Føler mig sq lidt til grin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2011

sarahb

MissGeoh skriver:

Sådan er det også herinde.

Det tror jeg det er de fleste steder..

Det er heller ikke altid jeg får nogle svar..

Feks da jeg oprettede en tråd forleden om at jeg var blevet indlagt med en sammenklappet lunge, så var der 1 der skrev god bedring til mig..

Og det bliver man nok lidt ked af..

MEN man må bare trække på skulderen af dem.

aiiiii det havde jeg ikke set, så havde jeg HELT SIKKERT skrevet til dig søde... Håber du er ok nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2011

MissGeoh

sarahb skriver:

aiiiii det havde jeg ikke set, så havde jeg HELT SIKKERT skrevet til dig søde... Håber du er ok nu

Tak for det..

Det går nu nok.. Der er ikke noget at gøre ved det..

Er kommet hjem nu, så det er dejligt.

Anmeld

12. marts 2011

sarahb

MissGeoh skriver:

Tak for det..

Det er jeg glad for at høre.. Puha det var da ikke så sjovt...

Anmeld

12. marts 2011

<3

MissGeoh skriver:

Feks da jeg oprettede en tråd forleden om at jeg var blevet indlagt med en sammenklappet lunge, så var der 1 der skrev god bedring til mig..

Ej!!! Det har jeg slet ikke set! Var det derfor du havde de smerter??

Og til TS :  Fra min side af er det absolut intet personligt, men jeg misser altså tråde... Og mine tråde bliver også misset nogengange. Andre bliver spammet godt til

Tror det er svært lige at fange "de rigtige", altså dem der interesser sig for emnet, på de rigtige tidspunkt.

Anmeld

12. marts 2011

Frøken J.

MissGeoh skriver:

Jeg er ked af du ikke lige fik flere svar på det. Personligt vil jeg indskyde, at jeg som regel kun får læst de tråde, der står på forsiden, så hvis tråden når at forsvinde inden jeg har læst den, er dte ikke et spørgsmål om ikke at ville svare, men et spørgsmål om ikke at have set den.

Anmeld

12. marts 2011

Anonym trådstarter

Kirle skriver:

Ej!!! Det har jeg slet ikke set! Var det derfor du havde de smerter??

Og til TS :  Fra min side af er det absolut intet personligt, men jeg misser altså tråde... Og mine tråde bliver også misset nogengange. Andre bliver spammet godt til

Tror det er svært lige at fange "de rigtige", altså dem der interesser sig for emnet, på de rigtige tidspunkt.

som sagt er det ikke herinde jeg oplever det men på en anden side.. Herinde har jeg nu altid fået svar på mine spørgsmål og tror ikke jeg har en tråd uden svar endnu.. Men det irriterer mig vildt at jeg på den anden side bliver undgået på den måde, derfor har jeg også bedt om at få min bruger slettet på den side..

Anmeld

12. marts 2011

Laulund87

MissGeoh skriver:

Tak for det..

Jeg har heller ikke set det, ellers havde jeg skrevet

Til TS: Jeg er sikker på at det er fordi der bliver oprettet SÅ mange debatter og i prime time, forsvinder de lynhurtigt fra forsiden, hvis ikke der konstant er svar. Hvis du bliver ignoreret når du giver et godt råd, det ville jeg måske også undre mig lidt over

Jeg har lært at skrue mine forventninger ned.  Nogle af mine tråde får jeg mange svar på og andre få. Jeg er glad for dem alle

Anmeld

12. marts 2011

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Jeg har heller ikke set det, ellers havde jeg skrevet

Til TS: Jeg er sikker på at det er fordi der bliver oprettet SÅ mange debatter og i prime time, forsvinder de lynhurtigt fra forsiden, hvis ikke der konstant er svar. Hvis du bliver ignoreret når du giver et godt råd, det ville jeg måske også undre mig lidt over

Jeg har lært at skrue mine forventninger ned.  Nogle af mine tråde får jeg mange svar på og andre få. Jeg er glad for dem alle

jeg ved godt at jeg ikke kan forvente svar i mine egne tråde, men jeg forventer faktisk at når jeg bruger tid på at svare i en ANDENS tråd, så får jeg i det mindste et svar som enten indeholder et tak for råd, eller ihvertfald noget der indikerer at rådet er blevet læst..

Anmeld

12. marts 2011

Laulund87

Anonym skriver:

jeg ved godt at jeg ikke kan forvente svar i mine egne tråde, men jeg forventer faktisk at når jeg bruger tid på at svare i en ANDENS tråd, så får jeg i det mindste et svar som enten indeholder et tak for råd, eller ihvertfald noget der indikerer at rådet er blevet læst..

Ja det vil jeg da også mene

Anmeld

12. marts 2011

Carina1977

Sådan synes jeg også det er herinde 

Det er sjældent jeg opretter tråde men når jeg gør, får jeg ikke ret mange svar.

Jeg trækker bare lidt på skulderen af det, langt de fleste gange har jeg fået svar på det jeg spurgte om, også selv der kun er 3 svarud af 350 "besøg".

Du er ellers en af dem man ligger mærke til herinde, synes jeg.

Jeg tror også tit at der er få svar til ens tråde, fordi det bare går så stærkt herinde. Jeg tror tit at nogle tråde bliver overset desværre. har også prøvet bare at få enkelte svar, mens jeg andre gange får masse af svar. Det er meget forskelligt.

Men bare det er brugbare svar, så er antallet jo ligegyldigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.