Sig mig lige... Er Jeres Mænd også gravide??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2011

Frk.S

Nej, jeg synes faktisk min kæreste virker som om han er blevet lidt ekstra forelsket i mig!  Han er meget kærlig og forstående når jeg er træt. Så det er bare dejlgt. Jeg tror jeg ville blive rigtig ked af det, hvis han gik og var sur, for så ville jeg frygte at der var noget galt, eller at han måske havde fortrudt.

Måske er han bare nervøs over den store omvæltning, og alt det nye der sker?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

Mira0911

Frk.S skriver:

Nej, jeg synes faktisk min kæreste virker som om han er blevet lidt ekstra forelsket i mig!  Han er meget kærlig og forstående når jeg er træt. Så det er bare dejlgt. Jeg tror jeg ville blive rigtig ked af det, hvis han gik og var sur, for så ville jeg frygte at der var noget galt, eller at han måske havde fortrudt.

Måske er han bare nervøs over den store omvæltning, og alt det nye der sker?

Jamen han har oplevet det en gang før... Så han ved hvad det er han er går ind til igen... 

Det må være dejligt at have en så forstående kæreste... 

Anmeld

15. marts 2011

Frk.S

MoarJ skriver:

Jamen han har oplevet det en gang før... Så han ved hvad det er han er går ind til igen... 

Det må være dejligt at have en så forstående kæreste... 

Ja, så er det jo ikke så stor en omvæltning som når det er 1. gang.

Anmeld

15. marts 2011

Mira0911

Frk.S skriver:

Ja, så er det jo ikke så stor en omvæltning som når det er 1. gang.

Det er jo det... Hmm... Får aldrig 100% ud af ham hvad der er galt... 

Anmeld

15. marts 2011

klmf

Kan være han synes det er en hård omgang denne her gang? Første gang havde I jo ikke en at tage jer af - mon det kan være et øget arbejdspres??

Anmeld

15. marts 2011

Mira0911

lotchen skriver:

Kan være han synes det er en hård omgang denne her gang? Første gang havde I jo ikke en at tage jer af - mon det kan være et øget arbejdspres??

Kan sagtens være det... Første graviditet var på samme måde som denne, og der lå jeg også bare... Ja dengang havde vi ikke 1 barn at tage os af... Dog kun en hvalp.. 

Anmeld

15. marts 2011

NinaNymannMadsen

MoarJ skriver:

Her er det tit et helvede for alle parter... 

Men man kan ligesom ikke bare være med til det sjove... Man må ligesom også være med til det der kommer efterfølgende... 

Hver morgen er A så gravid-sur-påvirket... Men skal ikke spørge ham om noget... For så flipper han da lige ud over alle mine grænser.... 

Om eftermiddagen når han kommer hjem, spørger jeg hvordan hans dag er gået... 

Allerede der snerre han vildt af mig, og bliver hurtigt sur... 

Har tit sagt til ham, det må være ham der er gravid... Han har virkelig humørsvingninger... 

Andre herinde som har Gravide-sure-mænd? 

det lyder bekendt.

er han træt her hjemme så skal jeg ikke sige noget til ham før han bliver sur. og vi har begge temperamang så der skal bare intet til en af os ryger op i en spids lige for tiden heller.

men han bliver hurtiger sur. og så går han fra at være glad til at være sur til at være glad igen.

Anmeld

15. marts 2011

Mira0911

Astasmor skriver:

det lyder bekendt.

er han træt her hjemme så skal jeg ikke sige noget til ham før han bliver sur. og vi har begge temperamang så der skal bare intet til en af os ryger op i en spids lige for tiden heller.

men han bliver hurtiger sur. og så går han fra at være glad til at være sur til at være glad igen.

Præcis det samme her... Her lader jeg ham tilgengæld bare sove når han trænger til det... 

Anmeld

15. marts 2011

132319

MoarJ skriver:

Her er det tit et helvede for alle parter... 

Men man kan ligesom ikke bare være med til det sjove... Man må ligesom også være med til det der kommer efterfølgende... 

Hver morgen er A så gravid-sur-påvirket... Men skal ikke spørge ham om noget... For så flipper han da lige ud over alle mine grænser.... 

Om eftermiddagen når han kommer hjem, spørger jeg hvordan hans dag er gået... 

Allerede der snerre han vildt af mig, og bliver hurtigt sur... 

Har tit sagt til ham, det må være ham der er gravid... Han har virkelig humørsvingninger... 

Andre herinde som har Gravide-sure-mænd? 

Jeg har aldrig haft de der hormonelle humørsvingninger, jeg var som gravid bare mig, temperamentsfuld men det er jeg om jeg har dunk på eller ej 

Kamilles far derimod HOOOOOLD DA MUND hvor var han en "gimpe" da jeg var gravid  Jeg skulle blot sige kvæk så flippede han skråt 

Så ja, herhjemme var det manden der var den gravide, ingen tvivl om det 

Anmeld

15. marts 2011

Mira0911

MHK skriver:

Jeg har aldrig haft de der hormonelle humørsvingninger, jeg var som gravid bare mig, temperamentsfuld men det er jeg om jeg har dunk på eller ej 

Kamilles far derimod HOOOOOLD DA MUND hvor var han en "gimpe" da jeg var gravid  Jeg skulle blot sige kvæk så flippede han skråt 

Så ja, herhjemme var det manden der var den gravide, ingen tvivl om det 

Jeg har bestemt også et slemt temperament om jeg er gravid eller ej... 

Tit oplever jeg da også han flipper, når jeg spørger ham om noget... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.