Går i med amme bh??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.348 visninger
35 svar
0 synes godt om
11. marts 2011

anjamichell@gmail.com

Aaj jeg synes de er drøn usexede de amme bh'er man kan få...

Jo måske er der nogle med blonder men så er stroppen så  bred at den fylder det halve af skulderen...

Jeg plejer at gå med push-up.. og de andre slags med pude indlæg eller silicone/vand i da mine bryster ikk er voldsomt store i forvejen... 75 b / 80 c...

og nu synes jeg bare at det er rigtigt øv at skulle gå med amme bh... iuuuuu..

Hvad si'r I andre er det kun mig der har det sådan eller har tanken også strejfet jer??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

Valle81

Jeg har ikke gået med ammebher. da jeg selt ikke har kunnet have at noget strammede det mindste forkert på mine bryster når de var fyldt med mælk.

Jeg købte sports toppe/bher så der ikke var syninger der strammede eller bøjler eller noget. Men så blev de holdt godt ind til kroppen og lette at komme til:0)

Dine bryster vokser garanteret enormt når mælkenløber til, og jeg er helt sikker på at den følelse du har forsvinder fuldstændig - da ømheden i dine bryster tager over og det eneste du tænker på er ro og hvile til demog ikke bøjler blonder og push up:0)

Men forstår godt hvad du mener med det du skriver - men det er ldit lige som det med blufædighed og fødsel - det forsvinder ved første ve:0)

Christina

Anmeld

11. marts 2011

Tropez

Anjamichell skriver:

Jo måske er der nogle med blonder men så er stroppen så  bred at den fylder det halve af skulderen...

Jeg plejer at gå med push-up.. og de andre slags med pude indlæg eller silicone/vand i da mine bryster ikk er voldsomt store i forvejen... 75 b / 80 c...

Hvad si'r I andre er det kun mig der har det sådan eller har tanken også strejfet jer??

Altså jeg er begyndt at gå med den ene jeg har ikke fordi det er nødvendig men simpelthen for at få den gået til, så den ikke genere mig når jeg virkelig har brug for at gå med den 

Anmeld

11. marts 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg begyndte ikke, at gå med amme-bh før EFTER jeg havde født og det havde jeg det helt fint med. Jeg synes, at de man godt kan finde nogen søde nogen med blonder på

Anmeld

11. marts 2011

Mka

Anjamichell skriver:

Hi hi jeg synes heller ikke at ammebh`er er særlig fantastiske. Faktisk ret usexet. Men altså jeg synes de er dejlige lette når man skal amme, at man bare lige kan klipse den op. Jeg bliver nød til at gå med amme indlæg, og det gør bare det hele meget mere usexet.

Jeg plejer ikke at bruge de der helt tynde bher, men heller ikke nogen med fyld, men de bher der er faste i skålen. ( hvis du forstår hvad jeg mener ) og de er altså besværlige at "rulle" ned under brystet.

Savner mine bher

Anmeld

11. marts 2011

132319

Jeg har de grimmeste af de grimmeste amme bher INKL. ammeindlæg!

Jeg er fuldstændig ligeglad, det et 1000 gange vigtigere for mig at have nemt ved at amme mit barn, end det er at se sexet ud 

Anmeld

11. marts 2011

Brams

Anjamichell skriver:

Har slet ikke haft problemer med at have amme BH´er på, det er super nemt og meget behageligt, så er resten ikke så vigtig synes jeg, når man skal amme.

Anmeld

11. marts 2011

CiSo

Når jeg går alene her hjemme, så har jeg slet ikke bh på.. Det er mest behageligt, og meget nemt! Når jeg er ude eller har gæster, så har jeg amme bh på, eller normal bh det skifter faktisk lidt.

Anmeld

11. marts 2011

Fenja09

Jeg skal ud og købe amme bh´er i næste måned, så det bliver før jeg egentlig skal bruge dem til at amme i. Dem jeg har set er "seamless" og det tror jeg virkelig vil være behageligt at have på istedet for alm. bh´er.

Tænker overhovedet ikke på, at de er usexede - men at de skal være behagelige at have på. Det må være alfa omega

Anmeld

11. marts 2011

AWO

Man kan altså godt få rigtig pæne ammebh'er - prøv at se her:

http://www.hotmilk.dk/

Men lige et godt råd: Lad være med at købe nogen til efter mælken er løbet til! Du aner ikke, hvor store dine bryster bliver. Brug hellere ammetoppe i starten - de er også meget rare at have på, når brysterne bliver ømme i starten.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.