Føler mig sq lidt til grin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2011

<3

Anonym skriver:

som sagt er det ikke herinde jeg oplever det men på en anden side.. Herinde har jeg nu altid fået svar på mine spørgsmål og tror ikke jeg har en tråd uden svar endnu.. Men det irriterer mig vildt at jeg på den anden side bliver undgået på den måde, derfor har jeg også bedt om at få min bruger slettet på den side..

Godt så, men tror nu det er helt normalt netadfærd at nogle tråde misser man bare...

Og nej du skal da ikke være på en side hvor du føler dig undgået

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2011

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Ja det vil jeg da også mene

ja ikke?? Jeg går ihvertfald selv meget op i at svare alle som skriver til mig med et råd eller andet, for det mener jeg er det mindste man kan gøre.. Enten som en helheds besked til alle som har svaret eller til folk hver og en..

Anmeld

12. marts 2011

Laulund87

Anonym skriver:

ja ikke?? Jeg går ihvertfald selv meget op i at svare alle som skriver til mig med et råd eller andet, for det mener jeg er det mindste man kan gøre.. Enten som en helheds besked til alle som har svaret eller til folk hver og en..

Jo præcis! Jeg søger tit et råd eller lidt trøst, og jeg svarer hver enkelt fordi de har taget sig tid til at svare mig

En fælles besked til alle er også fint..Bare det er en af delene

Anmeld

12. marts 2011

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Jo præcis! Jeg søger tit et råd eller lidt trøst, og jeg svarer hver enkelt fordi de har taget sig tid til at svare mig

En fælles besked til alle er også fint..Bare det er en af delene

nemlig.. Man skal gøre en af delene synes jeg..

Anmeld

13. marts 2011

MissGeoh

Kirle skriver:

Ej!!! Det har jeg slet ikke set! Var det derfor du havde de smerter??

Og til TS :  Fra min side af er det absolut intet personligt, men jeg misser altså tråde... Og mine tråde bliver også misset nogengange. Andre bliver spammet godt til

Tror det er svært lige at fange "de rigtige", altså dem der interesser sig for emnet, på de rigtige tidspunkt.

Ja det var derfor jeg havde de smerter som jeg spurgte indtil.. Så det var godt jeg kom til lægen..

Anmeld

13. marts 2011

MissGeoh

sarahb skriver:

Det er jeg glad for at høre.. Puha det var da ikke så sjovt...

Nej det var overhovedet ikke sjovt.. Noget af en forskrækkelse må man sige..

Anmeld

13. marts 2011

Vial

Jeg har siddet på den anden side i kanp 2 år og det er først indenfor det sidste år, altså efter jeg fik mit barn at de er stopept med at svare, og det er jo faktisk der jeg havde allermest brug for at få svar på nogle spørgsmål fordi det hele var så nyt

Det var egentlig interessant.

Baby.dk brugere har lige som en cyklus, synes jeg.

Når man er gravid og har TID, så er man helt vildt meget på og man giver råd, knytter bånd og kender en stor del af brugerne, som er i samme situation.

Så kommer de små ud i verden. Så har man pludselig ikke så meget tid.

Jeg bruger baby.dk på en hel anden måde efter jeg har fået børn. Jeg er meget mere på sidelinien. Det ser jeg også hos mange andre brugere.

Til gengæld kan jeg se en masse nye herinde. Nogle som jeg egentlig ikke rigtig kender. Alle "mine piger" har født, så når en ny har født, så tænker jeg. Hvem var nu det? Osv.

Det er helt normalt og ikke noget, man skal lade sig gå på af. Jeg undrer mig også tit over, at jeg ikke få mere respons end jeg gør. Det er faldet, men jeg går ud fra, at det er fordi, at jeg alligevel ikke er så aktiv mere.

Fx. har jeg slet ikke set en tråd med sammenklappet lunge osv.

Anmeld

13. marts 2011

Vial

Anonym skriver:

jeg ved godt at jeg ikke kan forvente svar i mine egne tråde, men jeg forventer faktisk at når jeg bruger tid på at svare i en ANDENS tråd, så får jeg i det mindste et svar som enten indeholder et tak for råd, eller ihvertfald noget der indikerer at rådet er blevet læst..

Den skal jeg måske lige skrive mig bag øret!

Jeg får ikke altid takket for responsen med råd. Nogle gange, når jeg har spurgt om noget, så kommer der 4-5 super kvalicerede ens svar, og så resonderer jeg kun på den ene - evt. en der har tillægsspørgsmål.

Så kan det jo godt være at de andre sidder tilbage og tænker deres.

Anmeld

13. marts 2011

Snefnug1984

Åhh ja dén her debat er jo en klassiker og en genganger..

Der er jo bare SÅ mange debatter herinde og efter den nye side er kommet, forsvinder debatterne jo ret hurtigt fra forsiden og man skal selv sidde og søge på siden for at se debatter.. Jeg har også ofte oprettet debatter, som ikke har fået et eneste svar, især salgsannoncer, men det må man vidst bare lære at leve med et sted som dette.

Personligt svarer jeg heller ikke på alle de debatter jeg læser og jeg kan heller ikke sidde og skrive "tak for tippet" til alle som skriver i en debat jeg har oprettet...

Ved ik helt hvad folk forventer!

Anmeld

13. marts 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg svarer igen på denne tråd, præcis som jeg har gjort i lignene tråde herinde!

HVIS DU VIL HAVE SVAR PÅ DINE INDLÆG - handler det IKKE om du er gammel eller ny eller hot eller not!

Det handler OM:

1: Hvornår på døgnet du poster dit indlæg.

2: Hvad du skriver som overskrift - En overskrift, som fx 'Spørgsmål', eller 'Jeg syntes lige...' eller... det duer ikke. Det skal være en INTERESSANT overskrift, der fortæller noget om indholdet. SIGENDE navne, ville man kalde det i skolen

3: Hvis man selv er glad og positiv i de andres debatter, kommer man LYN HURTIGT ind på livet af menneskerne herinde, hvis det er venskaber man vil føle. Det handler ikke om svarprocenten.

4: Vigtigst af alt: Svar de folk der svarer dig i din tråd. På den måde holder du gang i debatten, ligeså længe du ønsker det. En debat kører ikke af sig selv. Ønsker du debat om et enme, så er det KUN dig selv der kan styre det!

- Så prøvede jeg at svare uden at virke gnaven agtig. Men jeg syntes det er ærgeligt at folk sidder og tror på alt det FIS med kliker, hvem der er populærer osv. Vær positiv og glad, så får du positiv og glad tilbage. Vær aktiv i debatterne - OGSÅ DIN EGEN - så får du aktiv tilbage!

- Zafir - Moderator, baby.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.