Kruse90 skriver:
Det var sødt sagt smukke
Det håber jeg også på.
Vi ønsker denne her lille baby mere end noget andet.
Og hvor er det hårdt at se alle andre få små babyer og folk som bliover gravide.
Min Kusine har jo lige fået en lille pige, hun er 2 uger idag.
Mit hjerte smelter jo når jeg sidder med den lille stump. Og er sikker på at jeg bliver endnu mere forelsket når jeg får min egen ind i maven. Bare når der er der, elsker jeg den allerede
Og Vi har et hold venner der har en dreng på 2 år, og de venter sig igen, hun er 10 uger henne. ca.
Det er hårdt. Så nu må det snart være vores tur
Mener det smukke, der må da være babyer der har kæmpet for at få jer som forældre
I bliver helt fantastiske forældre - det er jeg sikker på 
Uh.. kan godt forstå at det er hårdt smukke. I har kæmpet så længe og det er jo som om man bare bliver overhalet indenom, mens man kæmper og kæmper, og ikke føler der sker et dyt.Man føler jo vitterligt ikke det er fair, for I ønsker det jo lige så meget som alle andre!
Men snart smukke, snart er det dig der er 10 uger henne, snart er det dig der sidder med en datter eller søn på 2 uger, og ja, du bliver mere forelsket end du nogensinde har været før, og vil føle så meget kærlighed at det bogstavelig talt gør ondt når den lille græder, eller sover i for lang tid, fordi du bare savner hende/ham, og har lyst til at vække hende/ham igen, bare fordi dit savn er så stort 
Anmeld