Uheldige tatoveringer.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2011

JuelZ

Muffi<3 skriver:

Lige en sidebem.   Undskyld jeg blander mig ,,,

Hvis du er gravid må du ikke lade dig tatovere

det over et halvt år siden jeg fik den lavet, og ved endnu ikke om jeg er gravid, for stoler ik på den test der... men må se hvad lægen sir mandag... - og har da aldrig hørt om at man ik må tatoveres som gravid ... har jeg da set mange der er blevet mmh... men det okay du blander dig hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

christensen

Tina-Hansen skriver:

øv jeg kan ik overføre billed.... øhm... nogen blomster og skygger, hvori at blomsterne er skæve og ikke malet ordentligt - strege mæssigt og ... ja... kan slet ik forklare det

håber virkelig at du kan få lavet den pæn, det desværre noget der skal være der hele livet

Anmeld

11. marts 2011

Lady Marion <3

Tina-Hansen skriver:

det over et halvt år siden jeg fik den lavet, og ved endnu ikke om jeg er gravid, for stoler ik på den test der... men må se hvad lægen sir mandag... - og har da aldrig hørt om at man ik må tatoveres som gravid ... har jeg da set mange der er blevet mmh... men det okay du blander dig hehe

Man må ikke tatoveres når man er gravid så du skal være helt sikker i din sag   Jeg krydser fingre for en posetiv test ,,

Anmeld

11. marts 2011

christensen

CamillaRH skriver:

her er den

som du kan se på billede, skal den tegnes op igen fordi man kan stadig se hans navn igennem.. den er så grim!

Tak  EJ havde faktisk regnet med at det var værre  kan godt se at den lige skal tegnes op igen, men tror nu godt det kan skjules rimlig pænt  

Anmeld

11. marts 2011

JuelZ

christensen skriver:

håber virkelig at du kan få lavet den pæn, det desværre noget der skal være der hele livet

ja ligepræcis ... men det os bare ærgeligt for lige efter var den bare så pæn, men jo mere farverne nærmest er famlet, så kan jeg se hvor mange grimme fejl der er i den og det er rigtig ærgeligt for har ellers været glad for den.... men altså... det er dårligt arbejde ): men øvelse gør mester xD

Anmeld

11. marts 2011

Lady Marion <3

CamillaRH skriver:

her er den

som du kan se på billede, skal den tegnes op igen fordi man kan stadig se hans navn igennem.. den er så grim!

Kan du ikke få det hele fjernet med laser ??

Anmeld

11. marts 2011

JuelZ

Muffi<3 skriver:

Man må ikke tatoveres når man er gravid så du skal være helt sikker i din sag   Jeg krydser fingre for en posetiv test ,,

jamen jeg krydser os selv fingre, og tak fordi du siger det for det vidste jeg faktisk ikke noget om

Anmeld

11. marts 2011

MaliksMor

christensen skriver:

Tak  EJ havde faktisk regnet med at det var værre  kan godt se at den lige skal tegnes op igen, men tror nu godt det kan skjules rimlig pænt  

synes bare den er ALT for stor. også, bryder jeg mig ikke om den slags på håndledet. den bliver jo svær at skjule..

meeeen, så har jeg lært af det

Anmeld

11. marts 2011

christensen

Tina-Hansen skriver:

ja ligepræcis ... men det os bare ærgeligt for lige efter var den bare så pæn, men jo mere farverne nærmest er famlet, så kan jeg se hvor mange grimme fejl der er i den og det er rigtig ærgeligt for har ellers været glad for den.... men altså... det er dårligt arbejde ): men øvelse gør mester xD

Hihi ja det har du helt ret i  var så smart at lave min egen da jeg var 14 , puuha jeg blev upopulær hos mine forældre  og puuha den er grim, lavede den med et rigtigt tattovør apparat eller hvad det heller.. jeg var ung og dum og FORTRYDER virkelig den dag idag

Anmeld

11. marts 2011

MaliksMor

Muffi<3 skriver:

Kan du ikke få det hele fjernet med laser ??

Det kan jeg sikkert godt.

Men, har set en del som har fået det gjort, hvor resultatet er meget grimt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.