Hvad tænker du når du ser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.816 visninger
37 svar
0 synes godt om
16. marts 2011

Tkcuf

En ung mor- med synlige tatoveringer, pircinger, stort sort og pink hår, korte nederdele og en stor hund?

Dømmer du folk på deres stil, eller er du ligeglad bare børnene ser glade, pæne og sunde ud?

Kom frisk,. vil hører jeres meninger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

SpunkenJo

Dusty skriver:

En ung mor- med synlige tatoveringer, pircinger, stort sort og pink hår, korte nederdele og en stor hund?

Dømmer du folk på deres stil, eller er du ligeglad bare børnene ser glade, pæne og sunde ud?

Jeg vender helt sikkert lige hovedet og kigger. For her er jo tale om blikfang og også et menneske som gerne vil have andres opmærksomhed på baggrund af sit "spændende" udseende.

Hvis børnene smiler, er glade og moren er glad, jamen hvad er så problemet??

Hvorfor skal vi alle have 2,5 barn, bor i villa med perlegrus, og en mellemklassebil i carporten???

Omfavn da forskelligheden

- man skal nogengange være mere bekymret for de børn fra familier hvor overfladen simpelthen er så pæn det ser ud som om de skjuler noget....... Der ligger min bekymrin nok mere.

Hba får dig til at tro en mor der ser sådan ud ikke er go nok??

Anmeld

16. marts 2011

morethanperfect

Dusty skriver:

Jeg vender da og kigger , men er ligeglad .. Bare børnene har det godt Man bestemmer jo selv hvilken stil man har

Anmeld

16. marts 2011

Tkcuf

SpunkenJo skriver:

Jeg vender helt sikkert lige hovedet og kigger. For her er jo tale om blikfang og også et menneske som gerne vil have andres opmærksomhed på baggrund af sit "spændende" udseende.

Hvorfor skal vi alle have 2,5 barn, bor i villa med perlegrus, og en mellemklassebil i carporten???

- man skal nogengange være mere bekymret for de børn fra familier hvor overfladen simpelthen er så pæn det ser ud som om de skjuler noget....... Der ligger min bekymrin nok mere.

Jeg har ingen fordomme er blot meget nysgerrig om hvad andre tænker- Det er forbudt at være anderledes- for anderledes er lig med dårligere i manges øjne. Hvilket er rigtig trist- ens mor evner sidder ikke i om man ligner alle andre.

Anmeld

16. marts 2011

Lone Jakobsen

selvfølgelig fanger sådan en person min interesse og nysgerrig er man da, så man vender sig om og kigger.

men jeg tror bestemt hun er lige så god en mor som alle andre. hendes udseende har intet at gøre med hendes evner som mor.

Anmeld

16. marts 2011

millesofie

Dusty skriver:

de to ting ville jeg dømme på  alt det andet er jeg ligeglad med

men har også haft alt for mange dårlige erfagringer med den kombination (staves?) så det er mest derfor jeg dømmer folk (altså ud fra tideligere erfagringer, og ikke kun et tilfælde)

men synes at alle skal have en chance

men fuck hvor jeg hader store hunde!!! (er nok lidt bange for dem)

Anmeld

16. marts 2011

Koen.

SpunkenJo skriver:

Anmeld

16. marts 2011

Fru Nielsen

Jeg ville tænke at sådan håber jeg ALDRIG min datter kommer hjem og ser ud......

Men jeg vil ikke tvivle på hendes evne som mor ud fra hvordan hun ser ud, da de to ting intet har med hinanden at gøre....  Hun kan være en helt fantastisk mor, trods hendes ydre.....

Anmeld

16. marts 2011

Brams

Fru Nielsen skriver:

Jeg ville tænke at sådan håber jeg ALDRIG min datter kommer hjem og ser ud......

Men jeg vil ikke tvivle på hendes evne som mor ud fra hvordan hun ser ud, da de to ting intet har med hinanden at gøre....  Hun kan være en helt fantastisk mor, trods hendes ydre.....

Anmeld

16. marts 2011

eElak

Hvis moren kan bære det, så er det ligefør jeg villle være misundelig.. 

Synes da det er noget friskt bare at blive i sin egen stil - selvom man er blevet mor... For bare fordi man er mor, betyder det ikke at man er leverpostejskedelig... 

Så længe det ikke går ud over børnene, så er jeg sådan set ret så ligeglad 

og det er hvadenten moren ligner en punker, barbie, er tyk eller tynd eller bare røvhamrende kedelig at se på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.