Går i med amme bh??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2011

Tulle28

Anjamichell skriver:

Hvor er de bare søde dem på hotmilk.dk!!

De er rigtig fine, men huuuusk nu ikke at bruge for mange penge på BH'er inden du føder, du aner ikke hvor store dine babser ender med at blive. Jeg bruger normalt XS/S, og havde købt en ammetop str. M i H&M til at have med på hospitalet - den kunne jeg nærmest ikke få på da mælken løb til, men måtte ud og købe en str. L.

Jeg har drønet rundt i de mest keeeeedelige fra H&M, men som andre også skriver, så tager det praktiske over de første måneder. Og så var der en jordmoder der fortalte at man helst ikke skal købe amme BH'er med bøjle, da det kan stoppe mælkegangene...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

anjamichell@gmail.com

Ja jeg ved det godt piger...jeg er jo Mor i forvejen.. Jeg gider bare ikk rende og se "konet" ud overfor min kæreste og blive en Karen kedelig bare fordi vi har fået en baby...

Desuden har jeg det også bedre selv med at vide at jeg ser godt ud

Anmeld

11. marts 2011

MorTilMalene

hehe.. jeg er måske lidt mærkelig.. går nogen gange stadig med mine.. heeh.. de er rigtig dejlige og ha på.. købte dem her http://www.notanshop.com/catalog/product_info.php?cPath=233&products_id=2659

de er ret dejlige og ha på

Anmeld

12. marts 2011

Rebecca55

Anjamichell skriver:

Aaj jeg synes de er drøn usexede de amme bh'er man kan få...

Jo måske er der nogle med blonder men så er stroppen så  bred at den fylder det halve af skulderen...

Jeg plejer at gå med push-up.. og de andre slags med pude indlæg eller silicone/vand i da mine bryster ikk er voldsomt store i forvejen... 75 b / 80 c...

og nu synes jeg bare at det er rigtigt øv at skulle gå med amme bh... iuuuuu..

Hvad si'r I andre er det kun mig der har det sådan eller har tanken også strejfet jer??

Har ikke lige læst om andre har skrevet det samme !!!

Jeg købte i går en amme lidt push-up bh i bilka til 150 kr og den sidder rigtig godt og giver go stytte uden det er sådan en mormor bh. Jeg plejer normalt at købe bhér i Hog M.

Anmeld

12. marts 2011

Clisolka

Jeps, jeg går (stadig) med ammebh...  For mit vedkommende kunne jeg ikke gå med bh med bøjler - det gjorde pænt ondt de første par uger, og eftersom jeg stadig har lidt mælk i brysterne, så finder jeg det mest behageligt at rende rundt i ammebh. 

Jeg fik en balle på riget fordi der var bøjler i de ammebh'ere jeg havde taget med 

Anmeld

12. marts 2011

TinaPina

Jeg har en amme-bh, og det er faktisk mest den jeg har på lige nu. Den er sømløs og uden bøjler, hvilket er det vigtigste. De bøjler går lige ned i maven på mig, og det er slet ikke behageligt!

Jeg er ikke så bekymret for, hvrodan de ser ud, bare de er rare at ha på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.