mange gang er det desværre fordi andre har ondt i røven og ringer til kommune og siger en masse...
Jeg blev selv meld i 2004 min sagsbehandler kom ud og hun er /var skide sød jeg sagde så når ville du se mit hjem som jeg var meldt for var grim rode osv(skal siges jeg er mega ordensmenneske folk der kender mig hved jeg hader rod) .
Jeg var meldt for aldrig have mad også. Så jeg åbne mit køld og frysskab og skal lige siges det var en af de sidste på mdr..
Så hun sagde rolige nu henriette nej jeg har set nok.viste godt det hele var en løgn jeg kender dig jo før tidliger.jeg viste godt det var to gammel veninde og min eks der have ringede til kommunen..
Mega underlidt det hele for året efter midste min egen gammel veninde sin søn i plejefamilie+ den anden som jeg satdig tale med den dag i dag og hun har undskylde de gjorede det eller hun brugt hendes tlf på det..Men hun er flytte fra kommunen og er belev meldt flere gang af hende der meldt mig så venner er de ikke mere..
Jeg tro desværre mange har ondt af andre ind af passe sig selv.
Men hvis ting skal også meldes syntes jeg så hvis man se et barn bleve skad slået eller ligne...
Henriette
Anmeld