Sig mig lige... Er Jeres Mænd også gravide??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.022 visninger
45 svar
0 synes godt om
15. marts 2011

Mira0911

Her er det tit et helvede for alle parter... 

Men man kan ligesom ikke bare være med til det sjove... Man må ligesom også være med til det der kommer efterfølgende... 

Hver morgen er A så gravid-sur-påvirket... Men skal ikke spørge ham om noget... For så flipper han da lige ud over alle mine grænser.... 

Om eftermiddagen når han kommer hjem, spørger jeg hvordan hans dag er gået... 

Allerede der snerre han vildt af mig, og bliver hurtigt sur... 

Har tit sagt til ham, det må være ham der er gravid... Han har virkelig humørsvingninger... 

Andre herinde som har Gravide-sure-mænd? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

sweet

MoarJ skriver:

Her er det tit et helvede for alle parter... 

Men man kan ligesom ikke bare være med til det sjove... Man må ligesom også være med til det der kommer efterfølgende... 

Hver morgen er A så gravid-sur-påvirket... Men skal ikke spørge ham om noget... For så flipper han da lige ud over alle mine grænser.... 

Om eftermiddagen når han kommer hjem, spørger jeg hvordan hans dag er gået... 

Allerede der snerre han vildt af mig, og bliver hurtigt sur... 

Har tit sagt til ham, det må være ham der er gravid... Han har virkelig humørsvingninger... 

Andre herinde som har Gravide-sure-mænd? 

ikke endnu, men det kan da være det kommer hehe

Anmeld

15. marts 2011

Mauser.

Måske er der noget der går ham på sådan i det hele taget ?? det virker mere eller mindre sådan, hvis man kæreste "bære" på noget som nære ham, bliver han også hurtigt negativ ..

Anmeld

15. marts 2011

Mira0911

sweet skriver:

ikke endnu, men det kan da være det kommer hehe

Hehe ja det kan være... Oplevede det slet ikke sidste graviditet på samme måde... 

Anmeld

15. marts 2011

Moar2011

nøøøj hvor må det være træls

sådan er min heldigvis ikke

Anmeld

15. marts 2011

sweet

MoarJ skriver:

Hehe ja det kan være... Oplevede det slet ikke sidste graviditet på samme måde... 

kan det være fordi han er lidt nervøs efter du har blødt?? ved med min kæreste at hvis han går og tænker over noget kan han godt snerre lidt engang imellem...

Anmeld

15. marts 2011

Diana...

Sådan er det heldigvis ikke her. Mon ikke der er et eller andet der trykker haM? 

Anmeld

15. marts 2011

Mira0911

Mulleunge skriver:

Måske er der noget der går ham på sådan i det hele taget ?? det virker mere eller mindre sådan, hvis man kæreste "bære" på noget som nære ham, bliver han også hurtigt negativ ..

Måske.. Og jeg spørger ham om der er noget der irritere ham på nogle måder - Hans svar " Nej det er der ikke..." 

Så det er rigtig svært... 

Jeg lider slemt at graviditets døgnkvalme og opkast.. Og jeg hjælper ligeså stille hvor jeg kan og det ved han også godt jeg gør... 

Anmeld

15. marts 2011

Mira0911

Diana... skriver:

Sådan er det heldigvis ikke her. Mon ikke der er et eller andet der trykker haM? 

Det er noget der generelt har stået på lige siden vi testede positiv... 

Og det kan måske også være efter jeg røg på fødegangen i weekend, det var en grim oplevelse for os alle... 

Anmeld

15. marts 2011

Mauser.

MoarJ skriver:

Måske.. Og jeg spørger ham om der er noget der irritere ham på nogle måder - Hans svar " Nej det er der ikke..." 

Så det er rigtig svært... 

Jeg lider slemt at graviditets døgnkvalme og opkast.. Og jeg hjælper ligeså stille hvor jeg kan og det ved han også godt jeg gør... 

Måske syntes ahn bare at det er hårdt at du ikke rigtig kan så meget, jeg orker heller intet herhjemme og min kæreste gør faktisk også det meste .. men så må jeg huske at takke ham, så han føler at jeg sætter pris på det, ellers bliver han også lidt øv tror jeg  .. 

Så måske du bare skal "rose" ham i øjeblikket hvor han syntes at det hele er ret hårdt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.