Tvangsfjerning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2011

H+S Skjolgborg.

mange gang er det desværre fordi andre har ondt i røven og ringer til kommune og siger en masse...

Jeg blev selv meld i 2004 min sagsbehandler kom ud og hun er /var skide sød jeg sagde så når ville du se mit hjem som jeg var meldt for var grim rode osv(skal siges jeg er mega ordensmenneske folk der kender mig hved jeg hader rod) .

Jeg var meldt for aldrig have mad også. Så jeg åbne mit køld og frysskab og skal lige siges det var en af de sidste på mdr..

Så hun sagde  rolige nu henriette nej jeg har set nok.viste godt det hele var en løgn jeg kender dig jo før tidliger.jeg viste godt det var to gammel veninde og min eks der have ringede til kommunen..

Mega underlidt det hele for året efter midste min egen gammel veninde sin søn i plejefamilie+ den anden som jeg satdig tale med den dag i dag og hun har undskylde de gjorede det eller hun brugt hendes tlf på det..Men hun er flytte fra kommunen og er belev meldt flere gang af hende der meldt mig så venner er de ikke mere..

Jeg tro desværre mange har ondt af andre ind af passe sig selv.

Men hvis ting skal også meldes syntes jeg så hvis man se et barn bleve skad slået eller ligne...

Henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

Anonym trådstarter

qp skriver:

Jeg tror ikke du skal være bekymret overhovedet - i virker jo til, at være nogle velfungerende unge mennesker... Og det er jo ikke alle der er det! Det eksempel med Dea Louise er jo helt ekstremt og det kommer overhovedet ikke som nogen overraskelse, at deres barn nu skal fjernes.

Nu ved jeg ikke om du har set de afsnit med D.U.M hvor Dea Louise og kæresten indgår? - Men jeg vil da sige, at mednidre du kan sammenligne dig selv med dem og den måde de lever deres liv på samt hvordan de fungerer i hverdagen - ja så synes jeg altså ikke du skal bekymre dig.

Ja puha det afsnit har jeg set.

jeg kan overhoved ikk samligne mig med nogen fra den serie.

styrer mit eget liv har kæreste hund og vores økonomi fungerer fint, deltidsarbejde går til fitness i min fritid.

men her efter fødslen skal jeg have supplerende penge fra kommunen da jeg kun er deltidsarbejder, men hvem har ikk fået hjælp af kommunen med hensyn til penge, det gør jo ikk en en dårlig mor overhoved.

Anmeld

14. marts 2011

malenecl

Altså, jeg er 18 og min forlovede er 21 og vi er i risiko for at få fjernet vores datter. Er i uge 33 og har haft meget med kommunen at gøre i hele graviditeten fordi jeg er skizofren og min kæreste har en stofpsykose. Men vi er velfungerene unge mennesker, vi får jo medicin for det vi fejler. Man kan ikke se eller høre på os at vi er syge. Vi holder vores hjem og passer alle de møder og andre ting vi har.

Vi skal så have taget en forældre evne undersøgelse, som så skal vise i sidste ende om vi er egnet.

Anmeld

14. marts 2011

H+S Skjolgborg.

malenecl skriver:

Altså, jeg er 18 og min forlovede er 21 og vi er i risiko for at få fjernet vores datter. Er i uge 33 og har haft meget med kommunen at gøre i hele graviditeten fordi jeg er skizofren og min kæreste har en stofpsykose. Men vi er velfungerene unge mennesker, vi får jo medicin for det vi fejler. Man kan ikke se eller høre på os at vi er syge. Vi holder vores hjem og passer alle de møder og andre ting vi har.

Vi skal så have taget en forældre evne undersøgelse, som så skal vise i sidste ende om vi er egnet.

Den kender jeg godt en Pargraf 50 fik lave den i 2006-2007...

Det dårligste var det skulle mine to ekser til børne også have lave men den fik de aldrig lave...

Henriette

Anmeld

14. marts 2011

malenecl

Henriette1976 skriver:

Den kender jeg godt en Pargraf 50 fik lave den i 2006-2007...

Det dårligste var det skulle mine to ekser til børne også have lave men den fik de aldrig lave...

Henriette

Ej det er da også for dårligt. De er jo ligeså meget forældre som du er!

Anmeld

14. marts 2011

H+S Skjolgborg.

malenecl skriver:

Ej det er da også for dårligt. De er jo ligeså meget forældre som du er!

ja den ene mere syg ind den anden nej joke til side de er søde nok og kommer godt ud af det med dem begge to den dag i dag .Der er ingen ting af komme efter her omkring kommunen..

Selvom jeg også er syg og stadig bange.

Efter alt det jeg har opleve igellem kommunen har jeg jo mine grunde.

Henriette

Anmeld

14. marts 2011

qp

Anonym skriver:

Jeg har hvertflad en velfungerende familie men minuset er bare min mor har en sygdom depession men hun får medicin.

men det burde ikke gå ud over mig ?

jeg har ikke boet hjemme i 2 år, jeg har boede sammen med min kæreste i vores fælles lejlighed.

men man burde vel få et brev fra kommunen eller et andet sted fra hvis de holdte øje med en.jeg er gravid i uge 28 nu.

Søde ven, tag det helt roligt - de holder jo kun øje med folk som de mener de skal holde øje med Og nej din mors sygdom kommer ikke til, at påvirke noget - måske hvis du var 13-14 år, men det er du jo ikke

Anmeld

14. marts 2011

H+S Skjolgborg.

Anonym skriver:

Jeg har hvertflad en velfungerende familie men minuset er bare min mor har en sygdom depession men hun får medicin.

men det burde ikke gå ud over mig ?

jeg har ikke boet hjemme i 2 år, jeg har boede sammen med min kæreste i vores fælles lejlighed.

men man burde vel få et brev fra kommunen eller et andet sted fra hvis de holdte øje med en.jeg er gravid i uge 28 nu.

Tro ikke du skal være urolig..

Man skal nok bleve kontakte af kommunen hvis det er pr tlf eller brev.

Henriette

Anmeld

14. marts 2011

H+S Skjolgborg.

qp skriver:

Søde ven, tag det helt roligt - de holder jo kun øje med folk som de mener de skal holde øje med Og nej din mors sygdom kommer ikke til, at påvirke noget - måske hvis du var 13-14 år, men det er du jo ikke

Anmeld

14. marts 2011

Fabienne

Det er for barnets bedste at der bliver fulgt op på om forældrene kan varetage opgaven, glem aldrig det .

Desværre skal der meget til før børn bliver fjernet, og ja i mange tilfælde er det altså desværre, for når det hele halter og bare ikke fungerer, så skader det børnene at der ikke bliver handlet i tide..

Der skal være et eller andet hos dig nu eller i din fortid som skal bekymre kommunen, og som gør at du bliver fulgt nøje.

En ting jeg lægger mærke til ofte (jeg arbejdede en periode indenfor området med anbragte børn) er at de færreste forældre udstiller sig selv ærligt/oprigtigt, som feks DUMS Dea Louise. Ofte er forældrene rigtigt gode til at vise et velfungerende og perfekt billede, så man faktisk undrer sig enormt meget over at netop de har fået fjernet deres barn/børn eller er tæt på det.. Historien er jo tit en anden, men specielt på nettet kan man støde på mange som man ikke ville tro det om.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.