Uheldige tatoveringer.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2011

MaliksMor

anetteb skriver:

det nederste billede, er den der dækker det øverste billede

IH! Jeg er altså også træt

Det sku da godt lavede.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

Anette&Sophia

CamillaRH skriver:

IH! Jeg er altså også træt

Det sku da godt lavede.

hihi.. jeg burde egentlig også sove. skal "tidligt" op imorgen ;D

- ja, jeg er også glad for den

Anmeld

12. marts 2011

Steph_Laurits

anetteb skriver:

her kan jeg så desværre være med.. fik skrevet "what doesn´t kill me, makes me stronger" på min arm, efter min bedste veninde døde. hun havde den samme sted, så den betyder rigtig meget for mig, men den er bare ( undskyld ) FUCKING grim.. ham der lavede den er dælme et stort numse hul..

Der må jeg give dig ret, den er godt nok ikke heldig. Og T'et i "doesn't" står bare 10 km. væk fra selve ordet!

Brokkede du dig ikke? Var han prof?

Ligner en hjemmetattoo

Anmeld

12. marts 2011

nvm

næh, jeg ville ihvertfald aldrig være sammen med en som havde en anden dames navn, og det er ligemeget hvor stort/lille det var. ( selvf ville jeg gerne hvis det kunne fjernes ) men, tror jeg virkelig han for svært ved..

VIS DINE TATO'S smukke-

den er er en søskende tatto jeg har med min ene storsøster, vi begge fortryder at den er sådan lidt rocker agtigt, hvs man kan sige det. men ikke at vi fik lavet noget sammen, da vi har et særligt bånd.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. marts 2011

nvm

nvm skriver:

den er er en søskende tatto jeg har med min ene storsøster, vi begge fortryder at den er sådan lidt rocker agtigt, hvs man kan sige det. men ikke at vi fik lavet noget sammen, da vi har et særligt bånd.

og så den her, det var min første tatto, den fortryder jeg synes den er så kedelig hehe

Anmeld

12. marts 2011

MetteMTH

Hvad tuder i for.. hehe Så skal i ikke se den jeg har på lænden.. Den er satme grim!!!!!

Anmeld

12. marts 2011

Anette&Sophia

StephanieJ skriver:

Der må jeg give dig ret, den er godt nok ikke heldig. Og T'et i "doesn't" står bare 10 km. væk fra selve ordet!

Brokkede du dig ikke? Var han prof?

Ligner en hjemmetattoo

det er hjemmeklyt

Anmeld

12. marts 2011

MetteMTH

Ja her er den så.. Den er blevet lavet om en gang, fordi den var pisse skæv og syntes faktisk kun at den er blevet grimmere.. plus at man kan se arvæv..

Anmeld

12. marts 2011

Maria.

Muffi<3 skriver:

Nop ,, men tatovøren gjorde det alligevel ,, uden hendes forældres tilladelse  

Egentlig syntes jeg det var ok , hun ville snart fylde 18 og så ville hun få den lavet alligevel ,, Men det er princippet i han gør det ,, Det er ulovligt.

Men hvis han havde fulgt reglerne til punkt og prikke, må¨tte han stadig ike tatovere hende med din accept, for det er ulovligt at tatovere unge under 18 år! -Med eller uden forældres accept!!!

Anmeld

12. marts 2011

Lady Marion <3

Maria. skriver:

Men hvis han havde fulgt reglerne til punkt og prikke, må¨tte han stadig ike tatovere hende med din accept, for det er ulovligt at tatovere unge under 18 år! -Med eller uden forældres accept!!!

Så er han sgu endnu mere fræk   utroligt at de tør ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.