Uheldige tatoveringer.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2011

christensen

CamillaRH skriver:

synes bare den er ALT for stor. også, bryder jeg mig ikke om den slags på håndledet. den bliver jo svær at skjule..

meeeen, så har jeg lært af det

hehe ja, man lære jo af sine fejl  så gør man ikke sådan noget igen. hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

mamax3

Muffi<3 skriver:

Man må ikke tatoveres når man er gravid så du skal være helt sikker i din sag   Jeg krydser fingre for en posetiv test ,,

Jeg fik ik forbud... fortalte endda tattovøren jeg var gravid.

Det er altså kun nogen af farverne der skader... fik jeg at vide.

Anmeld

11. marts 2011

JuelZ

christensen skriver:

Hihi ja det har du helt ret i  var så smart at lave min egen da jeg var 14 , puuha jeg blev upopulær hos mine forældre  og puuha den er grim, lavede den med et rigtigt tattovør apparat eller hvad det heller.. jeg var ung og dum og FORTRYDER virkelig den dag idag

hehe også har du lavet den på dig selv. et eller andet sted, - sejt gået.... men hold da op et mod alligevel jeg havde ikke turde lave noget som helst på mig.... har fået lov til at lave en viking på min kærestes underarm, når jeg har øvet ordentligt... men det os kun i et "måske".... vil gerne i lære som tatovør

Anmeld

11. marts 2011

MaliksMor

christensen skriver:

hehe ja, man lære jo af sine fejl  så gør man ikke sådan noget igen. hehe

Netop

- min mand er bare ved at være godt træt af se på min eks navn. så skal snart ha' taget mig sammen, og gå ned og få tegnet den op.. synes bare det gjorde ondt sidst

Anmeld

11. marts 2011

nvm

CamillaRH skriver:

her er den

som du kan se på billede, skal den tegnes op igen fordi man kan stadig se hans navn igennem.. den er så grim!

hvad har der stået? mohammed? hehe

Anmeld

11. marts 2011

christensen

CamillaRH skriver:

Netop

- min mand er bare ved at være godt træt af se på min eks navn. så skal snart ha' taget mig sammen, og gå ned og få tegnet den op.. synes bare det gjorde ondt sidst

Det forstår jeg sku godt  men det er sku mest nederen for dig, kunne ikke forstille mig at det ville være fedt at tænke på sin eks hver gang man ser sit eget håndled  hehe

Anmeld

11. marts 2011

MaliksMor

nvm skriver:

Ha ha ha ha

endnu værre - Halmat

Anmeld

11. marts 2011

christensen

nvm skriver:

det ligner der står noget med Ha

Anmeld

11. marts 2011

christensen

CamillaRH skriver:

Ha ha ha ha

endnu værre - Halmat

så havde jeg sku ret

Anmeld

11. marts 2011

nvm

CamillaRH skriver:

Ha ha ha ha

endnu værre - Halmat

haha ja den var sku være..CAMILLA for h...... hvordan kan du finde på at få lavet en kærestes navn  tosse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.