Vores virkelig store familie - ser i det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2011

slettet_7530

jeg ser det, og tager hatten af for at de gider

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

Mi

Albertesmor skriver:

jeg ser det, og tager hatten af for at de gider

Da, det virker på en eller anden måde som om de har nogle overnaturlige kræfter som jeg ikke har. Noget som giver dem et umenneskeligt overskud

Anmeld

16. marts 2011

Carina:-)

Jeg har født 6 børn,og vil gerne have en mere

Mange børn er skønt,men naturligvis skal man være klar på at det er hårdt men dejligt .

Anmeld

16. marts 2011

tinasmor

MarianneSonne skriver:

Ja børnene virker jo meget søde. Kan godt lide at hende den ene mor satte sine drenge til at sortere sokker fordi de var flabede. Og da de brokkede sig over det, sagde hun bare til dem, at hvis de havde tid til at brokke sig over det, så havde de også tid til at tage opvasken  De virkede nu som om de var helt ok med at skulle hjælpe til, og det er jo kun sundt at lære.

www.stjerneleg.dk

Ja enig. Den familie er jeg også bare vild med. Også den måde de har forholdt sig til deres autistiske dreng.

Jeg tager virkelig hatten af for hende og manden mht den måde de er mht deres børneopdragelse.Som hun selv siger, så skal der jo være et eller andet form for styring da det hele ellers ville flyde med 9 børn.

Anmeld

16. marts 2011

Mi

tinasmor skriver:

Ja enig. Den familie er jeg også bare vild med. Også den måde de har forholdt sig til deres autistiske dreng.

Jeg tager virkelig hatten af for hende og manden mht den måde de er mht deres børneopdragelse.Som hun selv siger, så skal der jo være et eller andet form for styring da det hele ellers ville flyde med 9 børn.

Jeg fik ikke lige fat i at de havde en dreng med autisme. Det gør da bare udfordringen større. Og ja med så mange børn er struktur bare fuldstændig nødvendig. Selv med vores tre piger er struktur unødvendig.

Anmeld

16. marts 2011

MyLove E

Jeg så ikke så meget af det igår. Men den ene af pigerne fra den familie med drengen der er autist, var i noget brobygning på min skole i går. Så der snakkede jeg med hende, super skøn og dygtig pige.

Hun sagde at tre af pigerne kunne ikke tåle gluten, så de skal også ha lavet speciel mad til dem. Så tror de har nok at se til, men de virkede helt faktiastisk og nede på jorden :-)

Anmeld

16. marts 2011

Mi

Tauf skriver:

Jeg så ikke så meget af det igår. Men den ene af pigerne fra den familie med drengen der er autist, var i noget brobygning på min skole i går. Så der snakkede jeg med hende, super skøn og dygtig pige.

Hun sagde at tre af pigerne kunne ikke tåle gluten, så de skal også ha lavet speciel mad til dem. Så tror de har nok at se til, men de virkede helt faktiastisk og nede på jorden :-)

Hold da op en udfordring  Flot at de holder modet oppe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.