Billig bleer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2011

9510

Her bruger vi dem fra Aldi, Fakta og Lidl

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

Mor-til-asta-09

minbaby skriver:

Hej

Vi går og overvejer at bruge "billig" bleer til vores datter. For hvorfor købe de dyre som Pampers og Libero, hvis man kan få en ligeså god ble billigere.

Men spørgsmålet er så nu. Hvilken billig ble er bedst???

Vi bruger dem fra Bilka og Føtes... De er orange pakker, og der er ca 26 i hver pakke for ca 25 kr... Super billigt.. Og vi har endnu ikke været udsat for hverken tis eller afføring ud over det hele... Så vil sige de holder godt...

Anmeld

15. marts 2011

millesofie

minbaby skriver:

Hej

Vi går og overvejer at bruge "billig" bleer til vores datter. For hvorfor købe de dyre som Pampers og Libero, hvis man kan få en ligeså god ble billigere.

du kan ikke vudere det ud fra andre børn

du bliver nød til at prøve dig frem

da vi prøvede, fik jeg nogle forskellige bleer fra rundt omkring bla. min mødregruppe

desværre tisser min pige alt for meget så vi bruger stofbleer

Anmeld

15. marts 2011

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig

Vi bruger helst Vibelle fra aldi til vores. Og de har begge været nogle basser med tykke lår.

Remas Landlord kan gå an, og brugte dem en del til vores datter, men vores søn får en stor hård bleklump der hvor han tisser, så det er kun, hvis jeg ikke når aldi (bor 5 min fra Rema).

Libero tissede han igennem og Pampers både tissede og det der var værre igennem.

Har også prøvet billigbleer fra Kvickly og Føtex, og synes de er ok - og Moltex Øko. bleer, men de er dyre. Vibelle vil altid være 1.valget.

Men alt det vi kan sige om bleer herinde, behøver jo ikke passe på dit barn. Tror tit pasformen har meget at sige.

Anmeld

15. marts 2011

muzen

her hjemme kører vi med rema bleer og vi er rigtig glade for dem. ikke nogen uheld eller noget

Anmeld

15. marts 2011

MinWilliam

Vi bruger Aldi bleer til William og dem er jeg super glade for..

Anmeld

15. marts 2011

Tip!

Jamen ja... Syns ikke at de billige bleer kan leve op til mine forventninger til en god ble..

Vi kan godt bruge billige bleer til om dagen, men nat bleen er altså en libero...

syns de dyre bleer er meget bedre end billige...

Anmeld

15. marts 2011

Maja_4000

Vi har hverken Rema1000 eller Lidl i Roskilde .. Så vi holder os til VIBELLE fra ALDI .. Ligesom mange andre :b

Den eneste ulembe er , at man ikke kan få barnevognen med igennem indgangen  Hehe

Anmeld

15. marts 2011

Mira0911

minbaby skriver:

Hej

Vi bruger bleer fra Lidl... Dem er vi rigtig glade for.. Sidder godt på vores datter... 

Førhen brugte vi Libero... 

Lidl 3 pakker 150,- Så man spare end del... Det kommer helt an på hvilke bleer man er til... 

Anmeld

15. marts 2011

Skouboe

henh01 skriver:

Den prøvede jeg da Noam var helt spæd, og det havde jeg ikke gode erfaringer med, men han har også tykke ben så måske derfor de ikke kan holde tæt..

Vibelle er ikke gode til spædbørn. Når de kommer op i str 3, så er de til gengæld super gode.

Vi har til begge unger brugt Libero Newborn, og derefter Vibelle og det har virket super for os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.