Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger.Da jeg skrev i den tråd jeg oprettede igår at jeg ville kontakte Randers og Brædstrup Fertilitetsklinik idag, har jeg nu fået det gjortRanders ville sende papirne idag eller på mandag. Krydser for at de gør det!Jeg ringede derefter til Brædstrup. OG OG OG Jeg spurgte hvornår vi kunne starte, da jeg ikke ønskede mere uvished. Så sagde den søde lægesekretær, at det kunne jeg når jeg fik min menstration næste gang.Jeg fortalte så at det var sådan rigtigt startet idagVed I hvad hun sagdeJamen så melder jeg jer til NUUUUU Spørg lige om jeg begyndte at tude at glæde.Dvs. Randers har 21 dage til at sende brevet, da papirne selvfølgelig skulle være iordenSå vi har 21 dage at gøre godt med, inden at det er for sent, og at vi er nødt til at vente til næste cyklus Bare lige et lille glædes udbrud fra mig, som er taget hjem fra skole pga. så kraftige menstration smerterAVTak fordi i læste medKram
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sender en masse baby-støv afsted mod dig
merichs skriver: Sender en masse baby-støv afsted mod dig
Tak søødeIhhh hvor er det skønt at dørennu mere eller mindre er blevet åbnet helt op
Kruse90 skriver: Hej piger.Da jeg skrev i den tråd jeg oprettede igår at jeg ville kontakte Randers og Brædstrup Fertilitetsklinik idag, har jeg nu fået det gjortRanders ville sende papirne idag eller på mandag. Krydser for at de gør det!Jeg ringede derefter til Brædstrup. OG OG OG Jeg spurgte hvornår vi kunne starte, da jeg ikke ønskede mere uvished. Så sagde den søde lægesekretær, at det kunne jeg når jeg fik min menstration næste gang.Jeg fortalte så at det var sådan rigtigt startet idagVed I hvad hun sagdeJamen så melder jeg jer til NUUUUU Spørg lige om jeg begyndte at tude at glæde.Dvs. Randers har 21 dage til at sende brevet, da papirne selvfølgelig skulle være iordenSå vi har 21 dage at gøre godt med, inden at det er for sent, og at vi er nødt til at vente til næste cyklus Bare lige et lille glædes udbrud fra mig, som er taget hjem fra skole pga. så kraftige menstration smerterAVTak fordi i læste medKram
Ihhh hvor dejligt for jer, endelig en ende på uvished og dumme ventetider!!! En helt masse held og lykke med det hele
Line2323 skriver: Ihhh hvor dejligt for jer, endelig en ende på uvished og dumme ventetider!!! En helt masse held og lykke med det hele
Tusinde tusinde tak.Weekenden blev lige lidt bedre
AAARGHHHH!!!!!!!!!!!
Yay sveske, så vare det ikke længe inden du sender en mms til mig med et billede af en positiv graviditetstest!!!
Iiih hvor jeg glæder mig til at få den
FrkLarsen skriver: AAARGHHHH!!!!!!!!!!! Yay sveske, så vare det ikke længe inden du sender en mms til mig med et billede af en positiv graviditetstest!!! Iiih hvor jeg glæder mig til at få den
nej det bliver sååå fantastiskNu SKAL det bare lykkedes
Kruse90 skriver: nej det bliver sååå fantastiskNu SKAL det bare lykkedes
Ja det skal fandeme så!!!
x1000000000000
FrkLarsen skriver: Ja det skal fandeme så!!! x1000000000000
Tak skatVar jo ude og se min kusines lille nye bebs(1½uge)Og det gjorde det da ikke mere svært at skulle venteSå håber så meget det er vores tur nu
eejj hvor fantastisk
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128