Budapest...er det en by der er værd at besøge...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2011

Pige2009

Eva. skriver:

Det er en tur for mor og...ikke alene... jeg er blevet inviteret med....tror ikke de små vil have glæde af en byferie og selvom jeg lige nu sidder og får det helt skidt over jeg kan finde på at tage alene afsted, så har jeg bare så meget brug for at komme væk og bare være kvinden Eva...så jeg gør det men kan mærke det virker som om jeg er ond ved drengene ved det..

Åååhhh... Jeg forstår lige præcis hvordan du har det! For jeg har det på nøjagtig samme måde. Trænger gevaldigt til at komme et par dage væk og være kvinde og Linda i stedet for at være mor Men det er nok naturligt, når man er på 24/7

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

SussieThyssen

Eva. skriver:

Nu er jeg da slet ikke i tvivl...der skal jeg ned...havde tænkt en uge...2000 kr med fly og hotel med morgenmad, det er ikke slemt, synes jeg..

Nej for pokker da..og så får man altså god mad i Ungarn, skal jeg hilse og sige
Men sørg for spise uden for turiststederne, ligesom i Pragh, så får du både supergod og spændende mad til rimelig pris.
Du skal bare være klar over, at de har det med at putte løg i alt, og så spiser de dem tilmed rå, ligesom vi andre spiser æbler..hehe!

Anmeld

15. marts 2011

Aves.

Baagøe skriver:

Åååhhh... Jeg forstår lige præcis hvordan du har det! For jeg har det på nøjagtig samme måde. Trænger gevaldigt til at komme et par dage væk og være kvinde og Linda i stedet for at være mor Men det er nok naturligt, når man er på 24/7

Ja, det tror jeg det er....jeg siger jo at det er ok når de små er ved deres far...men så er jeppe her jo altid..men han er ved mine forældre meget..men så bruger jeg penge som jeg måske burde bruge med dem og på dem og og og og...ender meda t tale mig selv helt derud at jeg bare ikke kan finde glæde ved at gøre det..

Anmeld

15. marts 2011

Pige2009

Eva. skriver:

Ja, det tror jeg det er....jeg siger jo at det er ok når de små er ved deres far...men så er jeppe her jo altid..men han er ved mine forældre meget..men så bruger jeg penge som jeg måske burde bruge med dem og på dem og og og og...ender meda t tale mig selv helt derud at jeg bare ikke kan finde glæde ved at gøre det..

Jeg tror de er ligeglade med penge, så længe deres mor er glad og er der for dem

Anmeld

15. marts 2011

Aves.

SussieThyssen skriver:

Nej for pokker da..og så får man altså god mad i Ungarn, skal jeg hilse og sige
Men sørg for spise uden for turiststederne, ligesom i Pragh, så får du både supergod og spændende mad til rimelig pris.
Du skal bare være klar over, at de har det med at putte løg i alt, og så spiser de dem tilmed rå, ligesom vi andre spiser æbler..hehe!

Tak for rådet...og rå løg som æbler----æv, det lyder ikke rart...og som en virkelig stor gruppe mennesker med rigtig skidt ånde..

Anmeld

15. marts 2011

Aves.

Baagøe skriver:

Jeg tror de er ligeglade med penge, så længe deres mor er glad og er der for dem

Joooo. meeeen,...så kunne jeg jo tage lidt mere på ferie med dem...jeg er dårlig til at gøre noget kun for mig som er mere end at løbe en tur eller ud og spise en aften..

Anmeld

15. marts 2011

SussieThyssen

Eva. skriver:

Tak for rådet...og rå løg som æbler----æv, det lyder ikke rart...og som en virkelig stor gruppe mennesker med rigtig skidt ånde..

Jeg skulle også lige vende mig lidt til det (har haft en ungarnsk kæreste) Men faktisk er løg dernede meget sødere end heroppe, så det er nu ikke så slemt

Anmeld

15. marts 2011

Aves.

SussieThyssen skriver:

Jeg skulle også lige vende mig lidt til det (har haft en ungarnsk kæreste) Men faktisk er løg dernede meget sødere end heroppe, så det er nu ikke så slemt

ok..og så er det sikkert også super sundt..

Anmeld

15. marts 2011

Pige2009

Eva. skriver:

Joooo. meeeen,...så kunne jeg jo tage lidt mere på ferie med dem...jeg er dårlig til at gøre noget kun for mig som er mere end at løbe en tur eller ud og spise en aften..

Jeg synes nu ikke, du skal have dårlig samvittighed. Laura og jeg tager på ferie i uge 32 en charterrejse et sted hvor der er varmt!

Anmeld

15. marts 2011

Aves.

Baagøe skriver:

Jeg synes nu ikke, du skal have dårlig samvittighed. Laura og jeg tager på ferie i uge 32 en charterrejse et sted hvor der er varmt!

Lyder skønt...jeg ville gerne men fire mennesker det er bare dyrt med fly og alt det.. og ja, så burde jeg måske ikke selv...ihh...dumme dumme samvittighed som banker i min knold..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.