Nyt om trilingerne...:o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2011

CamillaSoefelt

Rebecca55 skriver:

Var til kontrol i tirsdags og alt er fint med alle 3... trilling A vejer 360g - B vejer 408g og C vejer 402g.

Er nu i uge 22+0 så er heldigvis halvvejs nu, glæder mig sådan til at se dem og se hvad vi får. Tror sygeplejersken snakkede lidt over sig, for det lød på hende som om det er blandet køn...

Der er et helt nyt mave billed og et 3D billed af trilling C....

IHHHH hvor jeg glæder mig til de kommer ud til os...

Dejligt og høre at alt er godt med de små pus.. Og hvor er det bare viiiiiiildt at der er 3 af dem - I må da glæde Jer helt enormt... Der er også et par fra mit babysvømnings hold der har trillinger. Så når de er til svøm er de afsted - mor, far og au pair..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

Ranarupta

Ihhh, det er jo lige til at få kriller i maven af!
Det er skønt, at vi kan få lov til at følge med og jeg glæder mig til at se billeder og læse en PKS-FB

Og forresten: HOT MAMA!!

Anmeld

13. marts 2011

piadas

Jeg stemmer i med alle de andre og synes også det er helt vildt spændende - det er godt nok ikke tit, man ser trillinger. Ved du, hvor mange der fødes om året?

Supergodt billede af C forøvrigt! Og så tager jeg hatten af, for at I kan kigge væk, når de scanner. Jeg tror, jeg er alt for meget praktisk gris til at kunne lade være! Især når der er tre, så ville jeg nok gerne være så godt forberedt med tøj osv. som man nu kunne....men altså på den anden side, hvis I skal have lidt af hvert, så er det jo bare at købe lidt blåt og lidt lyserødt, så rammer I jo nok ikke helt ved siden af!!

Anmeld

14. marts 2011

Rebecca55

piadas skriver:

Jeg stemmer i med alle de andre og synes også det er helt vildt spændende - det er godt nok ikke tit, man ser trillinger. Ved du, hvor mange der fødes om året?

Supergodt billede af C forøvrigt! Og så tager jeg hatten af, for at I kan kigge væk, når de scanner. Jeg tror, jeg er alt for meget praktisk gris til at kunne lade være! Især når der er tre, så ville jeg nok gerne være så godt forberedt med tøj osv. som man nu kunne....men altså på den anden side, hvis I skal have lidt af hvert, så er det jo bare at købe lidt blåt og lidt lyserødt, så rammer I jo nok ikke helt ved siden af!!

Så vidt jeg har fundet ud af fødes der ca. 38 hold trillinger om året, men det stiger i takt med flere par skal have hjælp.

Her hvor vi bor er det nøjagtig 100 år siden der sidst har været trilinger

Da vi bor i en lille by er vi efterhånden blevet allemandseje eller interesse. Det er både hyggeligt, men kan også være træls at blive stoppet og få af vide hvordan man nu skal takle det at få børn, af vidt fremmede mennesker. Men vi har vænnet os lidt til det og det bliver nok ikke mindre når de 3 stjerner melder sin ankomst.

Anmeld

14. marts 2011

lucas<3

Rebecca55 skriver:

Var til kontrol i tirsdags og alt er fint med alle 3... trilling A vejer 360g - B vejer 408g og C vejer 402g.

Er nu i uge 22+0 så er heldigvis halvvejs nu, glæder mig sådan til at se dem og se hvad vi får. Tror sygeplejersken snakkede lidt over sig, for det lød på hende som om det er blandet køn...

Der er et helt nyt mave billed og et 3D billed af trilling C....

IHHHH hvor jeg glæder mig til de kommer ud til os...

ej hvor er det vildt med 3 bebser.

må man spørger fik i hjælp til og blive gravide eller var det bare held..?

ihh det er altså spændne..

