Se lige her .. Mobbeoffer får nok ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2011

MorTilMalene

jeg syns sQ det er fair det han gør mod ham der mobber.. det ville jeg næsten kalde selvforsvar.. og han går jo lige efter.. syns sQ han er lidt sej bare og gå...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

Fru Nielsen

Kan kun sige en ting.....

SÅ KAN HAN FANME LÆRE DET!

Kan godt forstå moddeofret får nok og til sidst reagere helt naturligt som alle andre også ville gøre hvis man bliver trængt op i en krog....

Håber virkelig den lille lort slog sig... Når nu det ikke gik værre end det gjorde, så håber jeg det var en lærestreg og at han fra den dag er færdig med at drille andre....

At slå løser ingenting, men man kan blive kørt helt derud hvor man ikke ser en anden udvej.....

Anmeld

15. marts 2011

Muffinmus

havde gjort det samme hvis jeg kunne løfte den lille lort:-)

Mage til møgunge, kan godt forstå Casey fik nok og greb til handling selv.

Vold aæer vold, men nogen gange må man sgu også stå ved sig selv.

Anmeld

15. marts 2011

DLM

Carina1977 skriver:

Åhh er ked af at det påvirkede dig så meget, men rigtig flot med det der 12-tal. Det beviser da i hvert fald kun een ting...at du sagtens kunne faget, men du bare havde en elendig lærer.

Ja det vil nok altid sidde i baghovedet, når det har været over så mange år, men jeg håber du med tiden får det meget bedre. Min lillebror blev iøvrigt også mobbet helt frem til 8. klasse, hvor han så heldigvis kom på efterskole. Han er idag kommet rigtig meget videre, men hvis der sker noget voldsomt i hans liv, så ryger han helt ned på bunden, og skal bruge rigtig lang tid på at kæmpe sig op igen. Jeg tror det er resultatet af al den mobning...at hans psyke bare ikke kan klare alt for meget. Han har det helt klart bedst, når alt kører på skinner, men hvem har ikke det. Ved ham er det bare ekstra vigtigt at der ikke er for meget modgang.

tak skal du have ja det kunne jeg, bare en forkert lærer, det har bestemt noget at sige om læreren kan lære fra sig.

det er jeg ked af med din lillebror, det er mange år i ren helvede sådan noget. efterskole er bare sådan en god ting tog selv på efterskole i 9 klasse, var jeg bare SÅ glad for. Det har godt nok sat dybe spor i ham det er så forfærdeligt at han skal lide under det, på den måde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.