Sig mig lige... Er Jeres Mænd også gravide??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2011

klmf

MoarJ skriver:

Kan sagtens være det... Første graviditet var på samme måde som denne, og der lå jeg også bare... Ja dengang havde vi ikke 1 barn at tage os af... Dog kun en hvalp.. 

Jeg har kroniske rygsmerter og lider også en del af migræne, og jeg kan godt forstå at min kæreste nogle gange synes det bare er for meget! Så selvom du siger, at han ikke kun kan være med til det sjove, men også skal trække en del af læsset, så tror jeg du kan komme rigtig langt ved at prøve at være forstående for at det måske også bare er rigtig træls for ham lige nu.

Håber det bare er en periode

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

Mira0911

lotchen skriver:

Jeg har kroniske rygsmerter og lider også en del af migræne, og jeg kan godt forstå at min kæreste nogle gange synes det bare er for meget! Så selvom du siger, at han ikke kun kan være med til det sjove, men også skal trække en del af læsset, så tror jeg du kan komme rigtig langt ved at prøve at være forstående for at det måske også bare er rigtig træls for ham lige nu.

Håber det bare er en periode

Har fortalt ham rigtig mange gange, at jeg ved hvor træls det er for ham, at stå¨med det hele... Fortæller ham det stort set hver dag... 

Udover det, hjælper jeg faktisk lidt til hver dag, det er ikke meget, men lidt... 

Anmeld

15. marts 2011

Fenja09

Det oplever jeg slet ikke herhjemme, men det er da klart at hvis den ene part er i rigtig dårlig humør så kan det smitte af på den anden

Kan være, at din kæreste er træt af nogen ting lige nu, så måske skal der snakkes lidt om det og roses i hverdagen, så han bliver i lidt bedre humør

/Fenja

Anmeld

15. marts 2011

Mira0911

Fenja09 skriver:

Det oplever jeg slet ikke herhjemme, men det er da klart at hvis den ene part er i rigtig dårlig humør så kan det smitte af på den anden

Kan være, at din kæreste er træt af nogen ting lige nu, så måske skal der snakkes lidt om det og roses i hverdagen, så han bliver i lidt bedre humør

/Fenja

Jeg kan ikke få noget ud af ham... Jeg roser ham hver dag... 

Anmeld

15. marts 2011

NinaNymannMadsen

MoarJ skriver:

Præcis det samme her... Her lader jeg ham tilgengæld bare sove når han trænger til det... 

det også det eneste man kan. det gør jeg normalt også.

Anmeld

15. marts 2011

Fenja09

MoarJ skriver:

Jeg kan ikke få noget ud af ham... Jeg roser ham hver dag... 

Okay - ja, så er det jo ikke nemt at nå ind til det der gnaver. For der må jo være et eller andet der går ham på...det må være rigtig træls for dig

Anmeld

15. marts 2011

Mira0911

Fenja09 skriver:

Okay - ja, så er det jo ikke nemt at nå ind til det der gnaver. For der må jo være et eller andet der går ham på...det må være rigtig træls for dig

Det er rigtig træls jeg ikke kan få det ud af ham... Måske jeg bare skal lade være lidt for en tid... 

Anmeld

16. marts 2011

Mauser.

MoarJ skriver:

Du kan tro jeg roser ham alt hvad jeg kan... Og har sagt til ham at når jeg har født, og vi har lært den lille og kende, så skal vi dælme ud og spise, bare ham og jeg... 

Så gør du hvad du kan søde .. 

Anmeld

16. marts 2011

Mira0911

Mulleunge skriver:

Så gør du hvad du kan søde .. 

Gør jeg bestemt også... 

Nu må jeg slet ikke lave noget... Nu skal jeg holde mig 100% i ro... Blødte lørdag/søndag og igen i morges... 

Nu er han endnu mere gnaven... 

Anmeld

16. marts 2011

Mauser.

MoarJ skriver:

Gør jeg bestemt også... 

Nu må jeg slet ikke lave noget... Nu skal jeg holde mig 100% i ro... Blødte lørdag/søndag og igen i morges... 

Nu er han endnu mere gnaven... 

Mon ikke at han er lidt "presset" over hele situationen så ?? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.