Går i med amme bh??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2011

Lolli

MHK skriver:

Jeg har de grimmeste af de grimmeste amme bher INKL. ammeindlæg!

Jeg er fuldstændig ligeglad, det et 1000 gange vigtigere for mig at have nemt ved at amme mit barn, end det er at se sexet ud 

Også her!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

VIPpigen

Åhhh, jeg kan ikke undvære mine ammebh'er.... Jo, de er hammer usexsede, men gode for mine bryster. Jeg var nød til for noget tid siden at tage en alm på. Havde lækket udover den jeg havde på, og den anden var også til vask. Det resulterede i en mild brystbetændelse fordi brystet var blevet klemt. Jeg vil så meget hellere være usexet, og have "raske" bryster end ligge med sådan en brystbetændelse...

Anmeld

11. marts 2011

Valle81

Anke skriver:

Man kan altså godt få rigtig pæne ammebh'er - prøv at se her:

http://www.hotmilk.dk/

Men lige et godt råd: Lad være med at købe nogen til efter mælken er løbet til! Du aner ikke, hvor store dine bryster bliver. Brug hellere ammetoppe i starten - de er også meget rare at have på, når brysterne bliver ømme i starten.

Nemlig -

Da jeg fik Asta havde jeg købt en amme bh til 600 kr - ja flot -

Jeg voksede så fra en 75ctil 75 F G stykker - så den ammebh den var ikke meget bevendt - og havde jo vasket den - så det var bare spiiiiiiiiiiiiiiiild af penge:0)

Anmeld

11. marts 2011

Muffinmus

Ja

Jeg brugte da amme bh, fordi det er det rarste deførste mdr til ens brygter falder lidt til og man får styr på mælken. Tro mig, men amme indlæg føler du dig ikke ret sexet uanset om bh´en har blonder eller ej. For du er en mælkebobme der skal bespise din baby i flere mdr.:-)

Efter noget tid, når kroppen har styr på hvornår mælken skal løbe osv, kan man godt atge alm bh på og så evt indlæg i tasken HVIS det skulle svipse.

Men tænk på at dine bryster de første mdr sikkert er så fyldt med mælk at du egentligt bare gerne vil have det behageligt, og fordi du sikkert ikke står og vimser med dine bryster op i hovedet på kæresten alligevel, du pakker dem ind,for de skal heller ikek have træk. OG, du skal altså sove med bh på i starten, ellers løber din mælk ud over dethele og du vågner op i en pyt af kold mælk:-)

Anmeld

11. marts 2011

Mka

MHK skriver:

Jeg har de grimmeste af de grimmeste amme bher INKL. ammeindlæg!

Jeg er fuldstændig ligeglad, det et 1000 gange vigtigere for mig at have nemt ved at amme mit barn, end det er at se sexet ud 

Jeg tror at de fleste piger synes at det er det vigtigere at det er nemt at amme, end at være sexet. Men derfor kan man jo godt synes de er usexet

Anmeld

11. marts 2011

Mka

MariaE skriver:

Ja

Jeg brugte da amme bh, fordi det er det rarste deførste mdr til ens brygter falder lidt til og man får styr på mælken. Tro mig, men amme indlæg føler du dig ikke ret sexet uanset om bh´en har blonder eller ej. For du er en mælkebobme der skal bespise din baby i flere mdr.:-)

Efter noget tid, når kroppen har styr på hvornår mælken skal løbe osv, kan man godt atge alm bh på og så evt indlæg i tasken HVIS det skulle svipse.

Men tænk på at dine bryster de første mdr sikkert er så fyldt med mælk at du egentligt bare gerne vil have det behageligt, og fordi du sikkert ikke står og vimser med dine bryster op i hovedet på kæresten alligevel, du pakker dem ind,for de skal heller ikek have træk. OG, du skal altså sove med bh på i starten, ellers løber din mælk ud over dethele og du vågner op i en pyt af kold mælk:-)

. Det væreste er at sove med bh synes jeg, jeg kommer sådan til at svede. Så tape og ammeindlæg så man klar til at sove. 

Anmeld

11. marts 2011

132319

Mka skriver:

Jeg tror at de fleste piger synes at det er det vigtigere at det er nemt at amme, end at være sexet. Men derfor kan man jo godt synes de er usexet

Det har jeg da heller ikke skrevet at man ikke må 

Kan bare personligt ikke forstå at en ammebh skal være sexet -INGEN andre end mit barn skal i nærheden af mine bryster når jeg ammer og så er udseenet fuldstændig ligegyldigt!

Det der Hotmilk er et SÅ bisart navn til noget man skal bruge når man ammer -Aldrig om jeg ville forbinde ammemælk med noget sexet 

Anmeld

11. marts 2011

Mka

MHK skriver:

Det har jeg da heller ikke skrevet at man ikke må 

Kan bare personligt ikke forstå at en ammebh skal være sexet -INGEN andre end mit barn skal i nærheden af mine bryster når jeg ammer og så er udseenet fuldstændig ligegyldigt!

Det der Hotmilk er et SÅ bisart navn til noget man skal bruge når man ammer -Aldrig om jeg ville forbinde ammemælk med noget sexet 

Synes bestemt heller ikke ammemælk er sexet.

Anmeld

11. marts 2011

Mor til prinsessen :-)

Ja det gør jeg, med mindre jeg er hjemme :-)... Men var "tvunget" til at gå med dem hele tiden fordi mælken løb konstant... men gør den heldigvis ikke mere :-)

Anmeld

11. marts 2011

Isabella_mor

Aaj jeg synes de er drøn usexede de amme bh'er man kan få...

Jo måske er der nogle med blonder men så er stroppen så  bred at den fylder det halve af skulderen...

Jeg plejer at gå med push-up.. og de andre slags med pude indlæg eller silicone/vand i da mine bryster ikk er voldsomt store i forvejen... 75 b / 80 c...

og nu synes jeg bare at det er rigtigt øv at skulle gå med amme bh... iuuuuu..

Hvad si'r I andre er det kun mig der har det sådan eller har tanken også strejfet jer??

jeg var nu også ret ked af hele amme bh- situationen.. men jeg kan ikke undvære en amme bh nu.. det er så meget lettere end at skulle sidde og bøvle med en alm bh... det fungere bare ikke for mig...

så er jeg egentlig ligeglad nu, med hvordan pattøjet sidder i en pushop eller en amme-bh.... for en amme-bh er rar når brysterne vokser op når de bliver fyldte.. det gør hammer nas i starten oh der kan en bøjle bh virkelig bare være trls. for man har overhovedet ikke samme størrelse bryster i løbet af n hel dag.. det svinger sindssygt meget....

det vigtigste er sgu at det er let og medgørlig så man kan fodre sit barn uden at skulle sidde og bøvle med den skide bh hele tiden...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.