Nyt om trilingerne...:o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2011

Isabella_mor

ihh hvor er det altså bare spændende. jeg kan SLET ikke vente til du føder.. det er så sjældent at man hører om en trillingefødsel.. 

ved du hvor meget en trilling sådan ca vejer når du er ved at nå terminen? de kommer da til at veje lidt gør de ikke??  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2011

Zafir

Jeg syntes da du er ganske fin og lille, i forhold til at der er hele 3 stsk bebser i mavsen på dig

Er de mindre end alm bebser? Jeg kan ikke huske, hvad mine har været til md scannings tid...

Anmeld

12. marts 2011

ulleby

Så fin en babyhule du har dig der

Er så spændende at følge dig. Er selv til kontrol scanning hver 14 dag både ud- og indvendig Dejligt de holde røje med en.

Håber du kommer til at nyde din barsel.

Anmeld

13. marts 2011

Rebecca55

isabellamor skriver:

ihh hvor er det altså bare spændende. jeg kan SLET ikke vente til du føder.. det er så sjældent at man hører om en trillingefødsel.. 

ved du hvor meget en trilling sådan ca vejer når du er ved at nå terminen? de kommer da til at veje lidt gør de ikke??  

en 2 kilo stk ca. hvis jeg kan holde på dem tiden ud... Men det kommer jo meget en på hvornår de kommer, for alt kan ske når der er 3 på vej.

Anmeld

13. marts 2011

Rebecca55

Zafir skriver:

Jeg syntes da du er ganske fin og lille, i forhold til at der er hele 3 stsk bebser i mavsen på dig

Er de mindre end alm bebser? Jeg kan ikke huske, hvad mine har været til md scannings tid...

Ja de er en del mindre... De indordner sig lidt efter forholdne der inde og pladsen bliver jo hurtig trang, så der er noget mindre end en enkelt gravid.

Anmeld

13. marts 2011

Zafir

Rebecca55 skriver:

Ja de er en del mindre... De indordner sig lidt efter forholdne der inde og pladsen bliver jo hurtig trang, så der er noget mindre end en enkelt gravid.

Hvor længe regner de med at de kan være derinde? Og hvornår regner de med at de skal ud af mavsen? (og hvor store er de så?... )

Undskyld jeg er så nysgerrig - Bare spring det over, hvis jeg spørger for meget...

Anmeld

13. marts 2011

Rebecca55

Zafir skriver:

Hvor længe regner de med at de kan være derinde? Og hvornår regner de med at de skal ud af mavsen? (og hvor store er de så?... )

Undskyld jeg er så nysgerrig - Bare spring det over, hvis jeg spørger for meget...

De fleste der venter 3 føder for tidligt og nogen meget for tidligt, så det kommer en på hvor længe jeg kan holde på dem. Men skulle da helst over uge 36. Er 22+1 i dag og er allerede nu blevet bedt om at ligge meget og passe på, da der allerede nu er risiko for at gå i fødsel. Så størrelse det kommer helt an på hvornår de melder sin ankomst. Men de er noget mindre end jer der får 1 barn.

Anmeld

13. marts 2011

Lolli

Uh hvor er det altså fantastisk. Tak fordi du vil dele det med os herinde. Det er så spændende når der er nyt fra dig!

Anmeld

13. marts 2011

Zafir

Rebecca55 skriver:

De fleste der venter 3 føder for tidligt og nogen meget for tidligt, så det kommer en på hvor længe jeg kan holde på dem. Men skulle da helst over uge 36. Er 22+1 i dag og er allerede nu blevet bedt om at ligge meget og passe på, da der allerede nu er risiko for at gå i fødsel. Så størrelse det kommer helt an på hvornår de melder sin ankomst. Men de er noget mindre end jer der får 1 barn.

Krydser fingre

Anmeld

13. marts 2011

Kruse90

ihh hvor glæder jeg mig til at se billeder når du føder
Kan jo slet ikke vente.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.