Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jubiii hvor fantastisk for jer der endelig sker noget - i har også ventet tålmodigt.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kruse90 skriver: Skønt skatDet er sjovt, jeg drømte jo to dage før t jans blodprøver var fineOg det passedeOg når jeg drømmer om baby, drømmer jeg altid at vi får en pige
Skønt skatDet er sjovt, jeg drømte jo to dage før t jans blodprøver var fineOg det passedeOg når jeg drømmer om baby, drømmer jeg altid at vi får en pige
Så glæder jeg mig da helt vildt til at du drømmer om en positiv test
Oh hvorbliver det spændende at se om det så bliver en pige. Har du tidligere haft fornemmelsen af at det ville blive en pige?
Jeg har altid troet at min den første blev en en dreng, lige fra jeg var helt lille
malenemusen skriver: Jubiii hvor fantastisk for jer der endelig sker noget - i har også ventet tålmodigt.
Ja det er så skøntTak Ja syntes også vi har ventet rigtig pæntMen nu vil jeg heller ikke vente mere
Lille-Nivs.Mor skriver: Så glæder jeg mig da helt vildt til at du drømmer om en positiv test Oh hvorbliver det spændende at se om det så bliver en pige. Har du tidligere haft fornemmelsen af at det ville blive en pige? Jeg har altid troet at min den første blev en en dreng, lige fra jeg var helt lille
Ja, der er bare noget der siger mig en pige.Og ja de million gange jeg har drømt at jeg blev gravid, har det altid været med en pige, det syntes jeg er vildt underligt
Kruse90 skriver: Ja, der er bare noget der siger mig en pige.Og ja de million gange jeg har drømt at jeg blev gravid, har det altid været med en pige, det syntes jeg er vildt underligt
Ihh hvor spændende om den første så bliver en pige Har i noget køn i hver især helst vil have?
Men det vigtigste er jo selvfølgelig bare at I får en sund og rask lille baby
Kruse90 skriver: Hej piger.Da jeg skrev i den tråd jeg oprettede igår at jeg ville kontakte Randers og Brædstrup Fertilitetsklinik idag, har jeg nu fået det gjortRanders ville sende papirne idag eller på mandag. Krydser for at de gør det!Jeg ringede derefter til Brædstrup. OG OG OG Jeg spurgte hvornår vi kunne starte, da jeg ikke ønskede mere uvished. Så sagde den søde lægesekretær, at det kunne jeg når jeg fik min menstration næste gang.Jeg fortalte så at det var sådan rigtigt startet idagVed I hvad hun sagdeJamen så melder jeg jer til NUUUUU Spørg lige om jeg begyndte at at glæde.Dvs. Randers har 21 dage til at sende brevet, da papirne selvfølgelig skulle være iordenSå vi har 21 dage at gøre godt med, inden at det er for sent, og at vi er nødt til at vente til næste cyklus Bare lige et lille glædes udbrud fra mig, som er taget hjem fra skole pga. så kraftige menstration smerterAVTak fordi i læste medKram
Hej piger.Da jeg skrev i den tråd jeg oprettede igår at jeg ville kontakte Randers og Brædstrup Fertilitetsklinik idag, har jeg nu fået det gjortRanders ville sende papirne idag eller på mandag. Krydser for at de gør det!Jeg ringede derefter til Brædstrup. OG OG OG Jeg spurgte hvornår vi kunne starte, da jeg ikke ønskede mere uvished. Så sagde den søde lægesekretær, at det kunne jeg når jeg fik min menstration næste gang.Jeg fortalte så at det var sådan rigtigt startet idagVed I hvad hun sagdeJamen så melder jeg jer til NUUUUU Spørg lige om jeg begyndte at at glæde.Dvs. Randers har 21 dage til at sende brevet, da papirne selvfølgelig skulle være iordenSå vi har 21 dage at gøre godt med, inden at det er for sent, og at vi er nødt til at vente til næste cyklus Bare lige et lille glædes udbrud fra mig, som er taget hjem fra skole pga. så kraftige menstration smerterAVTak fordi i læste medKram
Sikke en dejlig positiv update Held og lykke med det hele
Lille-Nivs.Mor skriver: Ihh hvor spændende om den første så bliver en pige Har i noget køn i hver især helst vil have? Men det vigtigste er jo selvfølgelig bare at I får en sund og rask lille baby
Nej det har jeg ihvertfald ikke.Jeg er glad bare der kommer en derind*Der må da snart være en lille baby, der vælger os
Baagøe skriver: Sikke en dejlig positiv update Held og lykke med det hele
Tusinde tak
Kan jeg godt forstå
Er sikker på at jeres baby længe har valgt jer, og bare prøver at få lidt hjælp til at komme til
Kruse90 skriver: Tusinde tak
Velbekomme Det må snart være jeres tur...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128