Nyt om trilingerne...:o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2011

Low

Hvor fedt!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2011

Enayia

Rebecca55 skriver:

Var til kontrol i tirsdags og alt er fint med alle 3... trilling A vejer 360g - B vejer 408g og C vejer 402g.

Er nu i uge 22+0 så er heldigvis halvvejs nu, glæder mig sådan til at se dem og se hvad vi får. Tror sygeplejersken snakkede lidt over sig, for det lød på hende som om det er blandet køn...

Der er et helt nyt mave billed og et 3D billed af trilling C....

IHHHH hvor jeg glæder mig til de kommer ud til os...

Ihh hvor er det spændende! Hvor må det føles specielt når der er 3 som roder rundt derinde!

Så dokumentaren In The Womb med tvillinger/trillinger det var sgu spændende. Især det med de allerede knytter bånd inde i maven

Anmeld

12. marts 2011

kimfrit

Ej hvor er du heldig at du skal have trillinger !

Stort tillykke med dem

Anmeld

12. marts 2011

Vial

Hvor er det godt!

Fedt, at det bare kører. Skal du have kejsersnit? Ved ikke om man får lov til at føde trillinger normalt.

Sjovt, at I vil vente med at vide kønnene. Jeg var så utålmodig. Jeg tror også, at I får en pose blandet bolsjer

Anmeld

12. marts 2011

Clisolka

Rebecca55 skriver:

Var til kontrol i tirsdags og alt er fint med alle 3... trilling A vejer 360g - B vejer 408g og C vejer 402g.

Er nu i uge 22+0 så er heldigvis halvvejs nu, glæder mig sådan til at se dem og se hvad vi får. Tror sygeplejersken snakkede lidt over sig, for det lød på hende som om det er blandet køn...

Der er et helt nyt mave billed og et 3D billed af trilling C....

IHHHH hvor jeg glæder mig til de kommer ud til os...

Ihhh en fin mavse  Det bliver spændende at følge dig herinde 

Anmeld

12. marts 2011

perlestump

hvor er det godt at de har det godt

har du det ellers okay, at vente 3 baby har jeg hørt at de osse holder øje med mig da det kræver meget for din krop at gå med 3 baby.

hvor se baby c dejlig ud

hvor er din mave dejlig ikke stor til 3 baby der ligger derinde

knus

Anmeld

12. marts 2011

Mi

Hvor er du da bare flot gravid Dejligt at det går godt for jer. Skriv endeligt når du bliver scannet igen. Og dejligt 3D billede af ham/hende

www.stjerneleg.dk

Anmeld

12. marts 2011

CiSo

Hvor bærer du dem bare rigtig flot!! Bliver så spændende!

Anmeld

12. marts 2011

Rebecca55

KaMa skriver:

Hvor er det godt!

Fedt, at det bare kører. Skal du have kejsersnit? Ved ikke om man får lov til at føde trillinger normalt.

Sjovt, at I vil vente med at vide kønnene. Jeg var så utålmodig. Jeg tror også, at I får en pose blandet bolsjer

De kan ikke tvinge folk til at få kejsersnit, så man får valget imellem at føde naturligt eller kejsersnit. Dog anbefaler de på ingen måde en naturlig fødsel. Da det er en kæmpe opgave for mig, men også meget lang tid for børnene at ligge i pres. Så chancen for det ville ende godt med alle 3 børn, er så vidt jeg kan forstå ikke stor ved naturlig fødsel. Så vi har valgt kejsersnit.

Jeg er nu også ved at sprænge af nysgerrighed, for at få af vide hvad det bliver. Specielt nu hvor de bruger kønnene til at kande forskel på hvem der er hvem, som jordmoren jo kom til at afslørre. Vi går til scanning hver 14 dag og de ber os så om at kigge væk når de tjekker kønnet, så det er meget fristende at komme til lige hurtigt at kigge. Men har da kunnet dy mig indtil nu..Hi hi

Anmeld

12. marts 2011

Rebecca55

perlestump skriver:

hvor er det godt at de har det godt

har du det ellers okay, at vente 3 baby har jeg hørt at de osse holder øje med mig da det kræver meget for din krop at gå med 3 baby.

hvor se baby c dejlig ud

hvor er din mave dejlig ikke stor til 3 baby der ligger derinde

knus

Ja jeg har det fint, jeg skal absolut ikke klage taget i betragtning af hvad der sker i min krop. Jeg blev sygemeldt for 14 dage siden på lægens henvisning, da der er meget stor risiko for at gå i alt for tidlig fødsel med 3. Men ellers går det hele vist som det skal.

Jeg bliver scannet hver 14 dag hvor både børn og min livmoderhals bliver tjekket, så det er rigtigt at jeg bliver fulgt nøje.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.