Billig bleer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2011

henh01

Skouboe skriver:

Vibelle er ikke gode til spædbørn. Når de kommer op i str 3, så er de til gengæld super gode.

Vi har til begge unger brugt Libero Newborn, og derefter Vibelle og det har virket super for os

hahahaha Noam har aldrig brugt mindre end 3..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

quar20

Til Tino brugte vi KUN Aldi's - så senere Rema's da dem fra Aldi ikke kunne holde tæt, og nu kan dem fra Rema ikke holde tæt..!! Vi har prøvet både pampers, lidl, fakta, rema, aldi og huggies - men libero fungere til Tino så dem bruger han..!!

Liam bruger også Libero, men det fordi de billige ikke holder ham tæt..!!

JEG ELSKEDE at Tino ku bruge de billede bleer Det var faktisk mange penge at sparer.. - Nu er jeg også temmelig fanatisk med at skrifte deres ble, jeg vil ikke ha de har våd ble osv  -de blir så hurtigt røde..!!

Anmeld

15. marts 2011

Halbschön

Vi brugte den fra Aldi i lang tid, men jeg har en stortisser, så det er kun libero der kan klare det

Anmeld

15. marts 2011

M.O.A.R.

Vibelle fra Aldi kan stærkt anbefales!

Anmeld

15. marts 2011

Natascha

Jeg har rigtig god erfaring med dem fra Fakta, Lidl og Rema 1000

Jeg sys så til gengæld ikke Aldis er så gode igen men kan bruges hvis vi ikke kan få andet.

Knus fra Natascha og Freya

Anmeld

15. marts 2011

Charlotte Wberg

Jeg er også til aldi's... Passer bedst til min pige men børn er jo forskellige

Anmeld

15. marts 2011

Mi

Vi bruger libero, men køber kun når de har tilbud i bilka. Tre pakker for 259kr

Anmeld

15. marts 2011

Chamomile

Vi har kun været glade for Landlord bleer (Rema1000), de er både miljø og astma/allergi mærket og det ser jeg som et stort plus.

Anmeld

15. marts 2011

Silvermist

Nu er det jo meget individuelt fra barn til barn hvilken ble fungerer bedst. Der må man bare prøve sig frem.

Vi brugte Libero Newborn til begge vores piger da var helt små. Da de blev lidt ældre har vi skiftet lidt imellem Libero og de billige Vibelle bleer fra Aldi eller Rema 1000´s bleer. Disse tre typer bleer har vi været yderst tilfredse med.

De eneste bleer jeg har haft rigtig dårlig erfaring med er nogle helt frygtelige bleer af mærket Bambolino eller hvad de nu hedder.

Anmeld

15. marts 2011

Turtles

Elias<3 skriver:

Hejsa . Rigtig god idé med billige bleer.. For hvorfor bruge dyre bleer, når man kan spare masser af penge på de illige, som oveni købet er udemærket ?

Bleerne Vibelle fra Aldi, er super gode !! Og det er altid fast pris Her giver vi 80,- for 90 bleer, og nogengange er de også på tilbud !

Den er jeg med på

Og til trods for dårlig mave holder de tæt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.