Billig bleer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2011

minbaby

Er der nogen der har kendskab til den fra Rema1000??

Ellers går turen vist til Aldi.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

Bellinda89

henh01 skriver:

Den prøvede jeg da Noam var helt spæd, og det havde jeg ikke gode erfaringer med, men han har også tykke ben så måske derfor de ikke kan holde tæt..

Min pige har også lidt tykke ben , men jeg synes heller ikke bleen sad særlig godt på hende.. 

Anmeld

15. marts 2011

Bellinda89

minbaby skriver:

Er der nogen der har kendskab til den fra Rema1000??

Ellers går turen vist til Aldi.

Landlord funker også helt fint ( dem fra rema1000 ) De har ihvertfald været gode her , men vi har så skiftet til Lidl bleer

Anmeld

15. marts 2011

CHD

Her bruger vi Rema´s bleer. Det er fra deres eget mærke "Landlord". De koster 50,- for 56 stk(6 kg- 11 kg). Det bedste ved dem er at de er både svanemærket og mærket fra Astma og Allergiforbundet. Det betyder altså meget i min optik, at der ikke er alt mulig skidt i noget, der er så tæt på min søns hud.

Ellers kig på hjemmesiden blepriser.dk

Der skriver de priserne på bleer i de forskellige dagligvarebutikker uge, for uge.

Anmeld

15. marts 2011

GUSO

henh01 skriver:

Her bruger vi pampers af den ene simple grund at Libero og billig bleer er ca dobbelt så tykke og møg stive i det.. Dermed ikke sagt de er dårlige, jeg ville bare have det bedst med at have en tynd blød ble på

Men pampers bleer lugter så snart der kommer en dråbe tis i, og derfor bruger vi rigtig mange bleer om dagen (ca 10-12) og så bliver de rigtig dyre lige pludselig.

Følger lige med og får fif om der skulle findes en billig ble der ikke er tykkere end pampers' 5 mm når bleen tages ud af pakken (sammenfoldet) og som ikke er stive i det Og vigtigst IKKE LUGTER

Hej.. Vi bruger også kun pampers syntes simpelthen de er de bedste.. Vi prøvede dem der hedder active fit og de lugter frygteligt, men syntes faktisk ikke babydry lugter, måske du skulle prøve dem, hvis det ikke allerede er dem du bruger... Har prøvet mange forskellige billig bleer og syntes desværre ikke der er et godt alternativ, men husk at alle baby er forskellige og derfor passer bleerne forskelligt.. God dag.. Camilla

Anmeld

15. marts 2011

henh01

GUSO skriver:

Hej.. Vi bruger også kun pampers syntes simpelthen de er de bedste.. Vi prøvede dem der hedder active fit og de lugter frygteligt, men syntes faktisk ikke babydry lugter, måske du skulle prøve dem, hvis det ikke allerede er dem du bruger... Har prøvet mange forskellige billig bleer og syntes desværre ikke der er et godt alternativ, men husk at alle baby er forskellige og derfor passer bleerne forskelligt.. God dag.. Camilla

Jeg har 12 pakker liggende under sengen af baby dry men har endnu ikek præøvet dem da jeg har 5 pakker aktive fit tilbage som lige skal udryddes først Men dejligt de ikke lugter. Det vil jeg glæde mig til

Anmeld

15. marts 2011

minbaby

CHD skriver:

Her bruger vi Rema´s bleer. Det er fra deres eget mærke "Landlord". De koster 50,- for 56 stk(6 kg- 11 kg). Det bedste ved dem er at de er både svanemærket og mærket fra Astma og Allergiforbundet. Det betyder altså meget i min optik, at der ikke er alt mulig skidt i noget, der er så tæt på min søns hud.

Ellers kig på hjemmesiden blepriser.dk

Der skriver de priserne på bleer i de forskellige dagligvarebutikker uge, for uge.

Jeg vidste slet ikke at de var mærket både med svanemærket og astma og allergiforbundets mærke. Det er dælme da værd at tage med i overvejelserne om hvilken ble der "vinder"

Mange tak for god info

Anmeld

15. marts 2011

GUSO

henh01 skriver:

Jeg har 12 pakker liggende under sengen af baby dry men har endnu ikek præøvet dem da jeg har 5 pakker aktive fit tilbage som lige skal udryddes først Men dejligt de ikke lugter. Det vil jeg glæde mig til

Det kan du roligt gøre, jeg købte en kasse med 3 pk i for troede de var bedre når nu putten er begyndt at være mere aktiv, men måtte kasere maange af dem kunne ikke holde lugten ud... Vi bruger kun babydry nu...

Anmeld

15. marts 2011

Maise

VIBELLEfra Aldi

Anmeld

15. marts 2011

M&F&C

Her bliver der brugt Vibelle fra Aldi ....... jeg gider simpelthen ikke give SÅ mange penge for bleer, når jeg kan få billigere bleer som holder hende mindst ligeså tør, som de dyre bleer. Ved ikke om man kan få dem som "up and go", det har jeg ikke lagt mærke til...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.