Jeg svarer igen på denne tråd, præcis som jeg har gjort i lignene tråde herinde!
HVIS DU VIL HAVE SVAR PÅ DINE INDLÆG - handler det IKKE om du er gammel eller ny eller hot eller not!
Det handler OM:
1: Hvornår på døgnet du poster dit indlæg.
2: Hvad du skriver som overskrift - En overskrift, som fx 'Spørgsmål', eller 'Jeg syntes lige...' eller... det duer ikke. Det skal være en INTERESSANT overskrift, der fortæller noget om indholdet. SIGENDE navne, ville man kalde det i skolen 
3: Hvis man selv er glad og positiv i de andres debatter, kommer man LYN HURTIGT ind på livet af menneskerne herinde, hvis det er venskaber man vil føle. Det handler ikke om svarprocenten.
4: Vigtigst af alt: Svar de folk der svarer dig i din tråd. På den måde holder du gang i debatten, ligeså længe du ønsker det. En debat kører ikke af sig selv. Ønsker du debat om et enme, så er det KUN dig selv der kan styre det!
- Så prøvede jeg at svare uden at virke gnaven agtig. Men jeg syntes det er ærgeligt at folk sidder og tror på alt det FIS med kliker, hvem der er populærer osv. Vær positiv og glad, så får du positiv og glad tilbage. Vær aktiv i debatterne - OGSÅ DIN EGEN - så får du aktiv tilbage!
- Zafir - Moderator, baby.dk
Anmeld