg bor) og at jeg ikk længere er helt ung så kunne det være mig du beskrev, så jeg har helt klart intet problem i at folk/unge/unge mødre ser sådan ud. Så længe børnene ser ud til at trives og er i rent tøj osv så kan jeg squtte ha ondt i bagdelen...

/Mette 21+3

Anmeld

16. marts 2011

Fenja09

Dusty skriver:

En ung mor- med synlige tatoveringer, pircinger, stort sort og pink hår, korte nederdele og en stor hund?

Dømmer du folk på deres stil, eller er du ligeglad bare børnene ser glade, pæne og sunde ud?

Kom frisk,. vil hører jeres meninger

Jeg ville kigge, men ikke fordi hun er mor med tattoos og piercinger, men fordi hun vil "lyse" op i gadebilledet.

Synes det er rart med noget forskellighed, så vi ikke alle ligner hinanden. Kan ikke se, hvad moderens udseende har med børnenes trivsel at gøre?

Så uanset om der kommer en kvinde i et kedeligt gråt jakkesæt med unger i hånden eller en kvinde med tattoos og unger i hånden, så ser man vel bare på om børnene generelt ser glade ud - ikke fordi at kvinden ser ud som hun gør.

Vil sige at jeg er meget åben omkring, hvordan folk ser ud - tror mere jeg ville tænke noget dømmende, hvis der kom en kvinde i beskidt og laset tøj med børn i hånden!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.