Uheldige tatoveringer.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.084 visninger
89 svar
0 synes godt om
11. marts 2011

christensen

Nå de damer, kan se at en har oprettet en tråd med tatoveringer på håndledet, da det slog mig, hvor mange herinde har en temmelig uheldig tatovering?  ville nemlig gerne se nogle billeder, da jeg selv af den heldige ejer af en VIRKELIG grim tatovering

Kom frisk og vis mig din tatoo

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

JuelZ

christensen skriver:

Nå de damer, kan se at en har oprettet en tråd med tatoveringer på håndledet, da det slog mig, hvor mange herinde har en temmelig uheldig tatovering?  ville nemlig gerne se nogle billeder, da jeg selv af den heldige ejer af en VIRKELIG grim tatovering

Kom frisk og vis mig din tatoo

jeg har en på håndledet jeg faktisk er blevet ret ... skuffet over efterfølgende jo mere jeg ser hvor mange fejl o.lign der er i den .. så den skal i næste uge laves om af en tatovør i præstø, hvis dette selvf. kan lade sig gøre... - har ikke lige noget billed af den lige nu.... men øv

Anmeld

11. marts 2011

MaliksMor

Jeg fik skrevet min eks kærestes navn på håndledet da jeg var 13

og nu har jeg en virkelig grim rose over...

Anmeld

11. marts 2011

christensen

Tina-Hansen skriver:

jeg har en på håndledet jeg faktisk er blevet ret ... skuffet over efterfølgende jo mere jeg ser hvor mange fejl o.lign der er i den .. så den skal i næste uge laves om af en tatovør i præstø, hvis dette selvf. kan lade sig gøre... - har ikke lige noget billed af den lige nu.... men øv

ØV det er jeg ked af at høre.  - hvad har du fået lavet?

Anmeld

11. marts 2011

christensen

CamillaRH skriver:

Jeg fik skrevet min eks kærestes navn på håndledet da jeg var 13

og nu har jeg en virkelig grim rose over...

Har du ikke et billede

Anmeld

11. marts 2011

MaliksMor

christensen skriver:

Har du ikke et billede

to sekunder, tager lige et

Anmeld

11. marts 2011

christensen

CamillaRH skriver:

to sekunder, tager lige et

Taak  skal nok smide et ind af mit, skal bare lige få det her computer værk til at virke

Anmeld

11. marts 2011

Lady Marion <3

Tina-Hansen skriver:

Lige en sidebem.   Undskyld jeg blander mig ,,,

Hvis du er gravid må du ikke lade dig tatovere

Anmeld

11. marts 2011

JuelZ

christensen skriver:

ØV det er jeg ked af at høre.  - hvad har du fået lavet?

øv jeg kan ik overføre billed.... øhm... nogen blomster og skygger, hvori at blomsterne er skæve og ikke malet ordentligt - strege mæssigt og ... ja... kan slet ik forklare det

Anmeld

11. marts 2011

MaliksMor

christensen skriver:

Har du ikke et billede

her er den

som du kan se på billede, skal den tegnes op igen fordi man kan stadig se hans navn igennem.. den er så grim!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.