må vi se din tattoo :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2011

de-wett

her er min tattoo. Den er næsten 2 år gammel

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

Bellinda89

Her er min der sidder på højre skulderblad.

Er dog rigtig ked af hvordan navnet & datoen kommer til at se ud

Så håber jeg kan lave det om på en eller anden måde 

Anmeld

11. marts 2011

Moar2011

Katte87 skriver:

Ind til videre har jeg bare en lille en Den fik jeg lavet sammen med en god ven for nogle år tilbage. Det er min plan at få mange mange flere når baby er kommet ud

Den lille er min

den har jeg og min kæreste fået lavet sammen

Anmeld

11. marts 2011

Isabella_mor

uha.. i har mange fine tusser..

jeg har INDTIL VIDERE kun denne

(det første billede er den "gamle" udgave. og det billede ved siden af er sådan den set ud nu efter jeg fik den redet af en anden tattovør)

og jeg elsker den.. glæder mig til at jeg er færdig med at amme, så skal jeg have lavet noget mere.. HELE ARMEN.

Anmeld

11. marts 2011

Anette&Sophia

Billede 1; de to hjerter er veninde hjerter. ( min bedste veninde )

Billede 2: er to liljer, der dækker en anden tattoo, som ikke var så heldig

Billede 3: er som sagt dækket. men datoén er den dag min bedste veninde døde, de tre stjerner står for; min kone*, min trampertøs og min bedste veninde. og så r.i.p. (*vi var "gift" hihi. )

Billede 4: "what doesn´t kill me, makes me stronger" - lavet af en uprof - troede han var god, men da han var færdig lignede det noget bla. var begyndt at få den fjernet, men kan ikke fortsætte da jeg er gravid.

og så skulle jeg have været tusset i lørdags, hvor jeg skulle have lavet et lyserødt hjerte på min finger, og have skrevet mit navn under det ene bryst. - men nej, ikke med blypper

Anmeld

11. marts 2011

Laulund87

anetteb skriver:

Billede 3: er som sagt dækket. men datoén er den dag min bedste veninde døde, de tre stjerner står for; min kone*, min trampertøs og min bedste veninde. og så r.i.p. (*vi var "gift" hihi. )

Billede 4: "what doesn´t kill me, makes me stronger" - lavet af en uprof - troede han var god, men da han var færdig lignede det noget bla. var begyndt at få den fjernet, men kan ikke fortsætte da jeg er gravid.

og så skulle jeg have været tusset i lørdags, hvor jeg skulle have lavet et lyserødt hjerte på min finger, og have skrevet mit navn under det ene bryst. - men nej, ikke med blypper

Uf den er sørme ikke for køn den nederste Du betalte vel ikke da du så resultatet?

Anmeld

11. marts 2011

Anette&Sophia

Laulund87 skriver:

Uf den er sørme ikke for køn den nederste Du betalte vel ikke da du så resultatet?

nej heldigvis, fik den gratis..

glæder mig bare til at kunne få den lavet om..

Anmeld

11. marts 2011

Dinna88

anetteb skriver:

Okay, jeg ved godt at Laulund87 også at kommenteret på det, men hooold da op, hvor blev jeg overrasket da jeg så den lavet af en amatør. Det ser da godt nok... Ja. Ud. Skal du have gjort noget ved den? 

Anmeld

11. marts 2011

Pia.

anetteb skriver:

De andre du har er flotte... Men for pokker, den sidste - hvad har han/hun dog lavet.... ej jeg havde aldrig sat mig under nålen hos en der ikke havde forstand på hvad han lavede, men det vidste du jo desværre heller ikke - stakkels dig, var du ikke TOSSET bagefter? ...

Håber du kan få den fjernet så den bliver pæn igen...

Knus Pia

Anmeld

11. marts 2011

Anette&Sophia

Dinna88 skriver:

Okay, jeg ved godt at Laulund87 også at kommenteret på det, men hooold da op, hvor blev jeg overrasket da jeg så den lavet af en amatør. Det ser da godt nok... Ja. Ud. Skal du have gjort noget ved den? 

skal have den fjernet. - var også igang, og den er blevet lidt mere utydelig.

og så når den er væk, skal den laves på ny af en rigtig tattovør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.