Føler mig sq lidt til grin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2011

Zafir

NU svarer jeg så som 'mig selv' ikke moderator.

Selvom jeg nok bliver opfattet, som både KENDT og VELLIDT og 'En af de gamle' og alle mulige sære etiketter, så sker det også ofte for mig, at der ikke sker nogen som helst svar i mine tråde. - Hvis jeg ikke overholder de retningslinier jeg selv har skitset op.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

quar20

Anonym skriver:

Hej alle

Jeg sidder inde på et andet babyforum også hvor jeg er ret aktiv, både med at oprette indlæg og svare på andres.. Men jeg oplever så tit at folk enten ikke gider svare, eller også så får man ikke et tak eller anden reaktion for det råd man har givet.. Må indrømme at jeg føler mig pænt meget til grin, og føler at folk er fuldstændig ligeglade.. Der er sådan lidt en "her var jeg først" attitude, så hvis du ikke er en af "de gamle" derinde så er man bare ikke god nok.. Jeg har fra idag af bestemt at jeg ikke gider være der mere, for bliver sq sur over at jeg sidder og bruger min tid på at svare på deres spørgsmål og så bliver man bare ignoreret..

Mvh den lidt sure anonyme som føler tiden bliver spildt!!

Hmm det var dog ærgeligt at sidde med sådan en følelse

Jeg har været herinde i et stykke tid nu - startede da jeg ventede Tino også holdt jeg pause da han blev født - også kom jeg tilbage da jeg ventede Liam..!!

Jeg opretter og svarer - men på nogle indlæg er der absolut INGEN aktivitet og på andre er der 300 der har læst den..!!

Jeg føler mig absolut ikke som en af de gamle, men hellere ikke en af de nye..!!

Siden her bruger jeg rigtig meget - og har fundet mig godt tilrette - jeg tager det ikke personligt hvis folk ikke besvarer mig - altså der blir jo oprettet sindsyg mange tråde hele tiden

Kram

Anmeld

13. marts 2011

<3

MissGeoh skriver:

Ja det var derfor jeg havde de smerter som jeg spurgte indtil.. Så det var godt jeg kom til lægen..

Meget!

Anmeld

13. marts 2011

SussieThyssen

Jamen søde venner...tænk dog på hvor mange, der lægger tråde ind og skriver på kryds og tværs.
Man kan ikke forvente at folk ser det og at det vælter ind med svar.
Når jeg er på b.dk så skimmer jeg hen over trådene og får kun læst en tiendedel af dem, og måske kun svaret på halvdelen. Og går jeg ind en time senere, er tråden jeg sidst læste, måske havnet omme på side 3.
Så op med hovedet piger...vi er 18 000 + registrerede brugere herinde, og hvis bare halvdelen læser og en tiendedel svarer på forskellige ting, så forsvinder man hurtigt i mængden.
Jeg opretter da også tit tråde, hvor jeg måske kun får 2-3 svar, men en masse har læst.
Så glæd jer over at folk læser, de behøver jo ikke svare.

Kærligst
Sussie

Anmeld

13. marts 2011

FrkT

Ha ha. Synes det er lidt sjovt hvordan en tråd kan udvikle sig 

TS skriver om en ANDEN babyside, altså ikke baby.dk, og flere gange siger hun/han også at hun/han ikke har oplevet det på baby endnu. Bare sjovt at det kommer til at lyde sådan længere hen i tråden. Hehe 

Anmeld

13. marts 2011

Sof

Eva. skriver:

Jamen, så er det da også trist at bruge tid på en side hvis den ikke lever op til ens forventninger...men måske man nogle gange skal afstemme ens forventninger eller prøve at lade være med at have nogen...

Helt enig, så slipper man ihvertfald for at blive skuffet 

Anmeld

13. marts 2011

Ranarupta

Jeg er ked af, at der er flere der oplever dette.

Jeg sidder i hvert fald ikke og vurderer, hvem der er "gammel" og hvem der er "ny" - i forhold til mig selv.
Jeg svarer, hvis indlægget er relevant for mig; hvis jeg har noget at byde ind med eller hvis der er brug for et kram.

Nogle gange så har det også betydning, hvornår man opretter et indlæg. Altså hvornår på døgnet, man skriver.
For der er bare tidspunkter, hvor folk ikke svarer så meget.
Selv har jeg tendens til at oprette meget sent om aftenen, og så må jeg lige oppe den, hvis den ikke er set.

Jeg synes ikke, at den generelle holdning herinde er, at der er en gruppe, der er lavere-rangerende end andre.
I så fald er det sgu pinlig opførsel.

Anmeld

13. marts 2011

Anonym trådstarter

KaMa skriver:

Det var egentlig interessant.

Baby.dk brugere har lige som en cyklus, synes jeg.

Når man er gravid og har TID, så er man helt vildt meget på og man giver råd, knytter bånd og kender en stor del af brugerne, som er i samme situation.

Så kommer de små ud i verden. Så har man pludselig ikke så meget tid.

Jeg bruger baby.dk på en hel anden måde efter jeg har fået børn. Jeg er meget mere på sidelinien. Det ser jeg også hos mange andre brugere.

Til gengæld kan jeg se en masse nye herinde. Nogle som jeg egentlig ikke rigtig kender. Alle "mine piger" har født, så når en ny har født, så tænker jeg. Hvem var nu det? Osv.

Det er helt normalt og ikke noget, man skal lade sig gå på af. Jeg undrer mig også tit over, at jeg ikke få mere respons end jeg gør. Det er faldet, men jeg går ud fra, at det er fordi, at jeg alligevel ikke er så aktiv mere.

Fx. har jeg slet ikke set en tråd med sammenklappet lunge osv.

Som skrevet tidligere er det IKKE herinde der er et problemmen på en anden side, men da jeg ved der sidder nogle stykker herinde derfra vil jeg ikke nævne sidens navn..

Desuden så var der jo stadig gravide folk, og andre med børn som gik hjemme på barsel som muligvis kunne have svaret på nogle ting..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.