må vi se din tattoo :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2011

Pia.

Ååå jeg elsker jo at vise mine tusser frem, men billederne ligger ikke på denne her computer mere... Men jeg har 9 nu og finder dem lige til jer senere...

Knus Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

Dinna88

Fam. Madsen skriver:

fed tatoo 

men hvad står der???

Tak!
Der står Never regret something that once made you smile

Det er en minde tatovering 

Anmeld

10. marts 2011

tioyv

her er mine elsker dem

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. marts 2011

Fam. Madsen

Dinna88 skriver:

Tak!
Der står Never regret something that once made you smile

Det er en minde tatovering 

den er flot elsker minde tatoo's har selv to men billeder ligger på den anden kom.

jeg har selv en påbegyndt minde tatoo men er ikk færdig med og "bygge" på den endnu

Anmeld

10. marts 2011

wamse

Dinna88 skriver:

Må jeg spørge om hvor gamle dine tribals er?? 

Den ældste er 14 år, så de er falmede efterhånden 

Anmeld

10. marts 2011

Dinna88

Fam. Madsen skriver:

den er flot elsker minde tatoo's har selv to men billeder ligger på den anden kom.

jeg har selv en påbegyndt minde tatoo men er ikk færdig med og "bygge" på den endnu

Tak, skal du have! Uh, dem må du da lige finde frem når muligheden er der
Er det så en større en du er ved at bygge på?

Min ligner ret meget en klat på min arm, så jeg skal have fyldt hele overarmen, når pengene lige er der! Det er en lærling der har lavet den, og han var ret vild med skygger  Haha, som det ses. 

Anmeld

10. marts 2011

Dinna88

wamse skriver:

Den ældste er 14 år, så de er falmede efterhånden 

Hehe, jeg synes nok de så ud til at blive tegnet lidt op. Men de ser da utroligt pæne ud, hvis de begge er så mange år. Puha. Jeg er allerede bekymret for min, haha, og den er ikke en gang et år  Men nogle er jo bare super heldige, med at de ikke bliver grimme.

Anmeld

10. marts 2011

Fam. Madsen

Dinna88 skriver:

Tak, skal du have! Uh, dem må du da lige finde frem når muligheden er der
Er det så en større en du er ved at bygge på?

Min ligner ret meget en klat på min arm, så jeg skal have fyldt hele overarmen, når pengene lige er der! Det er en lærling der har lavet den, og han var ret vild med skygger  Haha, som det ses. 

den er starte ud med navn, sommerfugl og en stjerne det er min veninde der er igang med den har givet hende fri hænder til og lave den ved ikke endnu hvor stor den skal være har det der er lavet på mit venstre håndled

den anden er min søns navn som er lavet af en pro

elsker tatoo's

skal nok ligge billeder ind sener...

Anmeld

10. marts 2011

wamse

Dinna88 skriver:

Hehe, jeg synes nok de så ud til at blive tegnet lidt op. Men de ser da utroligt pæne ud, hvis de begge er så mange år. Puha. Jeg er allerede bekymret for min, haha, og den er ikke en gang et år  Men nogle er jo bare super heldige, med at de ikke bliver grimme.

Mener egentligt at der er kommet nye regler omkring farven siden jeg fik den første, for de nyeste af mine er helt klart tydligere i farven, end de første nogensinde har været. 

Anmeld

10. marts 2011

Dinna88

Fam. Madsen skriver:

den er starte ud med navn, sommerfugl og en stjerne det er min veninde der er igang med den har givet hende fri hænder til og lave den ved ikke endnu hvor stor den skal være har det der er lavet på mit venstre håndled

den anden er min søns navn som er lavet af en pro

elsker tatoo's

skal nok ligge billeder ind sener...

Det lyder da lækkert! Dem glæder jeg mig til at se

Den jeg skal have lave til sommer, for min niece, bliver vist op til tatovøren. Jeg har min tatovering som han skal gå ud fra, og min niece skrevet på græsk, og det er det - resten er op til ham. Det bliver spændende. Og så får han strenge ordrer på at den ikke må være tøset  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.