Føler mig sq lidt til grin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.071 visninger
37 svar
0 synes godt om
12. marts 2011

Anonym trådstarter

Hej alle

Jeg sidder inde på et andet babyforum også hvor jeg er ret aktiv, både med at oprette indlæg og svare på andres.. Men jeg oplever så tit at folk enten ikke gider svare, eller også så får man ikke et tak eller anden reaktion for det råd man har givet.. Må indrømme at jeg føler mig pænt meget til grin, og føler at folk er fuldstændig ligeglade.. Der er sådan lidt en "her var jeg først" attitude, så hvis du ikke er en af "de gamle" derinde så er man bare ikke god nok.. Jeg har fra idag af bestemt at jeg ikke gider være der mere, for bliver sq sur over at jeg sidder og bruger min tid på at svare på deres spørgsmål og så bliver man bare ignoreret..

Mvh den lidt sure anonyme som føler tiden bliver spildt!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2011

132319

Anonym skriver:

Hej alle

Jeg sidder inde på et andet babyforum også hvor jeg er ret aktiv, både med at oprette indlæg og svare på andres.. Men jeg oplever så tit at folk enten ikke gider svare, eller også så får man ikke et tak eller anden reaktion for det råd man har givet.. Må indrømme at jeg føler mig pænt meget til grin, og føler at folk er fuldstændig ligeglade.. Der er sådan lidt en "her var jeg først" attitude, så hvis du ikke er en af "de gamle" derinde så er man bare ikke god nok.. Jeg har fra idag af bestemt at jeg ikke gider være der mere, for bliver sq sur over at jeg sidder og bruger min tid på at svare på deres spørgsmål og så bliver man bare ignoreret..

Mvh den lidt sure anonyme som føler tiden bliver spildt!!

Sådan synes jeg også det er herinde 

Det er sjældent jeg opretter tråde men når jeg gør, får jeg ikke ret mange svar.

Jeg trækker bare lidt på skulderen af det, langt de fleste gange har jeg fået svar på det jeg spurgte om, også selv der kun er 3 svarud af 350 "besøg".

Anmeld

12. marts 2011

morethanperfect

MHK skriver:

Det er sjældent jeg opretter tråde men når jeg gør, får jeg ikke ret mange svar.

Jeg trækker bare lidt på skulderen af det, langt de fleste gange har jeg fået svar på det jeg spurgte om, også selv der kun er 3 svarud af 350 "besøg".

enig ... 

Anmeld

12. marts 2011

Aves.

Jamen, så er det da også trist at bruge tid på en side hvis den ikke lever op til ens forventninger...men måske man nogle gange skal afstemme ens forventninger eller prøve at lade være med at have nogen...

Anmeld

12. marts 2011

MissGeoh

Sådan er det også herinde.

Det tror jeg det er de fleste steder..

Det er heller ikke altid jeg får nogle svar..

Feks da jeg oprettede en tråd forleden om at jeg var blevet indlagt med en sammenklappet lunge, så var der 1 der skrev god bedring til mig..

Og det bliver man nok lidt ked af..

MEN man må bare trække på skulderen af dem.

Anmeld

12. marts 2011

Anonym trådstarter

MHK skriver:

synes nu ikke jeg har oplevet det herinde endnu.. Men jeg er også vant til slet ikke at få nogle svar, og aner faktisk ikke hvad jeg har gjort.. Herinde er der da i det mindste NOGLE der svarer..

Anmeld

12. marts 2011

Kamulla

MHK skriver:

Enig med MHK... tror det er sådan på alle debat sider... men det lidt træls nogle gange men tager det ikke tungt eller andet

Anmeld

12. marts 2011

lauras*mor*

Det er en skam du har det sådan... For tror ikke at det er med vilje folk gør det..

Jeg har  heller ikke oprettet mange indlæg herinde, men dem jeg har lavet har jeg ikke fået mange svvar på og nogle slet ingen.. Men jeg vurdere det bare som at det jeg spørger om er der ingen herinde der har et svar på...

At folk kigger uden at svare genere mig overhovedet ikke... Det kan jo være at overskriften virker som noget man måske kan svare på, men når man så læser indlægget så kan man måske ikke alligevel.. Det har jeg da ofte oplevet..

Og helt ærligt.. så gider jeg altså ikke bare at skrive hej eller lign. hvis jeg har kigget men intet har at tilføje.. Jeg ville da selv synes det var lettere flabet hvis jeg havde spurgt om noget, og flere personer så skrev: hej, jeg aner ikke noget om emnet, men jeg har kigget og læst...

Anmeld

12. marts 2011

Anonym trådstarter

Sallisørøver skriver:

Enig med MHK... tror det er sådan på alle debat sider... men det lidt træls nogle gange men tager det ikke tungt eller andet

Jeg har siddet på den anden side i kanp 2 år og det er først indenfor det sidste år, altså efter jeg fik mit barn at de er stopept med at svare, og det er jo faktisk der jeg havde allermest brug for at få svar på nogle spørgsmål fordi det hele var så nyt

Anmeld

12. marts 2011

Anonym trådstarter

lauras*mor* skriver:

Det er en skam du har det sådan... For tror ikke at det er med vilje folk gør det..

Jeg har  heller ikke oprettet mange indlæg herinde, men dem jeg har lavet har jeg ikke fået mange svvar på og nogle slet ingen.. Men jeg vurdere det bare som at det jeg spørger om er der ingen herinde der har et svar på...

At folk kigger uden at svare genere mig overhovedet ikke... Det kan jo være at overskriften virker som noget man måske kan svare på, men når man så læser indlægget så kan man måske ikke alligevel.. Det har jeg da ofte oplevet..

Og helt ærligt.. så gider jeg altså ikke bare at skrive hej eller lign. hvis jeg har kigget men intet har at tilføje.. Jeg ville da selv synes det var lettere flabet hvis jeg havde spurgt om noget, og flere personer så skrev: hej, jeg aner ikke noget om emnet, men jeg har kigget og læst...

nu er det heller ikke så meget de indlæg jeg selv har oprettet jeg er irriteret over ikke at få svar på.. Men synes da godt lige man kan sige tak for rådet eller noget lignende hvis man bruger sin tid på at svare på noget.. Jeg bliver undgået, og kommer der så en efter mig og skriver noget lignende det jeg har skrevet får DEN person et tak for råd..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.