Køre til Disneyland med baby....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.482 visninger
36 svar
0 synes godt om
13. marts 2011

piadas

Hej tøser!

Vi skal til Disneyland i midten af maj, hvor vores datter vil være knap 3 mdr.

Er der nogen herinde, som har prøvet at køre så langt med så lille en baby og har nogle gode råd?

Jeg kan se, at det tager ca. 12½ time at køre derned, men det er jo, hvis man ikke holder nogle pauser undervejs...jeg forestiller mig, at vi kører søndag formiddag en gang og tager en overnatning i Tyskland, inden vi forhåbentligt er ved hotellet, som vi har fra mandag kl. 15.

Så har vi over et døgn til at nå frem - det burde vel være ok, så vi kan holde godt med pauser?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

Becks

piadas skriver:

Hej tøser!

Vi skal til Disneyland i midten af maj, hvor vores datter vil være knap 3 mdr.

Er der nogen herinde, som har prøvet at køre så langt med så lille en baby og har nogle gode råd?

Jeg kan se, at det tager ca. 12½ time at køre derned, men det er jo, hvis man ikke holder nogle pauser undervejs...jeg forestiller mig, at vi kører søndag formiddag en gang og tager en overnatning i Tyskland, inden vi forhåbentligt er ved hotellet, som vi har fra mandag kl. 15.

Så har vi over et døgn til at nå frem - det burde vel være ok, så vi kan holde godt med pauser?

Har ingen anelse

Men ville bare lige oppe den for dig

Anmeld

13. marts 2011

piadas

Tutter skriver:

Har ingen anelse

Men ville bare lige oppe den for dig

Tak!

Jeg opper lige selv en gang - er der slet ingen, der har prøvet det?

Anmeld

13. marts 2011

Brams

Hejsa

Har deværre ingen erfaring med at køre så lange med en så lille baby.

Men jeg ville ikke gøre det når Jeres datter er så lille, prøv at spørg Jeres SP eller søg lidt info på nettet - bare så det ikke kommer til at gå ud over hendes ryg osv. Selv med mange pauser, er det jo en rigtig lang tur, for en som ikke bevæger sig ret meget.

Ved godt det ikke var det du søgte efter, men ville ikke bare gå videre uden lige at skrive til dig - håber det er ok

Anmeld

13. marts 2011

Mor til Mike

Tror sagtens at det kan blive en god køretur, babyer elsker jo køreture.. Det mere med lidt ældre børn det er lidt træls, for så begynder de jo at kede sig .. 

Anmeld

13. marts 2011

piadas

Brams skriver:

Hejsa

Har deværre ingen erfaring med at køre så lange med en så lille baby.

Men jeg ville ikke gøre det når Jeres datter er så lille, prøv at spørg Jeres SP eller søg lidt info på nettet - bare så det ikke kommer til at gå ud over hendes ryg osv. Selv med mange pauser, er det jo en rigtig lang tur, for en som ikke bevæger sig ret meget.

Ved godt det ikke var det du søgte efter, men ville ikke bare gå videre uden lige at skrive til dig - håber det er ok

Det var også det jeg spekulerede mest på, men vi blev enige om, at hvis bare, vi holder godt med pauser, går det nok. Men du har ret - måske skulle jeg snakke med SP om det...

Tak for dit svar!

Anmeld

13. marts 2011

piadas

Misselbek skriver:

Tror sagtens at det kan blive en god køretur, babyer elsker jo køreture.. Det mere med lidt ældre børn det er lidt træls, for så begynder de jo at kede sig .. 

Ja, vi regner også med, at hun vil sove det meste af vejen, men det er som jeg skrev ovenfor også hendes ryg, jeg spekulerer mest over...

Hmmm, bare nu SP ikke siger, at det er en totalt dårlig ide at køre så langt med en lille bebs...jeg må hellere snakke med hende om det!

Anmeld

13. marts 2011

Laulund87

Jeg ville også snakke med SP om det

Jeg synes nemlig det lyder ret voldsomt med så lang en tur Da min datter var 7 uger skulle vi fra OUH til Randers sygehus med taxa. En tur på 2,5 time og sygeplejerskerne sagde at det skulle vi kun fordi det var nødvendigt. For det var bestemt ikke sundt for hende

Anmeld

13. marts 2011

morethanperfect

Det er temmelig langt , så ville nok ikke gøre det .. Af hensyn til ryggen

God tur

Anmeld

13. marts 2011

Hejsa!

Jeg har snakket meget med min sp om det med kørsel,  og jeg vil bare lige gøre opmærksom på at en så lille baby skal ha en pause ca. en gang i timen!  Puha det er en lang tur for sådan et lille pus!!

Hvs det er livsnødvendigt at I kommer afsted, så ville jeg personligt købe/leje en Britax Baby Safe Sleeper. Den kan da i mdet mindste aflaste babys ryg lidt!

Stine og Lisa.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.