Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg sidder og ser det og tænker at jeg måske er lidt pivet. Jeg syntes at det kan være hårdt med tre børn
Hvad syntes i?
www.stjerneleg.dk
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg vidste jeg ville tabe tv'et i aften, grundet fodbold, så jeg har set det på sputnik...
Jeg syned det er et OK program... Og nogle lidt hyggelige familier
MarianneSonne skriver: Jeg sidder og ser det og tænker at jeg måske er lidt pivet. Jeg syntes at det kan være hårdt med tre børn Hvad syntes i? www.stjerneleg.dk
Jeps... Jeg ser det også..
Jeg kommer ud af en stor børneflok... Der findes intet bedre end mine søskende...
kitty skriver: Jeg vidste jeg ville tabe tv'et i aften, grundet fodbold, så jeg har set det på sputnik... Jeg syned det er et OK program... Og nogle lidt hyggelige familier
De ser i hvert fald glade ud for deres valg, men hold da op de er kommet på arbejde. De hopper jo fra den ene konflikt til den anden de forældre.
Flow skriver: Jeps... Jeg ser det også.. Jeg kommer ud af en stor børneflok... Der findes intet bedre end mine søskende...
Dejligt at høre at du har nydt det. Det er da en speciel måde at have familie på, men det må være fedt altid at have en at lege med.
Jeg ser det og synes det er et hyggeligt program
DOG bekræfter det mig endnu mere i at jeg IKKE skal have flere end de to unger jeg har i forvejen
Ja, jeg ser det og sender tanker til min skønne mormor som desværre ikke er mere...9 børn fra hun var 18-28 år... og alle lever og er lykkelige hele mennesker med styr på deres liv...heraf os 25 kusiner og fætre og 25 oldebørn....jeg tror det er en fantastisk opvækst med så mange søskende...ville gerne selv have haft flere end de tre jeg har fået...
MarianneSonne skriver: Dejligt at høre at du har nydt det. Det er da en speciel måde at have familie på, men det må være fedt altid at have en at lege med.
Hold da op. Hende med ni børn, hvoraf de to er teenagedrenge vasker kun 15 vaske om ugen. Det er jo ikke engang det dobbelte af os.
MarianneSonne skriver: De ser i hvert fald glade ud for deres valg, men hold da op de er kommet på arbejde. De hopper jo fra den ene konflikt til den anden de forældre.
Haha, ja, er de i haven nu, hvor der bare er konflikt på konflikt? Jeg synes sgi de klare det flot!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128