Budapest...er det en by der er værd at besøge...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2011

SussieThyssen

Eva. skriver:

ok..og så er det sikkert også super sundt..

Med garanti...de er ski aldrig forkølede, selvom deres vintre er iskolde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

Aves.

SussieThyssen skriver:

Med garanti...de er ski aldrig forkølede, selvom deres vintre er iskolde

Men kan kulde ikke slå virus ihjel...

Anmeld

15. marts 2011

SussieThyssen

Eva. skriver:

Men kan kulde ikke slå virus ihjel...

Jo..men derfor kan man jo godt blive snotnæset

Anmeld

15. marts 2011

Pige2009

Eva. skriver:

Lyder skønt...jeg ville gerne men fire mennesker det er bare dyrt med fly og alt det.. og ja, så burde jeg måske ikke selv...ihh...dumme dumme samvittighed som banker i min knold..

Kan I ikke køre selv eller tage afsted med bus? Busrejser er så hyggeligt og Balatonsøen er ikke noget dårligt sted. Jeg kan anbefale Balatonfüred. En kanon campingplads med masser af børn og aktiviteter

Anmeld

15. marts 2011

Aves.

Baagøe skriver:

Kan I ikke køre selv eller tage afsted med bus? Busrejser er så hyggeligt og Balatonsøen er ikke noget dårligt sted. Jeg kan anbefale Balatonfüred. En kanon campingplads med masser af børn og aktiviteter

Joo...det var måske en idé, men konrad bliver så køresyg... og så jeppe og hans cøliaki i et land med anderledes mad og måske ikke så god til engelsk og børn der skændes, sveder, er trætte og puha...tror jeg skulle have en ekstra voksen med så..

Anmeld

15. marts 2011

Aves.

SussieThyssen skriver:

Jo..men derfor kan man jo godt blive snotnæset

Men jeg tænkte bare at virus og bakterier dræbes i kulden..

Anmeld

16. marts 2011

Pige2009

Eva. skriver:

Joo...det var måske en idé, men konrad bliver så køresyg... og så jeppe og hans cøliaki i et land med anderledes mad og måske ikke så god til engelsk og børn der skændes, sveder, er trætte og puha...tror jeg skulle have en ekstra voksen med så..

Som barn blev jeg også ekstrem køresyg, men aldrig i bus Jeg kan dog godt se, det er et problem med Jeppe, når man ikke forstår varedeklarationen på varerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.