Vores virkelig store familie - ser i det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.378 visninger
46 svar
0 synes godt om
15. marts 2011

Mi

Jeg sidder og ser det og tænker at jeg måske er lidt pivet. Jeg syntes at det kan være hårdt med tre børn  

Hvad syntes i?

www.stjerneleg.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

otlitrom

Jeg vidste jeg ville tabe tv'et i aften, grundet fodbold, så jeg har set det på sputnik...

Jeg syned det er et OK program... Og nogle lidt hyggelige familier

Anmeld

15. marts 2011

Tip!

MarianneSonne skriver:

Jeg sidder og ser det og tænker at jeg måske er lidt pivet. Jeg syntes at det kan være hårdt med tre børn  

Hvad syntes i?

www.stjerneleg.dk

Jeps... Jeg ser det også..

Jeg kommer ud af en stor børneflok... Der findes intet bedre end mine søskende...

Anmeld

15. marts 2011

Mi

kitty skriver:

Jeg vidste jeg ville tabe tv'et i aften, grundet fodbold, så jeg har set det på sputnik...

Jeg syned det er et OK program... Og nogle lidt hyggelige familier

De ser i hvert fald glade ud for deres valg, men hold da op de er kommet på arbejde. De hopper jo fra den ene konflikt til den anden de forældre.

Anmeld

15. marts 2011

Mi

Flow skriver:

Jeps... Jeg ser det også..

Jeg kommer ud af en stor børneflok... Der findes intet bedre end mine søskende...

Dejligt at høre at du har nydt det. Det er da en speciel måde at have familie på, men det må være fedt altid at have en at lege med.

Anmeld

15. marts 2011

132319

Jeg ser det og synes det er et hyggeligt program 

DOG bekræfter det mig endnu mere i at jeg IKKE skal have flere end de to unger jeg har i forvejen 

Anmeld

15. marts 2011

Aves.

Ja, jeg ser det og sender tanker til min skønne mormor som desværre ikke er mere...9 børn fra hun var 18-28 år... og alle lever og er lykkelige hele mennesker med styr på deres liv...heraf os 25 kusiner og fætre og 25 oldebørn....jeg tror det er en fantastisk opvækst med så mange søskende...ville gerne selv have haft flere end de tre jeg har fået...

Anmeld

15. marts 2011

Tip!

MarianneSonne skriver:

Dejligt at høre at du har nydt det. Det er da en speciel måde at have familie på, men det må være fedt altid at have en at lege med.

Anmeld

15. marts 2011

Mi

Hold da op. Hende med ni børn, hvoraf de to er teenagedrenge vasker kun 15 vaske om ugen. Det er jo ikke engang det dobbelte af os.

Anmeld

15. marts 2011

otlitrom

MarianneSonne skriver:

De ser i hvert fald glade ud for deres valg, men hold da op de er kommet på arbejde. De hopper jo fra den ene konflikt til den anden de forældre.

Haha, ja, er de i haven nu, hvor der bare er konflikt på konflikt? Jeg synes sgi de klare det flot!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.