Vores virkelig store familie - ser i det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2011

muzen

ej missede det, ved i om det bliver genudsendt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

Dictes mor

dejlige familier. Jeg er imponeret over et overskud, og hvor dygtige forældrene er til at opdrage (jeg vil lige sige, at jeg har set det for første gang i dag og kun de sidste ti min.)

Anmeld

15. marts 2011

Mi

muzen skriver:

ej missede det, ved i om det bliver genudsendt

Aner det faktisk ikke, der står i hvert fald ikke noget om det i programbeskrivelsen.

Anmeld

15. marts 2011

Mi

Dictes mor skriver:

dejlige familier. Jeg er imponeret over et overskud, og hvor dygtige forældrene er til at opdrage (jeg vil lige sige, at jeg har set det for første gang i dag og kun de sidste ti min.)

Ja børnene virker jo meget søde. Kan godt lide at hende den ene mor satte sine drenge til at sortere sokker fordi de var flabede. Og da de brokkede sig over det, sagde hun bare til dem, at hvis de havde tid til at brokke sig over det, så havde de også tid til at tage opvasken  De virkede nu som om de var helt ok med at skulle hjælpe til, og det er jo kun sundt at lære.

www.stjerneleg.dk

Anmeld

15. marts 2011

Dictes mor

MarianneSonne skriver:

Ja børnene virker jo meget søde. Kan godt lide at hende den ene mor satte sine drenge til at sortere sokker fordi de var flabede. Og da de brokkede sig over det, sagde hun bare til dem, at hvis de havde tid til at brokke sig over det, så havde de også tid til at tage opvasken  De virkede nu som om de var helt ok med at skulle hjælpe til, og det er jo kun sundt at lære.

www.stjerneleg.dk

He he, det er helt genialt, jeg skal huske at bruge den på Per en dag.

Anmeld

15. marts 2011

Mi

Dictes mor skriver:

He he, det er helt genialt, jeg skal huske at bruge den på Per en dag.

Så kan han lære det

Anmeld

16. marts 2011

ChatH

MarianneSonne skriver:

Hvor mange ville du så gerne have?

ej jeg vil gerne have en mere er slet ikke oppe på 9 men ville heller ikke få det fjernet hvis der var to næste gang

Anmeld

16. marts 2011

Lone Jakobsen

synes det er et rigtigt skønt program. endelig et hvor vi kan sidde og tænke "neyy de har flere end os"

nyder selv min store børneflok....men 4 mere ville jeg nu betakke mig for

Anmeld

16. marts 2011

mulle7430

jeg så det ikke igår er der nogen der ved hvornår det kommer igen

Anmeld

16. marts 2011

Mi

CVVE skriver:

ej jeg vil gerne have en mere er slet ikke oppe på 9 men ville heller ikke få det fjernet hvis der var to næste gang

Ja der er langt fra fire til ni  Jeg har også altid sagt at jeg gerne ville have et fodboldhold, meeeeeeeen....det er nu meget fin med tre. Nogle gange ville jeg dog ønske at jeg havde fået tvillinger her sidste gang. Så ville vi have haft et hold tvillinger på 7 og på 2 år. Maja er altså meget en efternøgler syntes jeg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.