Går i med amme bh??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2011

DLM

synes jeg har et par rigtig dejlig ammebh'er de ligner fulstændig en almindelig bh, købt i bilka støtter rigtig godt og sidder som de skal

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

Kløver

Tja må indrømme, at det praktiske hurtigt tager over, man gider ikke så mange gange i døgnet bøvle ekstra bare for at man også ser lidt ekstra fancy ud i undertøjet, for rent tøj er alligevel en by i rusland, hvis ikke man efter kort tid efter en ny bluse, har fået gylp på tøjet, så kommer dre mælkepletter eller andet på Hvis det er har H&M dog nogle pæne bh´er som også er praktiske, og lidt mere fancy end dem man feks kan få i bilka

Anmeld

11. marts 2011

sarahb

Jeg går med almindelige for jeg gider ikk de amme bher. Så tager jeg den bar under brystet når jeh skal amme

Anmeld

11. marts 2011

Kløver

DLM skriver:

synes jeg har et par rigtig dejlig ammebh'er de ligner fulstændig en almindelig bh, købt i bilka støtter rigtig godt og sidder som de skal

har også et par fra bilka som ligner almindelige bhér, ikke fancy og modesmarte men alligevel almindeligt pæne, dem er jeg rigtig glad for

Anmeld

11. marts 2011

Mormilla

Jeg har ikke noget i mod at gå med dem. Nu er jeg os en 85E så jeg behøver ikke noget fyld  Men jeg har købt nogen i HogM de har ikke så brede stropper. Fordi jeg er heller ikke så vil med dem...

Anmeld

11. marts 2011

Shoppingmor

Jeg er lige knap 29 uger henne, men har faktisk gået med amme-bh'er istedet for almindelige bh'er i flere uger, simpelthen fordi jeg vist alligevel var vokset ud af mine alm. fancy bh'er (læs: vist taget lidt på ), men har kun 2 i omløb, da jeg ved at mine bryster først vokser for alvor, når mælken er løbet rigtigt til, og så skal jeg jo alligevel ud og investere i nogle andre...

Anmeld

11. marts 2011

MIWULA

Anjamichell skriver:

Aaj jeg synes de er drøn usexede de amme bh'er man kan få...

Jo måske er der nogle med blonder men så er stroppen så  bred at den fylder det halve af skulderen...

Jeg plejer at gå med push-up.. og de andre slags med pude indlæg eller silicone/vand i da mine bryster ikk er voldsomt store i forvejen... 75 b / 80 c...

og nu synes jeg bare at det er rigtigt øv at skulle gå med amme bh... iuuuuu..

Hvad si'r I andre er det kun mig der har det sådan eller har tanken også strejfet jer??

Jeg går ikk med amme bh endnu da jeg først skal føde imorgen. Men jeg har lige været ude og købe en igår og jeg sys nemlig oz de er mega grimme og jeg vil oz helst ha med noget fyld. Jeg var så i bilka igår og de har sådan nogle der ikk er helt tynde i helt glat sort og oz i hvid til kun 149 kr.

Anmeld

11. marts 2011

noah3006

Anjamichell skriver:

Jo måske er der nogle med blonder men så er stroppen så  bred at den fylder det halve af skulderen...

Jeg plejer at gå med push-up.. og de andre slags med pude indlæg eller silicone/vand i da mine bryster ikk er voldsomt store i forvejen... 75 b / 80 c...

Hvad si'r I andre er det kun mig der har det sådan eller har tanken også strejfet jer??

Ditto... jeg har kigget og kigget efter bh der bar er lidt mere interessante end dem man kan få... men har opgivet... sidst jeg var gravid gik jeg meget med trekants bh fra min bikini. Haha ja ved godt jeg er skør... men det var virkelig det eneste jeg synes om. Pt går jeg uden noget endnu, da jeg simpelthen ikke kan holde det ud, men så snart mælken løber helt til er jeg nødt til at havde noget på, så man ikke lige står der med våde pletter på blusen.. men jeg er godt nok lidt i tvivl hvad jeg skal gøre denne gang, og det så svært når man heller ikke ved hvad str man skal købe. Så jeg er selv i vilrede...

Klem

Anmeld

11. marts 2011

2babygirls

Anjamichell skriver:

Brugte først min amme BH efter jeg havde født, da jeg ikke ejede en før. vidste jo at mine bryster ville vokse lidt mere så ville ikke står med en masse jeg ikke kunne være i.

Men bare rolig.. når mælken kommer har man slet ikke brug for push up  Lignede en der havde brugt millioner på at få pumpede bryster ha ha ha...

Før graviditeten havde jeg en stor 70C, og er nu en 70D

Anmeld

11. marts 2011

anjamichell@gmail.com

Hvor er de bare søde dem på hotmilk.dk!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.