Jeg har også selv været der + selv være fejrne og boede 48 steder med og uden min mor efter jeg blev tvangsfjerning som 9 år.Ja og jeg selv midste min søn i 5mdr.Han kom på et børn hjem i feb 2007 til 17 juli 2007 pga hans far ringede til kommunen og sagde jeg var indlagt igen virkel jeg også var men pga bløde tarm og han skulle tag sig af sin søn men magte det ikke.
Jeg fik ham så hjem 17 juli 2007 og fra jan 2008 have vi en sød dame kommen her fra kommune af(jeg kendte hende fra 2006)og i maj gad hun ikke mere for der var ikke nået af komme efter sagde hun vi klar det super fint.
Jeg var så bange nu her da jeg den 23 dec 2011 føde mit 3 og sidste barn for jeg skulle gå helt ned igen har været gået ned efter min datter derfor og jeg gik også ned igen men kæmper og kæmper og har min 3 barnes/søns far her også det har meget af sige..
Men jeg har da mine tur men jeg klar hjemme børn osv så derfor tro jeg af vi ikke ser kommunen.pyha.
Tro der skal en del til fordi du er 19 år er ikke nok du har også et job en mand og hjem det har meget af sige..
Henriette
Anmeld