Se lige her .. Mobbeoffer får nok ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.573 visninger
43 svar
0 synes godt om
14. marts 2011

morethanperfect

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

Tvillingemor80

Nok sidste gang han mobber

Anmeld

14. marts 2011

Mi

Altså han skal selvfølgelig ikke have ros for at slå igen, men det var fandme på sin plads at han tog den dreng og kastede ham på jorden. Sådan en møgunge  Stakkels dreng som blev slået, han står jo tydeligvis og prøver at afvige situationen.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

14. marts 2011

morethanperfect

amandamh skriver:

Nok sidste gang han mobber

Ja forhåbentlig .. Hvad bilder han sig ind ? Møgunge !

Anmeld

14. marts 2011

morethanperfect

MarianneSonne skriver:

Altså han skal selvfølgelig ikke have ros for at slå igen, men det var fandme på sin plads at han tog den dreng og kastede ham på jorden. Sådan en møgunge  Stakkels dreng som blev slået, han står jo tydeligvis og prøver at afvige situationen.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Jeg syns det var i orden han slog igen dér .. Kan slet ikke ha sådan noget

Anmeld

14. marts 2011

Mi

Jeg syns det var i orden han slog igen dér .. Kan slet ikke ha sådan noget

Jeg håber også seriøst at der er blevet taget fat i den dreng som mobbede og at de har taget fat i problemet. Sådan en lille lort kan jo udvikle sig til en sand plage, hvis han ikke stoppes. Og næste gang han slår på offeret, så skal han slå igen en gang mere. Denne gang skal vennen bare ikke filme det

Anmeld

14. marts 2011

eElak

Kalder i det der at gå amok?

Jeg troede det ville være langt værre, udfra hvordan det beskrives og også folks reaktioner her.. 

Jeg kan nu godt forstå ham casey, for den lille lort skulle jo bare spille smart.. så selvom jeg ikke går ind for vold, så havde han satme fortjent den dukkert ned i asfalten... 

Det havde været for meget hvis Casey havde hoppet på ham eller sparket ham efter han lå ned - han går efter det ene træk, og det synes jeg sq er fint...

At han så bliver smidt hjem - dårligt træk!!!  

Anmeld

15. marts 2011

Carina1977

Hmm jeg synes godt nok det var med en voldsom kraft den anden dreng blev smækket mod asfalten. men når man bliver mobbet kan der blive bygget en enorm vrede op, og når man så får afløb for sin raseri, så tror jeg altså ikke man tænker over, hvad man gør.

Så i min verden var det i orden at han slog igen, men dog ikke så voldsomt som han gjorde. men som skrevet ovenover, så er det ikke sikkert han havde kontrol over det.

Mobning er det ledeste man kan udsætte et andet menneske for. Min søn er selv blevet mobbet, og det var værst i 1. klasse. Han slog så aldrig igen, men hvis han havde slået igen, så havde jeg ikke skældt ham ud over det. Det er vel meget naturligt man forsvarer sig, når det bliver for meget.

Idag bliver han stadig drillet/mobbet engang imellem og altid er det fysisk.

Han går i klasse med en der har adhd og han har meget tit problemer med den dreng. Idag stod min søn så for tur igen...og han fik lige en tur ned i et bord. selvom min søn er større end ham, kan han bare ikke klare ham, når drengen bliver hissig over et eller andet. Så nu skal jeg igen have fat i læreren, for sådan noget her, er bare ikke i orden!

Anmeld

15. marts 2011

DLM

min første tanke var -er det sådan man mobber i dag slår en anden i hovedet med en knytnæve? hva fanden bilder den knægt sig ind. det så lidt voldsomt ud, at han slamede ham i astfalten. kan godt forstå han gjorde, som han gjorde, men det var måske lige i overkanten.

Anmeld

15. marts 2011

DLM

Carina1977 skriver:

Hmm jeg synes godt nok det var med en voldsom kraft den anden dreng blev smækket mod asfalten. men når man bliver mobbet kan der blive bygget en enorm vrede op, og når man så får afløb for sin raseri, så tror jeg altså ikke man tænker over, hvad man gør.

Så i min verden var det i orden at han slog igen, men dog ikke så voldsomt som han gjorde. men som skrevet ovenover, så er det ikke sikkert han havde kontrol over det.

Mobning er det ledeste man kan udsætte et andet menneske for. Min søn er selv blevet mobbet, og det var værst i 1. klasse. Han slog så aldrig igen, men hvis han havde slået igen, så havde jeg ikke skældt ham ud over det. Det er vel meget naturligt man forsvarer sig, når det bliver for meget.

Idag bliver han stadig drillet/mobbet engang imellem og altid er det fysisk.

Han går i klasse med en der har adhd og han har meget tit problemer med den dreng. Idag stod min søn så for tur igen...og han fik lige en tur ned i et bord. selvom min søn er større end ham, kan han bare ikke klare ham, når drengen bliver hissig over et eller andet. Så nu skal jeg igen have fat i læreren, for sådan noget her, er bare ikke i orden!

helt enig

ja mobning er det værste man kan komme ud for. Det er virkelig synd for din søn, håber der findes en løsning på det, for det kan virkelig gå ud over ens skolegang og i det heletaget ens liv at blive mobbet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.