Billig bleer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2011

qp

henh01 skriver:

Her bruger vi pampers af den ene simple grund at Libero og billig bleer er ca dobbelt så tykke og møg stive i det.. Dermed ikke sagt de er dårlige, jeg ville bare have det bedst med at have en tynd blød ble på

Men pampers bleer lugter så snart der kommer en dråbe tis i, og derfor bruger vi rigtig mange bleer om dagen (ca 10-12) og så bliver de rigtig dyre lige pludselig.

Følger lige med og får fif om der skulle findes en billig ble der ikke er tykkere end pampers' 5 mm når bleen tages ud af pakken (sammenfoldet) og som ikke er stive i det Og vigtigst IKKE LUGTER

Du må være rablende vanvittig, kvindemenneske????  Jamen undskyld, jeg har sgu aldrig hørt noget lignende!!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

Isabella_mor

Det er også det med vibelle bleerne fra ALDI at de er økologiske..?? har jeg hørt, og faktisk burde de svanemærkes. men der er et eller andet med at det er fordi de er produceret i tyskland at de ikke har dansk svanemærke..!!!

hvis det er sandt (jeg skal lige nærstudere pakkerne næste gang jeg er i aldi, så skal jeg klart købe dem fremover.. 

men ellers køber jeg änglamark bleer og de er ikke spor billige...

Anmeld

16. marts 2011

Mi

qp skriver:

Du må være rablende vanvittig, kvindemenneske????  Jamen undskyld, jeg har sgu aldrig hørt noget lignende!!  

Ha, ja men da mine tvillinger var små skiftede jeg også Laura 10 gange om dagen, mens Isabella kun skulle skiftes halv så meget. Det bliv også til mange bleer hver dag

Anmeld

24. oktober 2011

marius' mor

isabellamor skriver:

Det er også det med vibelle bleerne fra ALDI at de er økologiske..?? har jeg hørt, og faktisk burde de svanemærkes. men der er et eller andet med at det er fordi de er produceret i tyskland at de ikke har dansk svanemærke..!!!

hvis det er sandt (jeg skal lige nærstudere pakkerne næste gang jeg er i aldi, så skal jeg klart købe dem fremover.. 

men ellers køber jeg änglamark bleer og de er ikke spor billige...

nu er det noget siden at du ar skrevet dit indlæg, men jeg nærlæste faktisk Vibelle indholdsfortegnelse, den eneste forskel på Landlord (der er astma-allergi mærket og svanemærket) er at Vibellebleerne indholder en type for plast, som de Landlord ikke indeholder. jeg kan ikke lige huske hvad det hed, men har slået det op på forbrugerkemi og det var ikke noget skadeligt, eller indeholdt nogen form for eks hormonforstyrrende/kræftfremkaldende stoffer.

Anmeld

24. oktober 2011

K&S

marius' mor skriver:

nu er det noget siden at du ar skrevet dit indlæg, men jeg nærlæste faktisk Vibelle indholdsfortegnelse, den eneste forskel på Landlord (der er astma-allergi mærket og svanemærket) er at Vibellebleerne indholder en type for plast, som de Landlord ikke indeholder. jeg kan ikke lige huske hvad det hed, men har slået det op på forbrugerkemi og det var ikke noget skadeligt, eller indeholdt nogen form for eks hormonforstyrrende/kræftfremkaldende stoffer.

we like...!

Anmeld

24. oktober 2011

marius' mor

we like...!

ja, det er super... lige umiddelbart tror jeg at det var noget plast der også bruges til madindpakning, men er ikke 100 % sikker.. men i hvert fald ikke skadeligt..

Anmeld

24. oktober 2011

MLT

Bellinda89 skriver:

Synes de bleer de har i lidl er super gode..

Her holder de tæt , og er meget absoberende..

Så de får en  herfra..

& så er de jo super til prisen.. 50 bleer for 50 kr

Her bruger vi også dem fra lidl   Vi har ikke været ude for, at de ikke holder tæt, eller at de sidder dårligt, så de kan anbefales

Anmeld

24. oktober 2011

Mi

Forskellige bleer er gode til forskellige børn, så man må bare prøve sig frem. Vi har brugt libero, og har altid købt dem på tilbud i bilka. Så koster de næsten det samme som de billige. Vi har prøvet flere af de billigere mærker, men har aldrig været tilfredse med dem, på samme måde som vi er med libero.

Anmeld

24. oktober 2011

Isabella_mor

marius' mor skriver:

Bom... så er der noget om det

Anmeld

26. oktober 2011

marius' mor

henh01 skriver:

Her bruger vi pampers af den ene simple grund at Libero og billig bleer er ca dobbelt så tykke og møg stive i det.. Dermed ikke sagt de er dårlige, jeg ville bare have det bedst med at have en tynd blød ble på

Men pampers bleer lugter så snart der kommer en dråbe tis i, og derfor bruger vi rigtig mange bleer om dagen (ca 10-12) og så bliver de rigtig dyre lige pludselig.

Følger lige med og får fif om der skulle findes en billig ble der ikke er tykkere end pampers' 5 mm når bleen tages ud af pakken (sammenfoldet) og som ikke er stive i det Og vigtigst IKKE LUGTER

jeg kan ikke lade vær med at tænke på, om i har prøvet de nye Libero Action+ eller Rema´s landlord med det nye tynde design.. begge bleer er gjort mere bløde, tynde og fleksible end før..

Vi bruger egentlig også Pampers fordi jeg syntes nemlig også at Pampers er den blødeste og lækreste ble, i hvert den jeg ville vælge hvis jeg var Marius, men tilgengæld syntes jeg også at både Pampers Active og Pampers Baby-dry lugter af tis.. dog lugter Active mere end Baby-dry..
Dog bruger vi ikke de andre, fordi de ikke passer ham ordentlig i størrelsen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.