Tvangsfjerning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2011

tazz

Anonym skriver:

Jeg kan ikk se hvorfor de sku holde øje med os når vi har deltidsarbejd andelslejlighed hund bil og styr på vores liv.

men det er nok det man frygter mest at folk skal blande sig når man sagtens kan klare det.

Jeg er personligt ved at få spat af at folk, der gerne vil give den ekstra service og en hjælpende hånd, konstant får at vide at de "bare skal blande sig uden om"!!

Andre SKRIGER på ekstra SP timer, og mere tid hos JM, så de kan få tingene på plads. HVORFOR ikke tage imod de tilbud der kommer, istedet for at se dem som et angreb? Der blev holdt ekstra øje med mig!! Jeg var 30 år gammel, havde ejerlejlighed, chefstilling, bil og hvad ved jeg! Men jeg fik et chok da jeg blev mor, og var ved at gå ned på det. Der ER en overvægt af unge mødre som får en fødselsdepression, fordi omvæltningen er så stor, så det er da *bande og svovle* for at hjælpe jer INDEN det vokser jer over hovedet.

De blander sig kun, hvis de ser nogle ting, som ikke er som de skal være, og de GIVER GODE RÅD. Og igen, i stedet for at se rådene - adspurgt eller ej - som nok et angreb, så tag imod dem med kyshånd, de er der for at hjælpe!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

anja89

Der skal meget til.

Nogle gange syntes jeg det er forsent når det endelig sker.

Men jeg var lige blevet 18 da jeg blev gravid og der kom kommunen ind over og fortalte mig og min daverende kæreste at de ville fjerne vores barn lige efter fødslen.

Deres begrundelse var at jeg har en meget mild form for autisme og at de derfor ikke mente jeg kunne tage vare på et lille barn.

Men vi kæmpede og min  mor hjalp rigtig meget, så det endte med at jeg skulle havde ekstra sundhedsplejerske besøg der hjemme.

Hun kom 3 gange mere end hos de andre og der var intet at berette til kommunen.

Idag har jeg min datter boende her hjemme og hun har endda fået en lille søster..                                                                   Og den dag idag er kommunen ikke længere en del af vores liv og alt går godt

Men kender desværre også til et par børn der burdte være fjernet men ikke er blevet det (endnu)

Anmeld

14. marts 2011

Alberts/

jeg var 16 da jeg blev gravid og fødte en måned før jeg fyldte 17,

jeg havde to samtaler til NF scanningen og til MD scanningen, ellers intet, har ikke haft andet end min SP hjemme,

somregl bliver folk kun holdt øje med hvis de har lavet noget lort engang eller har en ikke så god fortid eller fordi kommunen syntes de virker lidt uegnet(;

Anmeld

14. marts 2011

Tvillingemor80

Jeg blev mor til tvillinger som 19 årig, og har ikke haft opsyn på .. så...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.