Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lille-Nivs.Mor skriver: Hvor er det bare vidunderligt.. Nu kan man da sige lykken tilsmiler jer, og det er jeg sikker på at den fortsætter med. Lige om lidt smukke, så har du en lille fantastisk baby i maven, der ivrigt møvre rundt og sparker, og slet ikke kan vente på at komme ud til mor og far I bliver nogle fantastiske forældre Tillykke med Jan, i morgen forresten
Hvor er det bare vidunderligt..
Nu kan man da sige lykken tilsmiler jer, og det er jeg sikker på at den fortsætter med. Lige om lidt smukke, så har du en lille fantastisk baby i maven, der ivrigt møvre rundt og sparker, og slet ikke kan vente på at komme ud til mor og far
I bliver nogle fantastiske forældre
Tillykke med Jan, i morgen forresten
håber inderligt at du har ret smukkeOg tak for lykønskningen til Jan Han takker
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AnneH skriver: Skønt!!!!
Skønt!!!!
Ja det er rigtigt skøntNu SKAL lykken bare fortsætte
Kruse90 skriver: håber inderligt at du har ret smukkeOg tak for lykønskningen til Jan Han takker
Det er jeg helt overbevist om! I skal nok få jer en lille dejlig guldklump.
Kan allerede se alle dine indlæg om den lille, for mig
Så lidt har han en god dag?
Lille-Nivs.Mor skriver: Det er jeg helt overbevist om! I skal nok få jer en lille dejlig guldklump. Kan allerede se alle dine indlæg om den lille, for mig Så lidt har han en god dag?
Ja i bliver bompet herindeJeg vil også bumbe jer med mavebillederhehêJa har har haft en rigtig dejlig dag siger han.Nu vil vi hoppe ind og putte, vi er godt nok trætte
Kruse90 skriver: Ja i bliver bompet herindeJeg vil også bumbe jer med mavebillederhehêJa har har haft en rigtig dejlig dag siger han.Nu vil vi hoppe ind og putte, vi er godt nok trætte
Klapper glad i hænderne Det vil jeg glæææææde mig til
Dejligt at høre, han har det
I må sove rigtig godt begge to, og drømme nogle dejlige babydrømme om jeres lille vidunder der snart er på vej
wieee.. måske vi bliver brædstrup forældre på næsten samme tid så
Lille-Nivs.Mor skriver: Klapper glad i hænderne Det vil jeg glæææææde mig til Dejligt at høre, han har det I må sove rigtig godt begge to, og drømme nogle dejlige babydrømme om jeres lille vidunder der snart er på vej
Skønt skatDet er sjovt, jeg drømte jo to dage før t jans blodprøver var fineOg det passedeOg når jeg drømmer om baby, drømmer jeg altid at vi får en pige
Miss BananaHammock skriver: wieee.. måske vi bliver brædstrup forældre på næsten samme tid så
Ja det ville være så fantastiskJeg vil bestemt ikke klageHvordan går det hos jer?
Ihh hvor er det bare fantastisk Jeg er så glad på jeres vejne
Jeg har ikke læst hele tråden men ville da lige sig at jeg synes det er dejligt for jeg
Sunflower skriver: Ihh hvor er det bare fantastisk Jeg er så glad på jeres vejne Jeg har ikke læst hele tråden men ville da lige sig at jeg synes det er dejligt for jeg
Ihh tusinde tak søødeDet er dejligt at vide.Vi glæder os meget til at komme igang
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128