En ung mor- med synlige tatoveringer, pircinger, stort sort og pink hår, korte nederdele og en stor hund?
Dømmer du folk på deres stil, eller er du ligeglad bare børnene ser glade, pæne og sunde ud?
Kom frisk,. vil hører jeres meninger
Jeg er nok en af dem du nævner der idét jeg har det meste af min venstre arm tattoveret og også synlige piercinger i ansigtet, går til tider lidt goth klædt eller sådan lidt army/ casual agtigt eks bukser med huller i, hængerøvsbukser o.l! Sammen med mit knaldsorte hår vækker det tit opmærksomhed og gør mig til "en type".... 
Som regel ser man ikke mine tattoveringer medmindre der er sommer.......- og jeg kan love dig for, at jeg fik mange blikke sidste sommer b.la i Zoologisk have eller i det hele taget når jeg var ude med min søn.
Nogle blikke er nysgerrige blikke mens andre uden tvivl er dømmende. Jeg oplevede b.la at der stod en far til et barn i klapvogn udenfor Zoologisk have og talte med nogle mennesker, de stod ligesom i vejen så jeg ikke kunne komme forbi for, at forlade Zoo - efter jeg havde stået der i et stk tid og ventet på, at de ville flytte sig spurgte jeg om de ikke ville være søde, at lade os komme fordi .... Han svarede "hvis du mener jeg står i vejen, så kan du vel bare gå udenom"???? Kæft hvor var det et uforskammet svar og ikke nok med det, så kunne jeg jo se måden han kiggede på mig på - sådan et nedladende blik.
Men alt i alt vil jeg mene, at jeg ikke tager mig af det for jeg plejer jo bare, at smile til dem og så bliver de jo bare lidt forlegne og enten kigger væk eller så smiler de igen 
Jeg er jo lige flyttet fra Kbh til en meget lille by og jeg fornemmer helt tydeligt mange blikke - men jeg vælger, at tro det er af nysgerrighed da man ikke ser så meget af "min slags" her i byen. - Endvidere er jeg meget forfængelig og synes selv jeg kan bære min stil og er stolt af den!! 
Anmeld