Anmeld

14. marts 2011

Rebecca55

luppe-laban skriver:

ej hvor er det vildt med 3 bebser.

må man spørger fik i hjælp til og blive gravide eller var det bare held..?

ihh det er altså spændne..

Vi fik hjælp med hormonbehandlig og insemination.

Anmeld

14. marts 2011

lucas<3

Rebecca55 skriver:

Vi fik hjælp med hormonbehandlig og insemination.

okay .. var bare nys..

held og lykke og finger for de vel være i hule i lang tid.

Anmeld

14. marts 2011

piadas

Rebecca55 skriver:

Så vidt jeg har fundet ud af fødes der ca. 38 hold trillinger om året, men det stiger i takt med flere par skal have hjælp.

Her hvor vi bor er det nøjagtig 100 år siden der sidst har været trilinger

Da vi bor i en lille by er vi efterhånden blevet allemandseje eller interesse. Det er både hyggeligt, men kan også være træls at blive stoppet og få af vide hvordan man nu skal takle det at få børn, af vidt fremmede mennesker. Men vi har vænnet os lidt til det og det bliver nok ikke mindre når de 3 stjerner melder sin ankomst.

Hold da op, det er ikke mange, hva'?!!

Men jeg kan godt forstå, at det ikke er sjovt at være allemandseje, men alle folk er jo selvfølgelig nok nysgerrige, nu hvor det er så sjældent, det sker! De tænker nok ikke altid over, at du måske er træt af hele tiden at blive spurgt til osv.

Og som du også selv skriver, så bliver det jo nok ikke bedre, lige når du har født, meeen mon ikke det bare lige er nyhedens interesse, og at I efter et stykke tid, kan få lov at være i fred igen!

Anmeld

14. marts 2011

Rebecca55

piadas skriver:

Hold da op, det er ikke mange, hva'?!!

Men jeg kan godt forstå, at det ikke er sjovt at være allemandseje, men alle folk er jo selvfølgelig nok nysgerrige, nu hvor det er så sjældent, det sker! De tænker nok ikke altid over, at du måske er træt af hele tiden at blive spurgt til osv.

Og som du også selv skriver, så bliver det jo nok ikke bedre, lige når du har født, meeen mon ikke det bare lige er nyhedens interesse, og at I efter et stykke tid, kan få lov at være i fred igen!

Det er også helt ok at folk er nysgerrige, man bliver bare nogen gange lidt træt af at svare på de samme spørgsmål hele tiden. Her inde kan jeg selv styrre hvad jeg vil svare på, det er sværere at ignorere folk når de stopper en ude i byen.

Og som alle første gangs forældre nok også er træt af, er at høre om hvordan man skal gøre dit og dat, uden man har bedt om et godt råd.

Skulle lige ud med det he he... Er bare træt af at folk er så kloge på ens vegne.

Anmeld

14. marts 2011

piadas

Rebecca55 skriver:

Det er også helt ok at folk er nysgerrige, man bliver bare nogen gange lidt træt af at svare på de samme spørgsmål hele tiden. Her inde kan jeg selv styrre hvad jeg vil svare på, det er sværere at ignorere folk når de stopper en ude i byen.

Og som alle første gangs forældre nok også er træt af, er at høre om hvordan man skal gøre dit og dat, uden man har bedt om et godt råd.

Skulle lige ud med det he he... Er bare træt af at folk er så kloge på ens vegne.

Det kan jeg sagtens følge dig i!

Jeg har lige fået nr. 3 for 4 uger siden og alligevel kan min mor finde på at fortælle mig, at nu skal jeg huske dit og dat...øøøhhh, hallo mor, jeg har prøvet det to gange før - jeg har altså ikke helt glemt det! Jeg skal nok spørge, hvis jeg har brug for et godt råd!!!

Men ja, folk kan være så bedrevidende, men ofte mener de det jo godt - det er bare træls hele tiden, hvis ikke man selv har bedt om hjælp/råd.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.