Hvad tænker du når du ser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2011

L.J.L

Dusty skriver:

En ung mor- med synlige tatoveringer, pircinger, stort sort og pink hår, korte nederdele og en stor hund?

Dømmer du folk på deres stil, eller er du ligeglad bare børnene ser glade, pæne og sunde ud?

Kom frisk,. vil hører jeres meninger

ville tænke, sej type (på nær lige hunden, hvis vi altså snakker om en af de der muskelhunde!)

Fedt at have sin egen stil, det håber jeg også mine børn får!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

DLM

jeg ville kigge lidt og tænke "hold da op" (på den gode måde) og være vildt facineret hvis barnet er sund og glad, jamen så er det, det der tæller ikke hvordan mor ser ud

Anmeld

16. marts 2011

misspippi

Jeg kigger nok også af ren nysgerrighed. For det vækker da opsigt når der kommer en spadserende med sådan et udseende.

Men jeg skænker det ikke en tanke at sammenligne udseendet med hvordan personen er.

Nu kommer jeg også fra en familie med en god blandet landhandel og er vokset op med at der skal være plads til forskelligheder, så det er ikke så en utænkelig situation i min omgangskreds.

Jeg ELSKER forskelligheder og synes at dem der tør vise de gerne vil være anderledes, er temmelig seje

Men jeg dømmer ikke på udseendet, om de er en god mor eller ej.

Anmeld

16. marts 2011

tazz

linselouise skriver:

ville tænke, sej type (på nær lige hunden, hvis vi altså snakker om en af de der muskelhunde!)

Fedt at have sin egen stil, det håber jeg også mine børn får!

Anmeld

16. marts 2011

anmaj

jeg har det sådan at gudskelov for der er nogen der gerne vil pynte vores grå verden med lidt farver og spændende udseende. der er faktisk en mor tæt på beskrivelsen i min søns institution og hun er bare så fin.. og hendes børn er dejlige, glade og velfungerende.. kan intet problem se, bare børnene trives.

Anmeld

16. marts 2011

Maise86

Fru Nielsen skriver:

Jeg ville tænke at sådan håber jeg ALDRIG min datter kommer hjem og ser ud......

Men jeg vil ikke tvivle på hendes evne som mor ud fra hvordan hun ser ud, da de to ting intet har med hinanden at gøre....  Hun kan være en helt fantastisk mor, trods hendes ydre.....

Lige mine ord!

Anmeld

16. marts 2011

Bondepigen

anmaj skriver:

jeg har det sådan at gudskelov for der er nogen der gerne vil pynte vores grå verden med lidt farver og spændende udseende. der er faktisk en mor tæt på beskrivelsen i min søns institution og hun er bare så fin.. og hendes børn er dejlige, glade og velfungerende.. kan intet problem se, bare børnene trives.

Anmeld

16. marts 2011

Dinna88

Dusty skriver:

En ung mor- med synlige tatoveringer, pircinger, stort sort og pink hår, korte nederdele og en stor hund?

Dømmer du folk på deres stil, eller er du ligeglad bare børnene ser glade, pæne og sunde ud?

Haha, nej hvor godt. Det kunne næsten være mig det der.

Jeg har en synlig, stor tatovering, piercinger, rødt hår og så vil jeg SUPER gerne have en lækker, stor vapser  Og så går jeg tit rundt med min niece på armen, der nemt kan ligne min datter. 

Jeg dømmer ikke ud fra hvordan folk ser ud. Udseendet siger intet om hvordan man er som person (jeg er f.eks. bestemt ikke rocker, som jeg er blevet kaldt). Det eneste jeg kan have et problem med ang. hunde er hvis den har fået klippet ører og hale. 

Anmeld

16. marts 2011

mullesmith2

Jeg tænker: HOLD DA OP EN MONDERING... Men det er bare fordi det ligger så fjernt fra de normer jeg selv har. Ellers tænker jeg ikke andet end at jeg ikke turde have en stor hund sammen med mit barn fx. 

Anmeld

16. marts 2011

dukke

Dusty skriver:

Jeg synes det fed at man har sin egen stil og jeg tror hun beder ville kunne bære det som ung mor en som ældre mor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.