Nyt om trilingerne...:o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.518 visninger
40 svar
0 synes godt om
12. marts 2011

Rebecca55

Var til kontrol i tirsdags og alt er fint med alle 3... trilling A vejer 360g - B vejer 408g og C vejer 402g.

Er nu i uge 22+0 så er heldigvis halvvejs nu, glæder mig sådan til at se dem og se hvad vi får. Tror sygeplejersken snakkede lidt over sig, for det lød på hende som om det er blandet køn...

Der er et helt nyt mave billed og et 3D billed af trilling C....

IHHHH hvor jeg glæder mig til de kommer ud til os...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2011

-Sigrid-

Lyder fint Og du ser godt ud!

Elsker det med at du siger "lidt af hvert", som om det er en slikpose der skal blandes og så må man ellers bestille - lidt af hvert

Anmeld

12. marts 2011

MaliksMor

Rebecca55 skriver:

Var til kontrol i tirsdags og alt er fint med alle 3... trilling A vejer 360g - B vejer 408g og C vejer 402g.

Er nu i uge 22+0 så er heldigvis halvvejs nu, glæder mig sådan til at se dem og se hvad vi får. Tror sygeplejersken snakkede lidt over sig, for det lød på hende som om det er blandet køn...

Der er et helt nyt mave billed og et 3D billed af trilling C....

IHHHH hvor jeg glæder mig til de kommer ud til os...

Hvor er det spændene.

Hvor er du flot gravid og skønt scannings billede

Anmeld

12. marts 2011

Rebecca55

Sigridogbaby skriver:

Lyder fint Og du ser godt ud!

Elsker det med at du siger "lidt af hvert", som om det er en slikpose der skal blandes og så må man ellers bestille - lidt af hvert

Det er jo også lidt lige som en slikpose eller når et barn skal pakke en julegave op. Jeg er bare så heldig at uanset hvad der kommer ud er det helt fantastisk...

Anmeld

12. marts 2011

JuelZ

super flot mave og godt de har det godt
smukt billed af C det er virkelig godt ramt!

Anmeld

12. marts 2011

SussieThyssen

Åhhh hvor er det godt at høre nyt..og sikke en fin mave.
Utroligt så flot som du bærer dem og så lidt du fylder endnu.
Og så det 3D billede. 
Helt ærligt...jeg synes det ligner en dreng, på det ansigt
Men selvfølgelig kan man slet ikke regne med det, det er jo stadig en lille bitte trold, og fedtlaget er slet ikke på plads endnu, men alligevel

Er vild med betegnelsen "lidt af hvert" Hehe.
Min ældste gik i klasse med trillinger, 2 drenge og en pige. Det må nu have været specielt at blive mor til så mange på en gang.

Kærligst
Sussie

Anmeld

12. marts 2011

-Sigrid-

Rebecca55 skriver:

Det er jo også lidt lige som en slikpose eller når et barn skal pakke en julegave op. Jeg er bare så heldig at uanset hvad der kommer ud er det helt fantastisk...

Ja, heldig kan man vist rolig kalde dig

Anmeld

12. marts 2011

Rebecca55

SussieThyssen skriver:

Åhhh hvor er det godt at høre nyt..og sikke en fin mave.
Utroligt så flot som du bærer dem og så lidt du fylder endnu.
Og så det 3D billede. 
Helt ærligt...jeg synes det ligner en dreng, på det ansigt
Men selvfølgelig kan man slet ikke regne med det, det er jo stadig en lille bitte trold, og fedtlaget er slet ikke på plads endnu, men alligevel

Er vild med betegnelsen "lidt af hvert" Hehe.
Min ældste gik i klasse med trillinger, 2 drenge og en pige. Det må nu have været specielt at blive mor til så mange på en gang.

Kærligst
Sussie

Ja det er jo lidt anderledes med 3 både i talemåde og når de kommer... Men for os er det jo helt normalt, for vi har ikke prøvet andet.

Ja jeg tror uden overhovedet at vide det, at A og C er drenge og B er en pige. Det har jeg sagt længe nu også inden sygeplejersken lavede sin lille smutter. Men nu må vi se når de kommer.

Anmeld

12. marts 2011

Fru Dinesen

He he lidt af hvert ..... det er jo en flok 

Fik jeg af vide da jeg fik nr. 3 så har man en flok he he 

Tillykkeee med en flok lidt af hvert 

Anmeld

12. marts 2011

SussieThyssen

Rebecca55 skriver:

Ja det er jo lidt anderledes med 3 både i talemåde og når de kommer... Men for os er det jo helt normalt, for vi har ikke prøvet andet.

Ja jeg tror uden overhovedet at vide det, at A og C er drenge og B er en pige. Det har jeg sagt længe nu også inden sygeplejersken lavede sin lille smutter. Men nu må vi se når de kommer.

Ihh hvor er det spændende...og det er jo også noget særligt, at få lov til at følge dig herinde
Tak fordi du vil dele det med os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.