Vores virkelig store familie - ser i det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2011

Mi

nutche skriver:

synes det er et rigtigt skønt program. endelig et hvor vi kan sidde og tænke "neyy de har flere end os"

nyder selv min store børneflok....men 4 mere ville jeg nu betakke mig for

Ja, men i er da tæt på de 6 børn, som en af familierne havde  Skal i have flere? Kunne du gengende noget af det de fortalte i udsendelsen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

Mi

mulle7430 skriver:

jeg så det ikke igår er der nogen der ved hvornår det kommer igen

Der står ikke noget i programbeskrivelsen om at det bliver genudsendt

Anmeld

16. marts 2011

SaNiNa

Jeg så noget af det og tænkte at gud tænk hvis det var os, nu har jeg været alene med Nicklas 1½ og er fuldstændig færdig.

Jeg tager ski hatten af for dem.

Anmeld

16. marts 2011

Mi

Sanne og Nicklas skriver:

Jeg så noget af det og tænkte at gud tænk hvis det var os, nu har jeg været alene med Nicklas 1½ og er fuldstændig færdig.

Jeg tager ski hatten af for dem.

Ja det må virkelig kræve noget struktur  Vi andre kan godt stoppe med at brokke os

www.stjerneleg.dk

Anmeld

16. marts 2011

mulle7430

MarianneSonne skriver:

Der står ikke noget i programbeskrivelsen om at det bliver genudsendt

æv æv  ville så gerne have set det men var til banko og havde glemt det kom for så ville manden have optaget det  er sjovt og se andre store familier end lige og selv  kunne jo være man kunne få nogen gode ideer

Anmeld

16. marts 2011

Mi

mulle7430 skriver:

æv æv  ville så gerne have set det men var til banko og havde glemt det kom for så ville manden have optaget det  er sjovt og se andre store familier end lige og selv  kunne jo være man kunne få nogen gode ideer

Ja i fylder jo også godt i landskabet  Du kan måske se det på nettet, det kan man jo med nogle af udsendelserne

Anmeld

16. marts 2011

SaNiNa

MarianneSonne skriver:

Ja det må virkelig kræve noget struktur  Vi andre kan godt stoppe med at brokke os

www.stjerneleg.dk

Ja det er helt sikkert. Jeg tror ikke jeg skal brokker mig mere også selvom jeg syntes det er hårdt at være "alene" mor 14 dag af gangen

Anmeld

16. marts 2011

mulle7430

MarianneSonne skriver:

Ja i fylder jo også godt i landskabet  Du kan måske se det på nettet, det kan man jo med nogle af udsendelserne

ja det må jeg lige se på  smiler

Anmeld

16. marts 2011

Lone Jakobsen

MarianneSonne skriver:

Ja, men i er da tæt på de 6 børn, som en af familierne havde  Skal i have flere? Kunne du gengende noget af det de fortalte i udsendelsen?

ja og når man er oppe i det antal gør det ikke den store forskel om der er 5 eller 6 men nej vi skal ikke have flere.

kan genkende mange ting....men forskellen på de familier og vores, er at vores er en sammenbragt familie, så der er nogle andre komplikationer.

Anmeld

16. marts 2011

Mi

nutche skriver:

ja og når man er oppe i det antal gør det ikke den store forskel om der er 5 eller 6 men nej vi skal ikke have flere.

kan genkende mange ting....men forskellen på de familier og vores, er at vores er en sammenbragt familie, så der er nogle andre komplikationer.

Ja det er selvfølgelig anderledes.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.