Sig mig lige... Er Jeres Mænd også gravide??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2011

Mira0911

Mulleunge skriver:

Mon ikke at han er lidt "presset" over hele situationen så ?? 

Jo, for nu må jeg ikke lave noget efter lægens ord... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

Mauser.

MoarJ skriver:

Jo, for nu må jeg ikke lave noget efter lægens ord... 

Neej, det er jo heller ikke særlig sjovt for dig. 

Anmeld

16. marts 2011

Mira0911

Mulleunge skriver:

Neej, det er jo heller ikke særlig sjovt for dig. 

Bestemt ikke... Vil gerne hjælpe, må heller følge lægens ord... 

Anmeld

16. marts 2011

Janni.

MoarJ skriver:

Her er det tit et helvede for alle parter... 

Men man kan ligesom ikke bare være med til det sjove... Man må ligesom også være med til det der kommer efterfølgende... 

Hver morgen er A så gravid-sur-påvirket... Men skal ikke spørge ham om noget... For så flipper han da lige ud over alle mine grænser.... 

Om eftermiddagen når han kommer hjem, spørger jeg hvordan hans dag er gået... 

Allerede der snerre han vildt af mig, og bliver hurtigt sur... 

Har tit sagt til ham, det må være ham der er gravid... Han har virkelig humørsvingninger... 

Andre herinde som har Gravide-sure-mænd? 

Min kæreste har aldrig været gravid-sur men han har fået formen efter en gravid mave imens jeg har været gravid, ret sjovt at se  

Fordelen er at min mave er forsvundet, hans mave er stadig flot wanna-be-gravid 

Anmeld

17. marts 2011

Augusta11

Tag tyren ved hornene og sig, hvordan du mærker det, og at I må snakke sammen. Måske grubler han over noget helt andet, eller også synes han bare, at det er en hård tid. Nogle mænd har det svært, når deres kærester ikke er stærke og på toppen. Hvis du har det elendigt, så husk at rose ham for eventuel hjælp, så han føler sig værdsat. Og husk at snakke om andet end babyer, hvis han er ved at få pip.

Når det er sagt, så er det jo dig, der laver babyen og lever med kvalme og ubehag, og det er også et stykke arbejde! Så hav det ikke dårligt, hvis han laver lidt mere af det praktiske end dig en tid. Man har ikke rigtigt brug for en sur mand oven i kvalmen og hormonerne!

Anmeld

17. marts 2011

Mira0911

Augusta11 skriver:

Tag tyren ved hornene og sig, hvordan du mærker det, og at I må snakke sammen. Måske grubler han over noget helt andet, eller også synes han bare, at det er en hård tid. Nogle mænd har det svært, når deres kærester ikke er stærke og på toppen. Hvis du har det elendigt, så husk at rose ham for eventuel hjælp, så han føler sig værdsat. Og husk at snakke om andet end babyer, hvis han er ved at få pip.

Når det er sagt, så er det jo dig, der laver babyen og lever med kvalme og ubehag, og det er også et stykke arbejde! Så hav det ikke dårligt, hvis han laver lidt mere af det praktiske end dig en tid. Man har ikke rigtigt brug for en sur mand oven i kvalmen og hormonerne!

Jeg fortæller ham faktisk hver dag hvordan jeg har det, hvor træt af jeg er det, at jeg ikke kan hjælpe til, og nu ikke må hjælpe på lægens ordre efter blødninger... 

Jeg roser ham hver dag - Ingen tvivl der... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.