Budapest...er det en by der er værd at besøge...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2011

Aves.

Fenja09 skriver:

Jeg har også været i Budapest, det er godt nok ved at være nogle år siden efterhånden, men vil da bestemt anbefale det. Der er lidt af hvert i byen. Vi var ude at bade i varme kilder ( ligner en udendørs-swimmingpool) - lækkert, lækkert, lækkert!  Og rigtig hyggeligt at se de gamle mænd sidde og spille skak i poolen hehe

Derudover kørte vi med sporvogn over broen ( kan ikke huske navnet på den) om aftenen, rigtig smukt med udsigt over Donau og alt det fantastiske lys fra byen og broen. Der er en masse at se på, markeder og historiske bygninger - det er helt klart en perle af alle de storbyer der er i Europa

/Fenja

Eiii..det lyder da rigtig smukt og fantastisk...jeg må bare afsted nu..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

Fenja09

Eva. skriver:

Eiii..det lyder da rigtig smukt og fantastisk...jeg må bare afsted nu..

Ja kan jeg da godt forstå at du gerne vil - og hvad jeg kan læse er det da egentlig billigt nok at give 2000 kr for en uge, så se du bare at komme afsted

Anmeld

15. marts 2011

Aves.

Fenja09 skriver:

Ja kan jeg da godt forstå at du gerne vil - og hvad jeg kan læse er det da egentlig billigt nok at give 2000 kr for en uge, så se du bare at komme afsted

ja, ikke... der skulle bare være lidt at opleve...men det er der vel egentlig i alle byer...

Anmeld

15. marts 2011

Pige2009

Eva. skriver:

Har kun mellemlandet der, så jeg har ingen kendskab til byen...men er inviteret en uge til Budapest og det kunne jeg jo godt tænke mig, men der skal være noget at se...

Nogen der kender til Budapest og omegn..

Ja, ja og atter ja, Eva Super by og skønt med Donau der løber lige igennem

Anmeld

15. marts 2011

Aves.

Baagøe skriver:

Ja, ja og atter ja, Eva Super by og skønt med Donau der løber lige igennem

Afsted med mig så.. og tak for svar...

Anmeld

15. marts 2011

Pige2009

Eva. skriver:

Afsted med mig så.. og tak for svar...

Nemlig. Afsted med dig! Skal du have ungerne med eller er det tur for mor alene?

Anmeld

15. marts 2011

Fenja09

Eva. skriver:

ja, ikke... der skulle bare være lidt at opleve...men det er der vel egentlig i alle byer...

Ja du har ret i, at der er meget at se i de forskellige byer rundt omkring, tror meget det kommer an på, hvilket hotel man har boet på, om prisen er ok i forhold til hvad man får og om man kan lide "miljøet" i byen

Har en del venner der f.eks ikke bryder sig om Cairo fordi der er møgbeskidt i gader og stræder, har ikke selv været der så kan ikke udtale mig om det, men det giver jo også en tommelfinger nedad for nogen. Det samme siges vidst om Athen - der skulle være en hel del luftforurening, så det kan være svært for os udefrakomne at trække vejret "normalt", men om det passer aner jeg ikke.

Synes ellers jeg har været i ret mange storbyer og de har hver deres skønheder - det gælder bare om at åbne øjnene og se det

Anmeld

15. marts 2011

Aves.

Baagøe skriver:

Nemlig. Afsted med dig! Skal du have ungerne med eller er det tur for mor alene?

Det er en tur for mor og...ikke alene... jeg er blevet inviteret med....tror ikke de små vil have glæde af en byferie og selvom jeg lige nu sidder og får det helt skidt over jeg kan finde på at tage alene afsted, så har jeg bare så meget brug for at komme væk og bare være kvinden Eva...så jeg gør det men kan mærke det virker som om jeg er ond ved drengene ved det..

Anmeld

15. marts 2011

Aves.

Fenja09 skriver:

Ja du har ret i, at der er meget at se i de forskellige byer rundt omkring, tror meget det kommer an på, hvilket hotel man har boet på, om prisen er ok i forhold til hvad man får og om man kan lide "miljøet" i byen

Har en del venner der f.eks ikke bryder sig om Cairo fordi der er møgbeskidt i gader og stræder, har ikke selv været der så kan ikke udtale mig om det, men det giver jo også en tommelfinger nedad for nogen. Det samme siges vidst om Athen - der skulle være en hel del luftforurening, så det kan være svært for os udefrakomne at trække vejret "normalt", men om det passer aner jeg ikke.

Synes ellers jeg har været i ret mange storbyer og de har hver deres skønheder - det gælder bare om at åbne øjnene og se det

Ja, du har sikkert ret....og ja, de store byer der er bare fantastiske....nogle mere end andre dog..

Anmeld

15. marts 2011

SussieThyssen

FrkT skriver:

Må erklære mig enig med dig Sussie. Og du er altid så god til at få skrevet tingene sådan som man selv tænker dem, men måske ikke får dem ud.

Tak skal du have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.