Hmm jeg synes godt nok det var med en voldsom kraft den anden dreng blev smækket mod asfalten. men når man bliver mobbet kan der blive bygget en enorm vrede op, og når man så får afløb for sin raseri, så tror jeg altså ikke man tænker over, hvad man gør.
Så i min verden var det i orden at han slog igen, men dog ikke så voldsomt som han gjorde. men som skrevet ovenover, så er det ikke sikkert han havde kontrol over det.
Mobning er det ledeste man kan udsætte et andet menneske for. Min søn er selv blevet mobbet, og det var værst i 1. klasse. Han slog så aldrig igen, men hvis han havde slået igen, så havde jeg ikke skældt ham ud over det. Det er vel meget naturligt man forsvarer sig, når det bliver for meget.
Idag bliver han stadig drillet/mobbet engang imellem og altid er det fysisk.
Han går i klasse med en der har adhd og han har meget tit problemer med den dreng. Idag stod min søn så for tur igen...og han fik lige en tur ned i et bord. selvom min søn er større end ham, kan han bare ikke klare ham, når drengen bliver hissig over et eller andet. Så nu skal jeg igen have fat i læreren, for sådan noget her, er bare ikke i orden!
Anmeld