Køre til Disneyland med baby....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2011

Majbriteriksen

piadas skriver:

Hmm, jeg må indrømme, at I gør mig lidt nervøse, for jeg troede faktisk ikke, det ville være så slemt for ryggen, hvis bare man holder pauser, men det kan jeg jo høre på jer, der har spurgt SP, at det er.

Jeg tænker bare, at hvis vi f.eks. kører 7 timer søndag og 5 timer mandag har vi jo god tid til pauser...

Jeg må altså vist have fat i hende SP'en!

Jeg fik afvide af vores sundhedspl. at man skal lytte til den lille. Hvis han/hun ikke brokker sig, så har baby det godt. Vi kørte på ferie til Norge, da vores ældste var 5 mdr. og vi holdte de pauser som vi syntes var godt for ham, aldrig et ord sagde han på bagsædet.

Hvad med om en af jer flyver derned med den lille?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

Siber

Hej,

Da Astrid var 3 uger kørte vi fra Norge til Bornholm, en tur på ca 8 timer + pauser, og tilbage igen 8 timer + pauser.
Vi har en autostol der kan ligges ned, næsten helt ned. Hun sov og sov og sov og når vi skulle have pause så ammede jeg.
Den uge vi var på Bornholm sørgede vi for at hun lå ned, og at vi ikke kørte i bil, så ryggen fik pause!

Det gik helt fint

Knus Siber

Anmeld

13. marts 2011

JacobsMoar

Jeg vil ikke fortælle dig hvad løsningen er- det kan jeg ikke, det er jo helt op til jer selv.. Men jeg ville gøre det.. Måske leje sådan en som Baggøe foreslår, men ellers bare afsted, med en overnatning og nogle gode pauser kan det ikke gå galt.. Husk, det et jeres barn, i ved bedst

Anmeld

13. marts 2011

LinLin

Laulund87 skriver:

Hmm Maria er 15 måneder og nægter at sove i bilen, uanset hvor træt hun er Det må hun altså godt vokse fra

David på 4½ år når nogle gange at falde i søvn på vej hjem fra børnehave (kl 14.30!) - en tur på under 5 min!! For ham er biltur = zzzz!

Til TS: synes godt nok det er en laaang tur. Men hvis I vil afsted synes jeg I skal finde en af de autostole hvor barnet kan ligge helt ned. (ved ikke om du har svaret på om det er en mulighed for jer)

Anmeld

13. marts 2011

piadas

Dejligt med et par positive tilkendegivelser!

Vores to store børn har altid været nemme og sovet med det samme vi har kørt længere ture. Det er også derfor, at jeg tænker, at det ikke er noget problem - hvis man selvfølgelig går ud fra, at vores lille datter reagerer på samme måde. Vi har bare aldrig kørt så langt før.

Jeg tænker bare, at hvis vi, som jeg skrev tidligere, kører ca. 7 timer søndag og ca. 5 timer mandag, kan vi holde ca. en halv times pause for hver time, vi kører og nå derned som planlagt. Det lyder ok i mine ører...

Anmeld

13. marts 2011

piadas

Lise skriver:

Jamen, det er sgu nitten med sådan en unge der bare hyler når den sidder i bilen. Især når man troede at man vidste hvordan det var med babyer i biler - de eeeelsker det jo...baaaah!!! Med den store skulle vi bare røre motorvejen, så var han i drømmeland, og han sov gerne hele vejen over Sjælland og Fyn, og gør det stadig... Men den lille prut - han ligner sgu sin mor for meget (han skal nok blive til noget stort) på det punkt

Undskyld til trådstarter, kom til at spamme tråden lidt..

Det gør ingenting - jeg kender det godt! Spam du bare!

Anmeld

13. marts 2011

Pige2009

Lise skriver:

Selfølgelig!!! Det ville jeg helt sikkert også  God ide..

Jeps. En så lang tur i en regulær autostol vil være dumt

Anmeld

13. marts 2011

piadas

Baagøe skriver:

Jeg ville leje en baby safe sleeper som en anden også foreslår, for så er det intet problem for hende at klare turen med ryggen

Ved du om de findes, så de kun fylder et sæde, hvis du forstår, hvad jeg mener?!

Vi har en Berlingo, men vi har jo tre børn, så vi har ikke plads til den baby safe sleeper, der bliver foreslået, men helt klart en god ide i stedet for den almindelige autostol, vi har.

Anmeld

13. marts 2011

Pige2009

piadas skriver:

Ved du om de findes, så de kun fylder et sæde, hvis du forstår, hvad jeg mener?!

Vi har en Berlingo, men vi har jo tre børn, så vi har ikke plads til den baby safe sleeper, der bliver foreslået, men helt klart en god ide i stedet for den almindelige autostol, vi har.

Nej, de har den størrelse de har, men jeg ved, at man kan få et sæde til børn til at montere bag i Berlingoen. Var det en mulighed mon?

Anmeld

13. marts 2011

piadas

Baagøe skriver:

Nej, de har den størrelse de har, men jeg ved, at man kan få et sæde til børn til at montere bag i Berlingoen. Var det en mulighed mon?

Ja, det ved jeg godt, man kan!

Hmm, ja vi vil måske have nummer fire alligevel, så kan vi lige så godt få sat sædet i! Så slår vi to fluer med ét smæk!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.